Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #1 Skrevet 27. januar 2016 Hvor var du, hvilket hotell, var hotellet og stedet egnet for barn, og likte du deg der? Anonymous poster hash: 28b4f...d62
Førstemann Skrevet 27. januar 2016 #2 Skrevet 27. januar 2016 Ja, vært der 2 ganger. Første gang på kjæresteferie på Algarvekysten. Husker ikke hotellet, men det er mye fint å velge i der og fine strender. 2 gangen var jeg i Cascais utenfor Lisboa. Var på konferanse først på Hotell Cascais Miragem, der er det fantastisk fint. Cascais er en veldig koslig liten fiskelandsby, fine strender. Var noen dager inne i Lisboa etter konferansen. Denne turen var jeg alene, så har ikke oppsøkt de barnevennlige delene av Lisboa
Iiiiik Skrevet 27. januar 2016 #3 Skrevet 27. januar 2016 Vi var to uker for et par år siden. Var en uke like utenfor Lisboa, en uke på Algarvekysten og noen dager i Cascais. Det negative er at det er kaldt i sjøen, omtrent som norske badetemperaturer. Det positive er at det er en avslappet stemning, lite show-off på stranda, og folk i alle fasonger. God mat også. Algarve er nokså likt mye annet du finner ved Middelhavet. Strender, klipper, hvite hus og strandrestauranter. Helt klart barnevennlig synes jeg. Lisboa er fin å rusle rundt i, og restaurantene vi oppsøkte var tilpasset barn i høyeste grad.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #4 Skrevet 27. januar 2016 Ja, har vært i Lisboa to ganger. Passer bra for barn, men det er jo en storby da. Kanskje ikke så greit for de minste, men fra skolealder. Jeg har vært uten barn da, så vet ikke helt hvilke attraksjoner som evt egner seg. Vi var på museum og slott og sånt. Anonymous poster hash: 940dd...cb2
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #5 Skrevet 27. januar 2016 Ja, har vært i Lisboa to ganger. Elsker Lisboa! Første gangen en ukes ferie uten barn. Andre gang tre ukers ferie med to barn på 2 år og 5 år. Siste gangen dro vi også på masse dagsturer til bl.a. Cascais, Estoril, Sintra o.l. Anonymous poster hash: 1b75f...5db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå