Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #1 Skrevet 29. januar 2016 Er det mulig for bare 2 personer å spille det spillet?brettspill Anonymous poster hash: 57c14...76d
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #3 Skrevet 29. januar 2016 To stk kan fint spille alias. Men om det går med brettspill vet jeg ikke. Men man kan jo bare endre reglene etter behov. Anonymous poster hash: a37e5...3d2
Miss Chocolate Skrevet 29. januar 2016 #4 Skrevet 29. januar 2016 To stk kan fint spille alias. Men om det går med brettspill vet jeg ikke. Men man kan jo bare endre reglene etter behov. Anonymous poster hash: a37e5...3d2 Alias er jo brettspill...? Man spiller to på lag, så poenget blir jo borte hvis man spiller en mot en.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #5 Skrevet 29. januar 2016 Man trenger ikke brettspilk for alias. Jeg har aldri spilt det med brett. Man skal jo bare forklare ord/gjette ord. Man trenger kun en bunke med ord eller begreper. (Og evt forbudte ord) Anonymous poster hash: a37e5...3d2
Miss Chocolate Skrevet 29. januar 2016 #6 Skrevet 29. januar 2016 Man trenger ikke brettspilk for alias. Jeg har aldri spilt det med brett. Man skal jo bare forklare ord/gjette ord. Man trenger kun en bunke med ord eller begreper. (Og evt forbudte ord) Anonymous poster hash: a37e5...3d2 Aldri hørt om, kun brettspillet. Uansett spør HI om brettspillet da 😉 Der må man være minst 4.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2016 #7 Skrevet 29. januar 2016 Man trenger ikke brettspilk for alias. Jeg har aldri spilt det med brett. Man skal jo bare forklare ord/gjette ord. Man trenger kun en bunke med ord eller begreper. (Og evt forbudte ord) Anonymous poster hash: a37e5...3d2 Aldri hørt om, kun brettspillet. Uansett spør HI om brettspillet da 😉 Der må man være minst 4. 👍😊 Anonymous poster hash: a37e5...3d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå