Gå til innhold

Kan vorter bli betente??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 5 år har hatt ei vorte under hælen ei stund. Vi har smurt med vorte- middel en stund uten hell. Etter hvert nå har hælen blitt helt hard, også hard hud på siden av hælen. Det er veldig smertefullt, og han klør også mye på siden av hælen. Var på legevakta i går og han fikk da antibiotika. Faren var med så jeg vet ikke hva legen sa, men på mannen min virket det som legen var usikker. De tik vel en crp som viste infeksjon regner jeg med. Det er ikke noe puss å se. Området rundt vorten er litt blått og huden er hard og hoven. Og han har så vondt. Visste ikke det kunne bli betennelse i og rundt fotvorte og lurer vel på om noen har lignende erfaringer.

Anonymous poster hash: 68b86...a58

Skrevet

Aner ikke. Men utroligsalven tar vorter og mollusker. Bare et tips 👍🏻

Anonymous poster hash: 8bc4d...bf1

Skrevet

Dytt

Skrevet

Aner ikke. Men utroligsalven tar vorter og mollusker. Bare et tips Anonymous poster hash: 8bc4d...bf1

Tok ikke noen mollusker her.

Anonymous poster hash: cbc7b...78d

Skrevet

skal nå godt gjøres at en salve tar virus når ingenting annet tar knekken på virus. hadde verden sett veldig annerledes ut tror jeg.

det kan bli betennelse i vorter, vil anbefale deg å ta med barnet til en god fotpleier, der vil han få bløtt opp området, forpleier skjærer vekk død hud, og fryser området, vorten vil da raskt forsvinne.

erfaringsmessig har ikke slik du smører på fra apoteket so veldig god effekt. mens frysing vil ta knekken på det raskt.

Anonymous poster hash: 9277c...b3f
Skrevet

Ja, vorter kan bli betente.

Anonymous poster hash: 43a93...1a7
Skrevet

Må slutte med den der reklamen for denne salven, du! Svada!!! Og med masse allergifremkallende virkemidler i, slett ikke bra for veldig mange. (tea tree olje, for eksempel) Og virus tar den garantert ikke. Sikkert bra for noen og noe, men langt fra mirakuløst.

Anonymous poster hash: bc880...d58

Skrevet

Kan garantere at jeg ikke kommer til å bruke utroligsalve mot fotvorter. Smører på vortefri og han har fått antibiotika. Han har forholdsvis sterke smerter, er blå og hoven rundt vorte og det ser ut som det er småvorter på gang på innsiden av fotsålen opp mot leggen. Området er steinhardt men ser ikke noe puss i vorten, den ser fin ut. Huff synes så synd på han som har så vondt. Er litt bekymret for hele greia og lurer på om det er noen andre som har opplevd slik. Finner lite når jeg googler. Skal bestille time med fotterapeut. Hi

Skrevet

Aner ikke. Men utroligsalven tar vorter og mollusker. Bare et tips Anonymous poster hash: 8bc4d...bf1

Tok ikke noen mollusker her.

Anonymous poster hash: cbc7b...78d

Prøvde du å smøre hver dag helt til de blir litt større og "betente"?

Skrevet

Må slutte med den der reklamen for denne salven, du! Svada!!! Og med masse allergifremkallende virkemidler i, slett ikke bra for veldig mange. (tea tree olje, for eksempel) Og virus tar den garantert ikke. Sikkert bra for noen og noe, men langt fra mirakuløst.

Anonymous poster hash: bc880...d58

Den tok hvertfall molluskene til sønnen min. Han hadde mange!! Fikk råd av ei som hadde opplevd det samme på sine barn. Molluskene ble først større så ble det helt borte..

Skrevet

Kan garantere at jeg ikke kommer til å bruke utroligsalve mot fotvorter. Smører på vortefri og han har fått antibiotika. Han har forholdsvis sterke smerter, er blå og hoven rundt vorte og det ser ut som det er småvorter på gang på innsiden av fotsålen opp mot leggen. Området er steinhardt men ser ikke noe puss i vorten, den ser fin ut. Huff synes så synd på han som har så vondt. Er litt bekymret for hele greia og lurer på om det er noen andre som har opplevd slik. Finner lite når jeg googler. Skal bestille time med fotterapeut. Hi

Jeg prøver på vorter på hendene etter suksessen med molluskene. Etter noen dager har det begynt å skje noe i vortene. De er ikke borte enda, men salven har startet en prosess på samme måte som med molluskene til sønnen min. Ikke er det vondt heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...