Gå til innhold

Når blir jeg gravid? Spår gjerne tilbake!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Født 8/9/87. Har prøvd endel måneder nå, og tror kanskje noe er galt med meg. Noen seriøse som vil prøve å lese meg? Jeg er selv klarsynt, og svarer de som svarer meg!

Anonymous poster hash: a9f59...7ac

Får ikke noen følelse av at noe er galt. Føler det kan ta litt tid, men det er bare ment til å være sånn. Jeg får en sommerfølelse når jeg tenker på deg. Så det er kanskje der spiren sitter!

Tror det er en frisk og fin gutt som kommer.

Hva med meg? 11.10.88. Har en sønn fra før på 5 år.

Anonymous poster hash: 77c88...666

Hei. Jeg får opp en følelse av at du stenger for graviditet selv- ved å fokusere for mye på det- det ligger en klar sorg/ skyldfølelse I energien din. Har du mistet I s.a? Jeg føler du må få ut disse følelsene! De sperrer for det gode! Gå tur I skogen og få litt jording! Og kjør deg en tur og rop og gråt ut alle følelsene! Det er vondt med en gang - men du vil føle en lettelse når det er ute- og da kan du begynne å åpne deg opp for tanken og muligheten for en ny graviditet 💜 jeg tror også sommer og tidlig høst er gode måneder for deg å bli gravid!

Se gjerne tilbake på når jeg blir gravid...

Er født 03.11.83

Anonymous poster hash: ed014...743

Annonse

Tror du går rundt å er ganske nygravert rundt 17 mai! :) Fikk opp 17 mai med en gang jeg så på spørmålet. Tror det blir en liten gutt  :hjerte:

Kan du se på meg? 1 mnd på dobbel pergo grunnet litt svak eggløsning, når tror du det klaffer? :hjerte:  26.01.88 

Jeg ser helt klart for meg en gutt ja💙 graviditeten er ikke langt unna nei😉

Hva får du opp om meg? Har ei datter fra før av. Hadde sa for et år siden og prøvd siden (tror jeg også får gutt, men vet bare ikke når)😉

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...