Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #1 Skrevet 30. januar 2016 Hvordan bodde dere? Har du et bra sted å anbefale? Anonymous poster hash: 4ac76...8da
sprelline Skrevet 30. januar 2016 #2 Skrevet 30. januar 2016 Viva Sunrise med ving vært der 3 år på rad. Fantastisk sted for småbarn
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #3 Skrevet 30. januar 2016 Bodde i en av husene som tilhører Sunwing. Er jo luksus med stranden og barneklubb, bassenger og buffet, men allikevel den verste "ferien" jeg har vært med på. Ungene var 2 1/2 og 4 1/2, kunne ikke svømme, vann overalt, forsvant fra bordet hver gang vi endelig kunne sette oss etter å ha forsøkt å finne noe de ville spise. Hev i meg en halv munnfull og løp etter, i håp om at ingen av dem hadde druknet ennå, ikke alltid jeg fant begge med en gang, for de løp alltid i hver sin retning. Det var 40 000 rett i dass, skulle heller vært hjemme, tatt dagsturer på stranda og brukt pengene på massasje. Tror det var første gang eksmannen og jeg begynte å snakke om skilsmisse. Anonymous poster hash: 2d2a1...7df
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #4 Skrevet 30. januar 2016 Takk for svar! Kunne jo selvsagt skrevet at jeg skal reise med en 9 åring, så trenger ikke være så barnevennlig. Bare det er ordentlig steder å bade! For det elsker han . hi Anonymous poster hash: 4ac76...8da
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #5 Skrevet 30. januar 2016 Viva Sunrise! Skal tilbake til sommeren! Har vært der som barn selv seks ganger og elsket stedet! Anonymous poster hash: 33e54...ca2
PurpleFlower Skrevet 30. januar 2016 #6 Skrevet 30. januar 2016 Bodde på Viva Bahia Det var supert for 2 og 4 åringen iallefall, stor god lekeplass med hoppeslott, klatrestativ og trampoline. Rett atmed stranda, bra størrelse på bassenget. Det var påfugler og andre fugler inngjæret på området ( men som kunne fly fritt om de ville, ofte sto de på andre siden av gjærdet ) God mat på hotellet! Skal tilbake dit en gang
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #7 Skrevet 30. januar 2016 Viva Sunrise! Skal tilbake til sommeren! Har vært der som barn selv seks ganger og elsket stedet! Anonymous poster hash: 33e54...ca2 Det ser fint ut! Men blir det ikke kaotisk med så stort hotell og så mange folk og barn? Anonymous poster hash: 4ac76...8da
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #8 Skrevet 30. januar 2016 Paraisio alcudia hotell, blue star. Noe sånt hvertfall 😁 ligger på stranden og gåavstand til det meste. Passelig stort hotell. Anonymous poster hash: 360d3...9fc
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #9 Skrevet 30. januar 2016 Viva Sunrise! Skal tilbake til sommeren! Har vært der som barn selv seks ganger og elsket stedet! Anonymous poster hash: 33e54...ca2 Det ser fint ut! Men blir det ikke kaotisk med så stort hotell og så mange folk og barn? Anonymous poster hash: 4ac76...8da Det er ikke så stort som det kanskje ser ut for på bilder. Jeg har alltid syntes det har vært helt perfekt str og veldig oversiktlig! Sunwing på stranden er til sammenligning mye større! Anonymous poster hash: 33e54...ca2
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #10 Skrevet 30. januar 2016 Har du aldri vært på øya? Alcudia er ikke det stedet jeg ville valgt. Anonymous poster hash: cb9e6...4e1
Kubbelyset Skrevet 31. januar 2016 #11 Skrevet 31. januar 2016 Viva sunrise 👌 Oversiktlig og fint, rent og bra mat. Bra mat og drikkeutvalg på all inclusive og fin underholdning for barna om kvelden
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #12 Skrevet 31. januar 2016 Bodde i en av husene som tilhører Sunwing. Er jo luksus med stranden og barneklubb, bassenger og buffet, men allikevel den verste "ferien" jeg har vært med på. Ungene var 2 1/2 og 4 1/2, kunne ikke svømme, vann overalt, forsvant fra bordet hver gang vi endelig kunne sette oss etter å ha forsøkt å finne noe de ville spise. Hev i meg en halv munnfull og løp etter, i håp om at ingen av dem hadde druknet ennå, ikke alltid jeg fant begge med en gang, for de løp alltid i hver sin retning. Det var 40 000 rett i dass, skulle heller vært hjemme, tatt dagsturer på stranda og brukt pengene på massasje. Tror det var første gang eksmannen og jeg begynte å snakke om skilsmisse. Anonymous poster hash: 2d2a1...7df Men herregud det er jo ungene dine som fucket opp den turen, du kan ikke klage på sunwing! Vi var der i sommer, med en 2,5 åring uten problemer. Veldig fin ferie! Anonymous poster hash: ff357...afa
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #13 Skrevet 31. januar 2016 Bodde på Viva Bahia Det var supert for 2 og 4 åringen iallefall, stor god lekeplass med hoppeslott, klatrestativ og trampoline. Rett atmed stranda, bra størrelse på bassenget. Det var påfugler og andre fugler inngjæret på området ( men som kunne fly fritt om de ville, ofte sto de på andre siden av gjærdet ) God mat på hotellet! Skal tilbake dit en gang Der bodde vi også for noen år siden. Supert med småbarn, men ble kjedelig for de større Anonymous poster hash: da516...d75
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #14 Skrevet 31. januar 2016 Bodde i en av husene som tilhører Sunwing. Er jo luksus med stranden og barneklubb, bassenger og buffet, men allikevel den verste "ferien" jeg har vært med på. Ungene var 2 1/2 og 4 1/2, kunne ikke svømme, vann overalt, forsvant fra bordet hver gang vi endelig kunne sette oss etter å ha forsøkt å finne noe de ville spise. Hev i meg en halv munnfull og løp etter, i håp om at ingen av dem hadde druknet ennå, ikke alltid jeg fant begge med en gang, for de løp alltid i hver sin retning. Det var 40 000 rett i dass, skulle heller vært hjemme, tatt dagsturer på stranda og brukt pengene på massasje. Tror det var første gang eksmannen og jeg begynte å snakke om skilsmisse. Anonymous poster hash: 2d2a1...7df Best å skille seg, så kan dere dra på ferie med to barn alene, hver deres gang😆 Anonymous poster hash: 91e7d...059
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #15 Skrevet 31. januar 2016 Bodde i en av husene som tilhører Sunwing. Er jo luksus med stranden og barneklubb, bassenger og buffet, men allikevel den verste "ferien" jeg har vært med på. Ungene var 2 1/2 og 4 1/2, kunne ikke svømme, vann overalt, forsvant fra bordet hver gang vi endelig kunne sette oss etter å ha forsøkt å finne noe de ville spise. Hev i meg en halv munnfull og løp etter, i håp om at ingen av dem hadde druknet ennå, ikke alltid jeg fant begge med en gang, for de løp alltid i hver sin retning. Det var 40 000 rett i dass, skulle heller vært hjemme, tatt dagsturer på stranda og brukt pengene på massasje. Tror det var første gang eksmannen og jeg begynte å snakke om skilsmisse. Anonymous poster hash: 2d2a1...7df Men herregud det er jo ungene dine som fucket opp den turen, du kan ikke klage på sunwing! Vi var der i sommer, med en 2,5 åring uten problemer. Veldig fin ferie! Anonymous poster hash: ff357...afa Ja her er det ungene du burde snakket med om hvordan man oppførte seg . Det er jo så barnevennlig der, langgrunt i vannet er det også . Her måtte dere hatt øyne på hvert deres barn , samtidig som i allefall den største burde vite at man sitter i ro iallefall når man spiser Anonymous poster hash: 39294...514
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #16 Skrevet 31. januar 2016 Bodde i en av husene som tilhører Sunwing. Er jo luksus med stranden og barneklubb, bassenger og buffet, men allikevel den verste "ferien" jeg har vært med på. Ungene var 2 1/2 og 4 1/2, kunne ikke svømme, vann overalt, forsvant fra bordet hver gang vi endelig kunne sette oss etter å ha forsøkt å finne noe de ville spise. Hev i meg en halv munnfull og løp etter, i håp om at ingen av dem hadde druknet ennå, ikke alltid jeg fant begge med en gang, for de løp alltid i hver sin retning. Det var 40 000 rett i dass, skulle heller vært hjemme, tatt dagsturer på stranda og brukt pengene på massasje. Tror det var første gang eksmannen og jeg begynte å snakke om skilsmisse. Anonymous poster hash: 2d2a1...7df Dette er ikke stedet sin feil, men din oppdragelse Anonymous poster hash: da516...d75
