Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #1 Skrevet 30. januar 2016 Min far er et helt tema for seg selv. Men han har aldri sagt noe direkte truende som kan brukes mot han i en slik sak. Er det noen som vet hvordan man skjuler adresse på telefonsider osv? Begynner å bli bekymret for hva han kan finne på å gjøre mot både meg og barnet mitt. Anonymous poster hash: 451bb...31c
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #2 Skrevet 30. januar 2016 Jeg har skjult, men var ikke jeg som gjorde det så jeg aner ikke Anonymous poster hash: 077a1...c12
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #3 Skrevet 30. januar 2016 kontakt 1881, gulesider, google og kontakt telefonoperatøren din. Du kan også kontakte politiet og be om besøksforbud og voldsalarm Anonymous poster hash: 2ba96...2ec
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #4 Skrevet 30. januar 2016 For å få helt skjult må du ha opplevd at du følte deg plaget eller noe sånn, og du må få nytt og hemmelig nummer. Når du ringer andre vil det stå skjult nummer, selv om de har deg i telefonboken. Ved sms/iMessage får de opp nummeret ditt. Ring telefonselskapet ditt og spør om du kvalifiserer for hemmelig nummer. Anonymous poster hash: 567ec...aba
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #5 Skrevet 30. januar 2016 Jeg foreslår at du kontakter politiet og ber om råd der, Hi. De kan rådgi deg om hva du kan gjøre videre og også gjøre en sikkerhetsanalyse med tanke på hvor truet du er av faren din. Gjør det du må for å beskytte deg og barnet ditt. Anonymous poster hash: e862b...090
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå