Miamimom Skrevet 31. januar 2016 #26 Skrevet 31. januar 2016 Var på Viva sunrise. Helt greit. Grei standard, grei mat. Hadde leilighet med stor balkong og boblebad.Ingen ledige solsenger når vi kom til bassenget og bråkete på kvelden når de små skulle legge seg. Det er vår eneste erfaring med charter så har ingenting å sammenligne med. Men kunne nok fått en bedre ferie et annet sted for 50 000,-. Barna var veldig fornøyd da.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #27 Skrevet 31. januar 2016 Bodde i en av husene som tilhører Sunwing. Er jo luksus med stranden og barneklubb, bassenger og buffet, men allikevel den verste "ferien" jeg har vært med på. Ungene var 2 1/2 og 4 1/2, kunne ikke svømme, vann overalt, forsvant fra bordet hver gang vi endelig kunne sette oss etter å ha forsøkt å finne noe de ville spise. Hev i meg en halv munnfull og løp etter, i håp om at ingen av dem hadde druknet ennå, ikke alltid jeg fant begge med en gang, for de løp alltid i hver sin retning. Det var 40 000 rett i dass, skulle heller vært hjemme, tatt dagsturer på stranda og brukt pengene på massasje. Tror det var første gang eksmannen og jeg begynte å snakke om skilsmisse. Anonymous poster hash: 2d2a1...7df Men dette er da ikke hotellets feil. Verken du eller mannen hadde jo kontroll på barna. Første gang jeg dro til syden med barna var de 2,5 og 4,5 år, jeg dro alene med de og hadde ingen av de problemene du skisserer her. Så her ligger vel utfordringen heller hos du/dere som foreldre. Anonymous poster hash: e9880...68c Jeg forstår jo at du ikke har hatt tid til å lese hele tråden, ei heller svaret mitt ordentlig, så jeg gjentar meg selv: Jeg har ikke skrevet at det er lokasjon, reiseoperatør, hotell eller lokalt personale sin feil at jeg ikke har kontroll på barna mine, skriver at Sunwing Alcudia er luksus, jeg la bare ved et lite sidenotat om at det var den verste "ferien" i mitt liv. Flere? Anonymous poster hash: 2d2a1...7df
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #28 Skrevet 31. januar 2016 Bodde i en av husene som tilhører Sunwing. Er jo luksus med stranden og barneklubb, bassenger og buffet, men allikevel den verste "ferien" jeg har vært med på. Ungene var 2 1/2 og 4 1/2, kunne ikke svømme, vann overalt, forsvant fra bordet hver gang vi endelig kunne sette oss etter å ha forsøkt å finne noe de ville spise. Hev i meg en halv munnfull og løp etter, i håp om at ingen av dem hadde druknet ennå, ikke alltid jeg fant begge med en gang, for de løp alltid i hver sin retning. Det var 40 000 rett i dass, skulle heller vært hjemme, tatt dagsturer på stranda og brukt pengene på massasje. Tror det var første gang eksmannen og jeg begynte å snakke om skilsmisse. Anonymous poster hash: 2d2a1...7df Men dette er da ikke hotellets feil. Verken du eller mannen hadde jo kontroll på barna. Første gang jeg dro til syden med barna var de 2,5 og 4,5 år, jeg dro alene med de og hadde ingen av de problemene du skisserer her. Så her ligger vel utfordringen heller hos du/dere som foreldre. Anonymous poster hash: e9880...68c Jeg forstår jo at du ikke har hatt tid til å lese hele tråden, ei heller svaret mitt ordentlig, så jeg gjentar meg selv: Jeg har ikke skrevet at det er lokasjon, reiseoperatør, hotell eller lokalt personale sin feil at jeg ikke har kontroll på barna mine, skriver at Sunwing Alcudia er luksus, jeg la bare ved et lite sidenotat om at det var den verste "ferien" i mitt liv. Flere? Anonymous poster hash: 2d2a1...7df Du er søt Anonymous poster hash: ff357...afa
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #29 Skrevet 31. januar 2016 Paraisio (eller noe sånt). Kjempefin beliggenhet, passe stort og rett på stranda. På samme stripe som vings gigantiske anlegg. Anonymous poster hash: 4185f...960
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #30 Skrevet 31. januar 2016 Vi har vært på Alcudia pins. Rett ved stranden. All inklusiv. Fire bassenger. Underholdning. Bamseklubb. Vannsklier som passer for småbarn. Anonymous poster hash: 89c64...326
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #31 Skrevet 31. januar 2016 Forresten en som passet for en på 9 år også. Anonymous poster hash: 89c64...326