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #17 Skrevet 31. januar 2016 Bodde i en av husene som tilhører Sunwing. Er jo luksus med stranden og barneklubb, bassenger og buffet, men allikevel den verste "ferien" jeg har vært med på. Ungene var 2 1/2 og 4 1/2, kunne ikke svømme, vann overalt, forsvant fra bordet hver gang vi endelig kunne sette oss etter å ha forsøkt å finne noe de ville spise. Hev i meg en halv munnfull og løp etter, i håp om at ingen av dem hadde druknet ennå, ikke alltid jeg fant begge med en gang, for de løp alltid i hver sin retning. Det var 40 000 rett i dass, skulle heller vært hjemme, tatt dagsturer på stranda og brukt pengene på massasje. Tror det var første gang eksmannen og jeg begynte å snakke om skilsmisse. Anonymous poster hash: 2d2a1...7df Men herregud det er jo ungene dine som fucket opp den turen, du kan ikke klage på sunwing! Vi var der i sommer, med en 2,5 åring uten problemer. Veldig fin ferie! Anonymous poster hash: ff357...afa Ja her er det ungene du burde snakket med om hvordan man oppførte seg . Det er jo så barnevennlig der, langgrunt i vannet er det også . Her måtte dere hatt øyne på hvert deres barn , samtidig som i allefall den største burde vite at man sitter i ro iallefall når man spiser Anonymous poster hash: 39294...514 Hvis du/dere ser har jeg ikke klaget på sunwing, sier jo at det er luksus. Slang bare på en liten anekdote om at jeg ikke har ett eneste godt minne fra de 14 dagene vi var der. Og til den som engasjerte seg i det, vi er skilt, så nå er det ferie alene med dem, slik du foreslo. Og ja, de har vanvittig dårlig oppdragelse, jeg aner ikke hva jeg driver med, stakkars barn. Anonymous poster hash: 2d2a1...7df
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #18 Skrevet 31. januar 2016 Bodde i en av husene som tilhører Sunwing. Er jo luksus med stranden og barneklubb, bassenger og buffet, men allikevel den verste "ferien" jeg har vært med på. Ungene var 2 1/2 og 4 1/2, kunne ikke svømme, vann overalt, forsvant fra bordet hver gang vi endelig kunne sette oss etter å ha forsøkt å finne noe de ville spise. Hev i meg en halv munnfull og løp etter, i håp om at ingen av dem hadde druknet ennå, ikke alltid jeg fant begge med en gang, for de løp alltid i hver sin retning. Det var 40 000 rett i dass, skulle heller vært hjemme, tatt dagsturer på stranda og brukt pengene på massasje. Tror det var første gang eksmannen og jeg begynte å snakke om skilsmisse. Anonymous poster hash: 2d2a1...7df Men herregud det er jo ungene dine som fucket opp den turen, du kan ikke klage på sunwing! Vi var der i sommer, med en 2,5 åring uten problemer. Veldig fin ferie! Anonymous poster hash: ff357...afa Ja her er det ungene du burde snakket med om hvordan man oppførte seg . Det er jo så barnevennlig der, langgrunt i vannet er det også . Her måtte dere hatt øyne på hvert deres barn , samtidig som i allefall den største burde vite at man sitter i ro iallefall når man spiser Anonymous poster hash: 39294...514 Hvis du/dere ser har jeg ikke klaget på sunwing, sier jo at det er luksus. Slang bare på en liten anekdote om at jeg ikke har ett eneste godt minne fra de 14 dagene vi var der. Og til den som engasjerte seg i det, vi er skilt, så nå er det ferie alene med dem, slik du foreslo.Og ja, de har vanvittig dårlig oppdragelse, jeg aner ikke hva jeg driver med, stakkars barn. Anonymous poster hash: 2d2a1...7df Ja...stakkars unger. Be om veiledning. De virker jo helt uten kontroll Anonymous poster hash: c59b6...7a0
