Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #1 Skrevet 28. januar 2016 å ha masse vondt etter inngrepet? Her ble mannen operert den 7. januar og han har masse vondt enda. Klarer ikke å gå i trapper, løfte føttene for høyt eller bære tungt. Det er jo over 3 uker siden inngrepet. 2 uker etter steriliseringen hovnet han opp og fikk masse vondt og ble blå, men det varte i et par dager, så gikk hevelsen ned. Er dette noe å kontakte lege for? Anonymous poster hash: d5e5e...b31
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #2 Skrevet 28. januar 2016 Jeg ville reist til legen, ja. Mannen hadde vondt og var sår i ca tre dager, og smertene minsket for hver dag. Han levde som normalt hele tiden, var bare første dagen han gikk litt rart, men paracet hjalp veldig på smertene. Anonymous poster hash: 48628...ed5
Gjest Sekretøsa Skrevet 28. januar 2016 #3 Skrevet 28. januar 2016 Min var litt øm samme dag og så var det bra. Send han til legen du
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #4 Skrevet 28. januar 2016 Vi hadde sex etter to dager og han fungerte helt normalt. Enten så er det noe galt med mannen din ellers så er han ei skikkelig pingle, hva velger du å tro??? Anonymous poster hash: ccc59...2a7
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #5 Skrevet 28. januar 2016 Husker også at eksen steriliserte seg, han var også en god del eldre (siden sårene gror saktere jo eldre du blir), og han var blå og øm i et par dager. Etter 1 uke merket han overhode ingenting. Mannen her nekter å gå til legen, men klager over smerter og forventer at jeg tar husarbeidet når jeg kommer hjem fra jobb (han er hjemme i perm), sover mye og deltar lite i familieliv. Anonymous poster hash: d5e5e...b31
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #6 Skrevet 28. januar 2016 Vi hadde sex etter to dager og han fungerte helt normalt. Enten så er det noe galt med mannen din ellers så er han ei skikkelig pingle, hva velger du å tro??? Anonymous poster hash: ccc59...2a7 Vi hadde også sex 4 dager etter inngrepet, da han enda var øm. Forverring kom vel 1 uke etter det igjen, da han snakket med legesekretæren sa hun at det måtte være "irritasjon etter samleie". Yeah right, litt mer faglig navn på "vi gidder ikke å ta deg inn". Anonymous poster hash: d5e5e...b31
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #7 Skrevet 28. januar 2016 Min manb fikk komplikasjoner ac stetiliseringen og hadde vondt lenge. Han var sort og blå der nede etter operasjonen og hadde vondt lenge. Men det var vondt fra han kom hjem, ikke plutselig verre lenge etterpå... Anonymous poster hash: eb207...70b
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #8 Skrevet 28. januar 2016 Vi hadde sex etter to dager og han fungerte helt normalt. Enten så er det noe galt med mannen din ellers så er han ei skikkelig pingle, hva velger du å tro??? Anonymous poster hash: ccc59...2a7 Vi hadde også sex 4 dager etter inngrepet, da han enda var øm. Forverring kom vel 1 uke etter det igjen, da han snakket med legesekretæren sa hun at det måtte være "irritasjon etter samleie". Yeah right, litt mer faglig navn på "vi gidder ikke å ta deg inn". Anonymous poster hash: d5e5e...b31 Da mener du at mannen din ikke er ei pingle så da er det bare å ringe legen igjen er sekretæren vanskelig insistere på å snakke med en som kan gi en medisinsk begrunnelse for hvorfor pasienten ikke skal se en lege. Anonymous poster hash: ccc59...2a7
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #9 Skrevet 28. januar 2016 Mannen min var øm i ca 3 dager etter inngrepet. Etter det har han ikke hatt vondt. PS. I informasjonen han fikk fra Volvat sto det at man ikke kunne ha sex på tre uker etter inngrepet. Synes noen av dere over her var veldig tidlig ute! Anonymous poster hash: 65de5...369
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #10 Skrevet 28. januar 2016 Ja, må vente med sex i 3 uker! Min mann klarte ikke holde seg, og runket. Derfor fikk han en blåsvart pung, og vondt i nesten 2 uker! Anonymous poster hash: c381d...2a3
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2016 #11 Skrevet 28. januar 2016 Mannen min steriliserte seg 13 januar. Var bittelitt øm første dagen og merket ikke noe etter det. Ikke blå og ingen hevelse eller noe. Vi hadde sex to dager etter ingrepet (med kondom) alt var som før. Ikke vondt. Nå som stingene er fjernet kan man knapt se arrene hans. Jeg ville ringt legen. Tror ikke det er vanlig å ha smerter så lenge. Kan være en infeksjon eller noe? Anonymous poster hash: 68a64...085
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå