Gå til innhold

Hva kan man gjøre når katta vekker oss hver dag halv sju?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skyt den!!

Anonymous poster hash: 341c3...2d0

Skrevet

Skyt den!!

Anonymous poster hash: 341c3...2d0

Fysj du e fæl

Anonymous poster hash: a974b...799

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Dere kan jo stå opp en halvtime før og vekke den og se hvor populært det er! ;)

Skrevet

Hahahahahahaaaaaa!

Anonymous poster hash: 44e0c...3a3

Skrevet

Avliv den.

Anonymous poster hash: da491...87a

Skrevet

Hehehehehe ja :P men tror ikke han bryr seg.. Shikkelig kose katt 💟

Skrevet

Kjære vene, hva er greia med å gjøre alt så vanskelig? La nå den hersens soveromsdøra stå på gløtt, så kan pus komme inn og legge seg hos deg når den vil.

Anonymous poster hash: 6849b...65f

Skrevet

Kjære vene, hva er greia med å gjøre alt så vanskelig? La nå den hersens soveromsdøra stå på gløtt, så kan pus komme inn og legge seg hos deg når den vil.

Om du leser hva hun skriver, så har de prøvd det, og katten vekker de da flere ganger om natten .

Anonymous poster hash: 5264f...c04

Skrevet

Æsj, det blir bare en natt eller to. Ignorer dyret, snu seg rundt, og sove videre. Begrenset hvor mange ganger pus gidder å vekke noen. Snart legger pus seg bare og sover. Det handler om utholdenhet.

Skrevet

Overse den. Jeg har også innekatt, og han har fri tilgang til hele huset. Om natten sover han enten med meg, eller på badet, altså han velger selv. Når kjæresten min er her, får han derimot ikke komme på rommet ;) I begynnelsen maste han, klorte på døren og var skikkelig fornærmet, men det gikk egentlig fort over når vi bare overså han, og nå maser han aldri mer :)

Anonymous poster hash: 1c787...f74

Skrevet

Da får vi hvertfall ikke sove. Da går den oppå oss spreller å lager leven :)

Vi har prøvd ganske mye. Hadde ikke spurt viss vi faktisk ikke viste hva vo skal gjøre.tenkte at det var mange flinke kattedamer her med tips

Skrevet

Æsj, det blir bare en natt eller to. Ignorer dyret, snu seg rundt, og sove videre. Begrenset hvor mange ganger pus gidder å vekke noen. Snart legger pus seg bare og sover. Det handler om utholdenhet.

Ja vi har prøvd. Men da vekker han 3åringen på det andre rommet. Å da må jeg stå opp likevell

Skrevet

Ja vi har prøvd. Men da vekker han 3åringen på det andre rommet. Å da må jeg stå opp likevell

Da stenger du rett og slett katten inne på et rom. Terrorisering er ikke ok. Katten har IKKE vondt av å måtte være innestengt noen timer, men viktig at den har tilgang på mat, drikke, do og et sted å sove.

Skrevet

Å lære en innekatt at den avogtil må være på et eget rom noen timer er veldig lurt!

Grei ordning når dere feks har besøk av noen som ikke liker katter, når dere skal vaske og lufte ut i hele huset, om sommeren når dere vil ha verandadøren åpen noen timer OG om natten når dere vil sove i fred. ;)

Så start tilvenningen til eget rom idag.

Evt så kan det hjelpe med en kattevenn. ;)

Vet du hva. Om folk kommer på besøk til meg, å skal ha meg til å stenge inn kattene fordi de ikke LIKER de. Da kan de faktisk bare snu i døra. Kattenes hjem - de er på besøk. Da får de akseptere deres eksistens. Kunne ikke falt meg inn å be folk stenge inn dyra sine fordi jeg ikke LIKER de. Være seg en øgle, slange, edderkopp, katt, hund osv osv. Bor dyrene der har de retten ! Makan til oppførsel på voksne folk.

Anonymous poster hash: 27d15...3f0

Skrevet

Å lære en innekatt at den avogtil må være på et eget rom noen timer er veldig lurt!

Grei ordning når dere feks har besøk av noen som ikke liker katter, når dere skal vaske og lufte ut i hele huset, om sommeren når dere vil ha verandadøren åpen noen timer OG om natten når dere vil sove i fred. ;)

Vet du hva. Om folk kommer på besøk til meg, å skal ha meg til å stenge inn kattene fordi de ikke LIKER de. Da kan de faktisk bare snu i døra. Kattenes hjem - de er på besøk. Da får de akseptere deres eksistens. Kunne ikke falt meg inn å be folk stenge inn dyra sine fordi jeg ikke LIKER de. Være seg en øgle, slange, edderkopp, katt, hund osv osv. Bor dyrene der har de retten ! Makan til oppførsel på voksne folk.

Jeg er allergisk , må jeg da la være å gå på besøk til folk som har katt? Pga den da skal få gå helt oppi meg siden den bor der?

Skrevet

Jeg er allergisk , må jeg da la være å gå på besøk til folk som har katt? Pga den da skal få gå helt oppi meg siden den bor der?

Jeg sa da ingenting om allergikere gjorde jegg ? Jeg så LIKER. Selvsagt hadde jeg stengt inn katta om jeg fikk allergikere på besøk. Du også skjønner dette. Du bare vil kverrulere.

Skrevet

Hagle?

Omplassering?

Sprayflaske med vann?

Låse inne i annet rom slik at katten ikke når døren?

Bur?

Take your pick!

Anonymous poster hash: 36562...3d2

Skrevet

Herregud...

Anonymous poster hash: 90012...bc8

Skrevet

Dette er ikke vanskelig? Legg kosepledd/lag koseplass på et egnet rom som stenges.

Vi har pus og hun må pent sove på kjøkkenet. Med masse mat, vann og kattedo. Når vi står opp om morgenen, enten rundt 07, eller så sent som 09.30 i helgene, ligger hun alltid i kurven og sover. Vi vekker henne alltid.

Det er ikke dyremishandling å stenge pusen inn for en kortere periode.

Anonymous poster hash: a2422...9c7

Skrevet

Dette er ikke vanskelig? Legg kosepledd/lag koseplass på et egnet rom som stenges.

Vi har pus og hun må pent sove på kjøkkenet. Med masse mat, vann og kattedo. Når vi står opp om morgenen, enten rundt 07, eller så sent som 09.30 i helgene, ligger hun alltid i kurven og sover. Vi vekker henne alltid.

Det er ikke dyremishandling å stenge pusen inn for en kortere periode.

Anonymous poster hash: a2422...9c7

Faktisk så er det tilnærmet det når det kommer til katt om man stenger de inne på natterstid.fordi katten er nattedyr. Google it :)

Skrevet

Takk for svar alle :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...