Gå til innhold

Mascara som ikke klisterer vippene sammen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt Max faktor masterpiece, den svarte med gull. Har vært fornøyd frem til nå, blir så fort "gammel". Helt grusomt og den drysser. Tips til en annen? Må være en som de selger på Cubus/vita.

Anonymous poster hash: 48d76...753

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke prøvd det selv enda, men den skal visstnok bli fin igjen hvis du drypper et par dråper med saltvann oppi den. Ellers har jeg til gode å finne en god mascara..

Anonymous poster hash: 422ee...411

Skrevet

Hvorfor må det være fra Cubus eller Vita? Kjøper du billigdritt, så blir resultatet deretter også... Jeg sverger til Diorshow og har kun brukt den i flere år, -helt fantastisk! En maskara varer jo lenge, så da er det verdt å legge i en 100-lapp ekstra og få en ordentlig en som heller ikke fører til at du mister vipper.

Anonymous poster hash: eb712...603

Skrevet

Kan ikke anbefale noen fra Vita/Cubus, av den enkle grunn at ingen av de tilfredsstiller mine krav. Og jeg har prøvd de aller fleste. Jeg sverger til YSL, den med vanlig kost.

Anonymous poster hash: b1a4f...0df

Skrevet

Hvorfor må det være fra Cubus eller Vita? Kjøper du billigdritt, så blir resultatet deretter også... Jeg sverger til Diorshow og har kun brukt den i flere år, -helt fantastisk! En maskara varer jo lenge, så da er det verdt å legge i en 100-lapp ekstra og få en ordentlig en som heller ikke fører til at du mister vipper.

Anonymous poster hash: eb712...603

Den funker ikke på meg! Prøvde den fordi svigerinna mi får nydelige vipper med den! Men nei....

Så jeg må ha den rød og hvite, er det loreal?

Anonymous poster hash: bf310...b90

Skrevet

Ja jeg er enig med de over, vil du ha kvalitet må du gå for kvalitet.

Jeg sverger til Lancome hypnose maskara, har også brukt diorshow i mange år og kan gå god for den nå:)

Anonymous poster hash: 838c8...66b

Skrevet

Jeg liker ikke Diorshow, synes det fort blir kladdete og klistrer seg sammen. Liker best en fra Helena Rubinstein:)

Anonymous poster hash: 97829...bdb

Skrevet

Har hatt Max faktor masterpiece, den svarte med gull. Har vært fornøyd frem til nå, blir så fort "gammel". Helt grusomt og den drysser. Tips til en annen? Må være en som de selger på Cubus/vita.

Har du prøvd Loreal false lash wings? (Tror jeg den heter)

Den er å få kjøpt på Vita 😊

Anonymous poster hash: 7c664...e8b

Skrevet

Det er bare de butikkene jeg har i nærheten akkurat nå, og må ha ny idag :) jeg har prøvd en fra dior og den klistret de også sammen. Lancome skal jeg prøve, hørt mye bra om den. Får bestille :-)

Takk for tips.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...