Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Kor lang tid etter en får eggløsningsslim kan en forvente å ha eggløsning ca? Veit ein må teste for å få rett svar på det. Men bestilte eggløsningstester på ebay igår, so får vel ikkje dei før nokon veker.

Fekk iallefall antydning til eggløsningsslim idag.

Har akkurat slutta på pilla, forrige syklus var på 35 dager.

Annonse

Da har jeg et lite håp om at vi har en sjangs. Temp igår var 36,3, som er normal for meg før el. Idag 36,8. Pleier ligge på 37 etter el. Så kanskje var nattens morro nok til å rekke el. Har hatt to dager med el slim. Umulig å si idag... Knis.

Trudde eg hadde EL på laurdag (forrige veke). El slimet for iallefall då. Men har hatt auka utflod no i veka og slim kvar dag frå søndag/mandag (æsj detaljer). Får berre vente å sjå. Blir enklare neste periode då eg får eggløsningstestane eg har bestilt 😄

Henger meg på. Ikm tirsdag 23. Er ganske sikker på at vi traff EL, så får se om det blir noe... Har egentlig ikke troen... Tempen var litt ustabil rundt EL, vet ikke om det betyr noe... Hvis det ikke gikk denne måneden må vi ta en pause til jeg får noe mer jobb. Nå var vi akkurat der at jeg rakk å få permisjonspenger hvis jeg ble gravid denne måneden. Håper veldig på å få en fast stilling snart og så bli gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...