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #19 Skrevet 31. januar 2016 Bodde i en av husene som tilhører Sunwing. Er jo luksus med stranden og barneklubb, bassenger og buffet, men allikevel den verste "ferien" jeg har vært med på. Ungene var 2 1/2 og 4 1/2, kunne ikke svømme, vann overalt, forsvant fra bordet hver gang vi endelig kunne sette oss etter å ha forsøkt å finne noe de ville spise. Hev i meg en halv munnfull og løp etter, i håp om at ingen av dem hadde druknet ennå, ikke alltid jeg fant begge med en gang, for de løp alltid i hver sin retning. Det var 40 000 rett i dass, skulle heller vært hjemme, tatt dagsturer på stranda og brukt pengene på massasje. Tror det var første gang eksmannen og jeg begynte å snakke om skilsmisse. Anonymous poster hash: 2d2a1...7df Men herregud det er jo ungene dine som fucket opp den turen, du kan ikke klage på sunwing! Vi var der i sommer, med en 2,5 åring uten problemer. Veldig fin ferie! Anonymous poster hash: ff357...afa Ja her er det ungene du burde snakket med om hvordan man oppførte seg . Det er jo så barnevennlig der, langgrunt i vannet er det også . Her måtte dere hatt øyne på hvert deres barn , samtidig som i allefall den største burde vite at man sitter i ro iallefall når man spiser Anonymous poster hash: 39294...514 Hvis du/dere ser har jeg ikke klaget på sunwing, sier jo at det er luksus. Slang bare på en liten anekdote om at jeg ikke har ett eneste godt minne fra de 14 dagene vi var der. Og til den som engasjerte seg i det, vi er skilt, så nå er det ferie alene med dem, slik du foreslo.Og ja, de har vanvittig dårlig oppdragelse, jeg aner ikke hva jeg driver med, stakkars barn. Anonymous poster hash: 2d2a1...7df Ja...stakkars unger. Be om veiledning. De virker jo helt uten kontroll Anonymous poster hash: c59b6...7a0 *ute av kontroll Det finnes dessverre ingen som kan hjelpe, men takk for omtanken. Anonymous poster hash: 2d2a1...7df
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #20 Skrevet 31. januar 2016 Dette er Bim på sitt beste. Selvironisk anekdote gjort om til guilt-trip og barnevernsak på 1-2-3. Anonymous poster hash: 7c042...817
Gjest Skrevet 31. januar 2016 #21 Skrevet 31. januar 2016 Har vært på Viva Tropic flere ganger og Sunwing hotellet. Første gangen var ungene 6 uker - 4 og 6 år gamle. Reiste alene med de også og aldri hatt så hyggelig ferie. Men så har jeg orden på ungene mine og fikk aldri være bajaser uten sidestykke. Sitte rolig ved bordet når en spiser er et must fra tidlig alder
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #22 Skrevet 31. januar 2016 For å forsvare Hi , selvom jeg mente at hun burde ha bedre kontroll på ungene , er det da ikke i nærheten av en barnevernssak,finnes så mange barn som oppføre seg sånn , da hadde ikke barnevern hatt mulighet for å hjelpe de som trenger hjelp her var bare snakk om at ferien muligens ble litt ødelagt av barn som ikke hørte Anonymous poster hash: 39294...514
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #23 Skrevet 31. januar 2016 Var ikke HI som skrev det nei men tii hun som hadde ødelagt ferien Anonymous poster hash: 39294...514
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2016 #24 Skrevet 31. januar 2016 Bodde i en av husene som tilhører Sunwing. Er jo luksus med stranden og barneklubb, bassenger og buffet, men allikevel den verste "ferien" jeg har vært med på. Ungene var 2 1/2 og 4 1/2, kunne ikke svømme, vann overalt, forsvant fra bordet hver gang vi endelig kunne sette oss etter å ha forsøkt å finne noe de ville spise. Hev i meg en halv munnfull og løp etter, i håp om at ingen av dem hadde druknet ennå, ikke alltid jeg fant begge med en gang, for de løp alltid i hver sin retning. Det var 40 000 rett i dass, skulle heller vært hjemme, tatt dagsturer på stranda og brukt pengene på massasje. Tror det var første gang eksmannen og jeg begynte å snakke om skilsmisse. Anonymous poster hash: 2d2a1...7df Men dette er da ikke hotellets feil. Verken du eller mannen hadde jo kontroll på barna. Første gang jeg dro til syden med barna var de 2,5 og 4,5 år, jeg dro alene med de og hadde ingen av de problemene du skisserer her. Så her ligger vel utfordringen heller hos du/dere som foreldre. Anonymous poster hash: e9880...68c
Appelsinpiken Skrevet 31. januar 2016 #25 Skrevet 31. januar 2016 Vi trivdes veldig godt på sunwing alcudia. Bodde på nuevas palmeras som er hovedbygningen. Planlegger å bo på Victoria neste gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå