Gå til innhold

Eggløsningsverdier som sjekkes hos gynekolog

Anbefalte innlegg

Hei :) 

Vi har prøvd å bli gravid i ett år nå, med en tidlig spontan abort i mars 2015. Har en gutt på 4 år fra før, å før vi fikk han mistet jeg en i exu (mistet en eggleder) og en sa. Var hos privat gynekolog forrige onsdag, å tok masse forskjellige blodprøver, også eggløsningsverdier, da eggløsningstestene ikke slår helt ut. Skal også få begynne på Pergo, fordi jeg har bare en eggleder. Vet dere hvor lang tid det tar før man får svar på slike prøver? Snakket med sekretærene, men hun kunne ikke se om alle svarene var kommet,så hun skulle be gynekologen ringe meg i løpet av dagen. Tar det ofte mer enn 1 uke? 

Er det frekt av meg å spørre om han kan skrive en resept på pergo til meg i dag, dersom prøvene viser lave verdier? Han sa på forrige onsdag når jeg var der, at han skulle skrive resept til meg når jeg kommer på neste time (om tre uker), for da har han prøvesvarene. Men tenkte siden jeg allerede skal snakke med han i dag, så kanskje han kan gjøre det? Om svarene har kommet selvfølgelig. Er på dag 4 i dag, å er veldig ivrig med å starte! :) 

Fortsetter under...

Jeg ville absolutt spurt!😊

Jeg var og tok røntgen av egglederne forrige onsdag. Ble oppringt av gynkologen samme dag, og hu sendte resept på pergotime umiddelbart😊 Dessverre fikk jeg den i posten på dag 7, så bare å smøre seg meg tålmodighet til neste syklus🙈

Har snakket med han nå. Jeg hadde hatt eggløsning, men ikke så veldig sterk. Så han skreiv ut dobbelkur til meg, så da begynner jeg i morra. Juhuu! Nå er jeg spent :-) Kjempe fint at du fikk resept så kjapt også, masse lykke til i neste pp! 

Nå må jeg lese meg opp med dette med Pergo, helt nytt for meg :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...