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #32 Skrevet 31. januar 2016 Bodde i en av husene som tilhører Sunwing. Er jo luksus med stranden og barneklubb, bassenger og buffet, men allikevel den verste "ferien" jeg har vært med på. Ungene var 2 1/2 og 4 1/2, kunne ikke svømme, vann overalt, forsvant fra bordet hver gang vi endelig kunne sette oss etter å ha forsøkt å finne noe de ville spise. Hev i meg en halv munnfull og løp etter, i håp om at ingen av dem hadde druknet ennå, ikke alltid jeg fant begge med en gang, for de løp alltid i hver sin retning. Det var 40 000 rett i dass, skulle heller vært hjemme, tatt dagsturer på stranda og brukt pengene på massasje. Tror det var første gang eksmannen og jeg begynte å snakke om skilsmisse. Anonymous poster hash: 2d2a1...7df Men dette er da ikke hotellets feil. Verken du eller mannen hadde jo kontroll på barna. Første gang jeg dro til syden med barna var de 2,5 og 4,5 år, jeg dro alene med de og hadde ingen av de problemene du skisserer her. Så her ligger vel utfordringen heller hos du/dere som foreldre. Anonymous poster hash: e9880...68c Jeg forstår jo at du ikke har hatt tid til å lese hele tråden, ei heller svaret mitt ordentlig, så jeg gjentar meg selv: Jeg har ikke skrevet at det er lokasjon, reiseoperatør, hotell eller lokalt personale sin feil at jeg ikke har kontroll på barna mine, skriver at Sunwing Alcudia er luksus, jeg la bare ved et lite sidenotat om at det var den verste "ferien" i mitt liv. Flere? Anonymous poster hash: 2d2a1...7df Så barna dine gjorde ferien til den verste i ditt liv, og i tillegg snakket dere om skilsmisse? Høres topp ut. Anonymous poster hash: e9880...68c
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #33 Skrevet 31. januar 2016 Bodde i en av husene som tilhører Sunwing. Er jo luksus med stranden og barneklubb, bassenger og buffet, men allikevel den verste "ferien" jeg har vært med på. Ungene var 2 1/2 og 4 1/2, kunne ikke svømme, vann overalt, forsvant fra bordet hver gang vi endelig kunne sette oss etter å ha forsøkt å finne noe de ville spise. Hev i meg en halv munnfull og løp etter, i håp om at ingen av dem hadde druknet ennå, ikke alltid jeg fant begge med en gang, for de løp alltid i hver sin retning. Det var 40 000 rett i dass, skulle heller vært hjemme, tatt dagsturer på stranda og brukt pengene på massasje. Tror det var første gang eksmannen og jeg begynte å snakke om skilsmisse. Anonymous poster hash: 2d2a1...7df Men dette er da ikke hotellets feil. Verken du eller mannen hadde jo kontroll på barna. Første gang jeg dro til syden med barna var de 2,5 og 4,5 år, jeg dro alene med de og hadde ingen av de problemene du skisserer her. Så her ligger vel utfordringen heller hos du/dere som foreldre. Anonymous poster hash: e9880...68c Jeg forstår jo at du ikke har hatt tid til å lese hele tråden, ei heller svaret mitt ordentlig, så jeg gjentar meg selv: Jeg har ikke skrevet at det er lokasjon, reiseoperatør, hotell eller lokalt personale sin feil at jeg ikke har kontroll på barna mine, skriver at Sunwing Alcudia er luksus, jeg la bare ved et lite sidenotat om at det var den verste "ferien" i mitt liv. Flere? Anonymous poster hash: 2d2a1...7df Så barna dine gjorde ferien til den verste i ditt liv, og i tillegg snakket dere om skilsmisse? Høres topp ut. Anonymous poster hash: e9880...68c Jeg skylder ikke på barna, de er, og var bare barn. Anonymous poster hash: 2d2a1...7df
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #34 Skrevet 31. januar 2016 Bodde i en av husene som tilhører Sunwing. Er jo luksus med stranden og barneklubb, bassenger og buffet, men allikevel den verste "ferien" jeg har vært med på. Ungene var 2 1/2 og 4 1/2, kunne ikke svømme, vann overalt, forsvant fra bordet hver gang vi endelig kunne sette oss etter å ha forsøkt å finne noe de ville spise. Hev i meg en halv munnfull og løp etter, i håp om at ingen av dem hadde druknet ennå, ikke alltid jeg fant begge med en gang, for de løp alltid i hver sin retning. Det var 40 000 rett i dass, skulle heller vært hjemme, tatt dagsturer på stranda og brukt pengene på massasje. Tror det var første gang eksmannen og jeg begynte å snakke om skilsmisse. Anonymous poster hash: 2d2a1...7df Men dette er da ikke hotellets feil. Verken du eller mannen hadde jo kontroll på barna. Første gang jeg dro til syden med