Gå til innhold

dine symptomer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her startet kvalmen i uke 6. Megakvalm i 8 uker, men nå er jeg 15 uker i dag og det har begynt å gi seg.

Veldig vàr for lukter, og mistet plutselig lysten på iste, som jeg vanligvis drikker hver dag. Veldig sensitiv, ble fort lei meg/gråt av triste ting.

Anonymous poster hash: 62fd2...a98

Ømme pupper innimellom, og river i magen om jeg beveger meg for fort eller hoster hardt. Slik var det forrige gang også, men jeg vet at trøttenheten kommer - og da kommer den skikkelig!! Er i uke 7, skal på ul neste uke. Siden jeg har lite symptomer, gleder jeg meg til å se et bankende hjerte og kunne kose meg mer med graviditeten.

Annonse

Akkurat nå skulle jeg ønske jeg var var for lukter - er så forkjølet som jeg aldri har vært før. Må bruke nesespray mange ganger for dagen, for i det hele tatt å klare å puste! Håper jeg ikke blir en av de som er tett i nesen hele svangerskapet - for det er jeg ganske dårlig på. Haha!

5+6 idag og kjempe ømme og tunge pupper,kjempe oppblåst (spesielt på kvelden), ingenting som frister og plutselige kvalmebølger,halsbrann og plutselig kjempe trøtt en liten stund før det går over og sist men ikke minst soppinfeksjon😡😡

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...