barna var de 2,5 og 4,5 år, jeg dro alene med de og hadde ingen av de problemene du skisserer her. Så her ligger vel utfordringen heller hos du/dere som foreldre. Anonymous poster hash: e9880...68c Jeg forstår jo at du ikke har hatt tid til å lese hele tråden, ei heller svaret mitt ordentlig, så jeg gjentar meg selv: Jeg har ikke skrevet at det er lokasjon, reiseoperatør, hotell eller lokalt personale sin feil at jeg ikke har kontroll på barna mine, skriver at Sunwing Alcudia er luksus, jeg la bare ved et lite sidenotat om at det var den verste "ferien" i mitt liv. Flere? Anonymous poster hash: 2d2a1...7df Så barna dine gjorde ferien til den verste i ditt liv, og i tillegg snakket dere om skilsmisse? Høres topp ut. Anonymous poster hash: e9880...68c Jeg skylder ikke på barna, de er, og var bare barn. Anonymous poster hash: 2d2a1...7df Så mannen ødela ferien ved at barna ikke hørte ? Anonymous poster hash: 39294...514
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #35 Skrevet 31. januar 2016 Jeg sier da ikke at det er noens skyld, det var en helt jævlig ferie hvor alt gikk galt, ungene var rabiate, vi var utslitt etter 5 år uten én eneste natts sammenhengende søvn, jeg trodde (i min naivitet, og fra hva folk har sagt) at barna kom til å synes det var stas å være med på barneklubben slik at vi kunne slappe av en time eller to nå og da. Det ville ikke barna. Moren min var der, så jeg hadde en drøm om at hun kanskje skulle bidra, for hun hadde sagt at hun kunne det, så jeg fikk trent eller noe slikt, men hun bare klaget og kjeftet og syntes barna var slitsomme (noe de jo er) Så fikk jeg en akutt kink i nakken som gjorde at jeg falt om og ble liggende, kom meg ikke opp, klarte å få hjelp til å komme meg til lege, som skrev ut medisin, jeg gråt og gråt, var så vondt og trodde aldri jeg skulle kunne bevege meg normalt igjen. Når jeg hadde stavret meg til apoteket viste det seg at mannen (eller mamma) hadde rotet bort resepten, noe de kranglet om hvem som hadde gjort, mens jeg sto der og tenkte at jeg egentlig bare ville gå rett ut i trafikken. Barna var våkne fra vi sto opp til vi la oss, for vi måtte jo på minidisco og spise middag (dvs hive innpå en munnfull og løpe etter en unge), så var det bare å legge seg med ungene, for det er opp i otta uansett, etter at de har vært våkne ørten ganger om natten. En kveld unnet vi oss én liten øl på terrassen etter at ungene hadde lagt seg, og da sa mannen, "hvis det skal fortsette å være sånn tror jeg ikke at jeg gidder mer". Jeg skylder ikke på noen andre enn meg selv, men 40 000 var ikke den ferien verdt, føler jeg. Anonymous poster hash: 2d2a1...7df
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #36 Skrevet 31. januar 2016 Jeg sier da ikke at det er noens skyld, det var en helt jævlig ferie hvor alt gikk galt, ungene var rabiate, vi var utslitt etter 5 år uten én eneste natts sammenhengende søvn, jeg trodde (i min naivitet, og fra hva folk har sagt) at barna kom til å synes det var stas å være med på barneklubben slik at vi kunne slappe av en time eller to nå og da. Det ville ikke barna. Moren min var der, så jeg hadde en drøm om at hun kanskje skulle bidra, for hun hadde sagt at hun kunne det, så jeg fikk trent eller noe slikt, men hun bare klaget og kjeftet og syntes barna var slitsomme (noe de jo er) Så fikk jeg en akutt kink i nakken som gjorde at jeg falt om og ble liggende, kom meg ikke opp, klarte å få hjelp til å komme meg til lege, som skrev ut medisin, jeg gråt og gråt, var så vondt og trodde aldri jeg skulle kunne bevege meg normalt igjen. Når jeg hadde stavret meg til apoteket viste det seg at mannen (eller mamma) hadde rotet bort resepten, noe de kranglet om hvem som hadde gjort, mens jeg sto der og tenkte at jeg egentlig bare ville gå rett ut i trafikken. Barna var våkne fra vi sto opp til vi la oss, for vi måtte jo på minidisco og spise middag (dvs hive innpå en munnfull og løpe etter en unge), så var det bare å legge seg med ungene, for det er opp i otta uansett, etter at de har vært våkne ørten ganger om natten. En kveld unnet vi oss én liten øl på terrassen etter at ungene hadde lagt seg, og da sa mannen, "hvis det skal fortsette å være sånn tror jeg ikke at jeg gidder mer". Jeg skylder ikke på noen andre enn meg selv, men 40 000 var ikke den ferien verdt, føler jeg. Anonymous poster hash: 2d2a1...7df Du høres virkelig ut som en solstråle... Hjelpe meg... Mener du kanskje at du skulle hatt tilbake penger fra reiseselskapet fordi at ungene dine ikke klarte å oppføre seg på ferie?? Det spiller jo ingen som helst rolle hva du betalte for turen! Anonymous poster hash: 33e54...ca2
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #37 Skrevet 31. januar 2016 Jeg sier da ikke at det er noens skyld, det var en helt jævlig ferie hvor alt gikk galt, ungene var rabiate, vi var utslitt etter 5 år uten én eneste natts sammenhengende søvn, jeg trodde (i min naivitet, og fra hva folk har sagt) at barna kom til å synes det var stas å være med på barneklubben slik at vi kunne slappe av en time eller to nå og da. Det ville ikke barna. Moren min var der, så jeg hadde en drøm om at hun kanskje skulle bidra, for hun hadde sagt at hun kunne det, så jeg fikk trent eller noe slikt, men hun bare klaget og kjeftet og syntes barna var slitsomme (noe de jo er) Så fikk jeg en akutt kink i nakken som gjorde at jeg falt om og ble liggende, kom meg ikke opp, klarte å få hjelp til å komme meg til lege, som skrev ut medisin, jeg gråt og gråt, var så vondt og trodde aldri jeg skulle kunne bevege meg normalt igjen. Når jeg hadde stavret meg til apoteket viste det seg at mannen (eller mamma) hadde rotet bort resepten, noe de kranglet om hvem som hadde gjort, mens jeg sto der og tenkte at jeg egentlig bare ville gå rett ut i trafikken. Barna var våkne fra vi sto opp til vi la oss, for vi måtte jo på minidisco og spise middag (dvs hive innpå en munnfull og løpe etter en unge), så var det bare å legge seg med ungene, for det er opp i otta uansett, etter at de har vært våkne ørten ganger om natten. En kveld unnet vi oss én liten øl på terrassen etter at ungene hadde lagt seg, og da sa mannen, "hvis det skal fortsette å være sånn tror jeg ikke at jeg gidder mer". Jeg skylder ikke på noen andre enn meg selv, men 40 000 var ikke den ferien verdt, føler jeg. Anonymous poster hash: 2d2a1...7df Du høres virkelig ut som en solstråle... Hjelpe meg... Mener du kanskje at du skulle hatt tilbake penger fra reiseselskapet fordi at ungene dine ikke klarte å oppføre seg på ferie?? Det spiller jo ingen som helst rolle hva du betalte for turen! Anonymous poster hash: 33e54...ca2 Jøss, så tungt du har for det da?! Nei, mener ikke at noen skylder meg noe, sier bare at det var bortkastede penger jeg gjerne skulle brukt på noe annet. Enkelt og greit. Anonymous poster hash: 2d2a1...7df
Lillababy Skrevet 31. januar 2016 #38 Skrevet 31. januar 2016 Kjære hi: du har fine innlegg, enkelt å oppfatta kva du meiner, du skriv på ein artig og herleg-ærleg måte, og har takla motinnlegg til terningkast 6- om du etterkvart skulle bli litt i stuss 😂😂kjipt når ferien ikkje blir som tenkt, det samme med livet og mannen 😀håpar du får ein strålande ferie til sommeren 😄vel unnt!😃
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #39 Skrevet 1. februar 2016 Kjære hi: du har fine innlegg, enkelt å oppfatta kva du meiner, du skriv på ein artig og herleg-ærleg måte, og har takla motinnlegg til terningkast 6- om du etterkvart skulle bli litt i stuss 😂😂kjipt når ferien ikkje blir som tenkt, det samme med livet og mannen 😀håpar du får ein strålande ferie til sommeren 😄vel unnt!😃 Det er ikke HI som har skrevet de innleggene der... Anonymous poster hash: 33e54...ca2
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #40 Skrevet 1. februar 2016 Kjære hi: du har fine innlegg, enkelt å oppfatta kva du meiner, du skriv på ein artig og herleg-ærleg måte, og har takla motinnlegg til terningkast 6- om du etterkvart skulle bli litt i stuss 😂😂kjipt når ferien ikkje blir som tenkt, det samme med livet og mannen 😀håpar du får ein strålande ferie til sommeren 😄vel unnt!😃 Puh, takk! Ikke HI nei, men har skjønt at det ikke er sosialt akseptert å fortelle om den gangen man ikke hadde en fantastisk charterferie med små barn til Alcudia. Da er man et usedvanlig dårlig menneske. Anonymous poster hash: 2d2a1...7df
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2016 #41 Skrevet 1. februar 2016 Bla bla Anonymous poster hash: 7e1af...95c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå