Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #1 Skrevet 27. januar 2016 Serverer dere alltid noe varm mat i barnebursdager? Usikker på dette nå når jeg skal feire barnebursdag for barnet mitt Anonymous poster hash: 9a74e...3dd
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #2 Skrevet 27. januar 2016 Ja. Men noe enkelt. Pølser, pizza, hamburger.Pluss kaker og evn. is.Ikke godteposer her i huset. Anonymous poster hash: 1037a...72a
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #3 Skrevet 27. januar 2016 Ja, alltid, men det blir som regel pølse eller pizza. Jeg forsøkte minihamburgere en gang, men da ble over halvparten av gjestene fornærmet, for de likte ikke hamburgere, og dessuten skulle man få pølser i bursdag må vite. Heldigvis hadde vi en pakke liggende Anonymous poster hash: 89ff3...8af
MarianeA Skrevet 27. januar 2016 #4 Skrevet 27. januar 2016 Ja, alltid, men det blir som regel pølse eller pizza. Jeg forsøkte minihamburgere en gang, men da ble over halvparten av gjestene fornærmet, for de likte ikke hamburgere, og dessuten skulle man få pølser i bursdag må vite. Heldigvis hadde vi en pakke liggende Anonymous poster hash: 89ff3...8af Hvilke gjester var det? Jeg hadde jammen ta ikke kokt pølser når jeg først serverer hamburger...
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #5 Skrevet 27. januar 2016 Serverer alltid pølser, har alle de andre bursdagsbarna også servert. Enkelt, alle liker det, billig. Anonymous poster hash: 4477f...a9e
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #6 Skrevet 27. januar 2016 Alltid, og det er forventet så barna blir sendt i bursdag med tomme mager. Om du ikke har tenkt å servere mat men bare kake må du skrive det i innbydelsen så foreldrene mater de litt før de kommer. Det mest vellykkede jeg har servert i bursdag er pastaskruer, kjøttboller og ketshup, jøss som de spiste. Anonymous poster hash: 8c207...39b
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #7 Skrevet 27. januar 2016 Kommer litt an på tidspunktet. da. Serverer ikke pølser i frokost-bursdag, liksom. Anonymous poster hash: 2f68a...9e7
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #8 Skrevet 27. januar 2016 Ja, alltid, men det blir som regel pølse eller pizza. Jeg forsøkte minihamburgere en gang, men da ble over halvparten av gjestene fornærmet, for de likte ikke hamburgere, og dessuten skulle man få pølser i bursdag må vite. Heldigvis hadde vi en pakke liggende Anonymous poster hash: 89ff3...8af Hvilke gjester var det? Jeg hadde jammen ta ikke kokt pølser når jeg først serverer hamburger... Barnegjester på 7 år (m jeg husker rett, har fire barn, så det går litt i surr), gutter. Det er jo bare til å legge pølsene i varmt vann i noen minutter, så det var ikke noe stress. Anonymous poster hash: 89ff3...8af
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #9 Skrevet 27. januar 2016 Det er vanlig, men vi gjør det ikke alltid nei. Sist gang ville bursdagsbarnet bare ha kake for å få mer tid til å leke, så da ble det sånn. Han er generelt ikke noe glad i å sitte ved bordet og spise, og det er jo først og fremst bursdagsbarnet selskapet er for. Men opplyste selvsagt om det i invitasjonene da. Anonymous poster hash: 0ae55...ad5
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #10 Skrevet 27. januar 2016 Alltid, og det er forventet så barna blir sendt i bursdag med tomme mager. Om du ikke har tenkt å servere mat men bare kake må du skrive det i innbydelsen så foreldrene mater de litt før de kommer. Det mest vellykkede jeg har servert i bursdag er pastaskruer, kjøttboller og ketshup, jøss som de spiste. Anonymous poster hash: 8c207...39b Signerer dette med å gi beskjed dersom du ikke serverer varm mat. Det er så vanlig å gjøre dette at jeg faktisk forventer at barna mine blir servert "middag" i barnebursdager at jeg alltid sender dem av sted på tom mage. Jeg har selv hatt en bursdag uten varm mat, men dette var for en 12-åring som ville ha kinokveld. Da spanderte vi billetter og snop på de som ble invitert, men skrev det på en slik måte at det var tydelig at det ikke ble noen middag først. Alle hadde spiste da de kom/vi plukket dem opp. Anonymous poster hash: 89ff3...8af
Iiiiik Skrevet 27. januar 2016 #11 Skrevet 27. januar 2016 Ja, alltid varm mat. Har forresten en gang servert pizzasnurrer, de ble servert kalde. Et av mine barn ville et år ha macaroni and cheese, det var ikke vellykket, gjestene gren på nesa og etterspurte pølser. Vi har gått fra pølser til pizza her hjemme, ungene er lei av pølser.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #12 Skrevet 27. januar 2016 Alltid noe varmt. Vi var i en bursdag for mange år siden og etter en time i bursdagen med kun kake i magen begynte barna å sutre og gråte fordi de var sultne og kvalme. Hadde de opplyst om det hadde jo barna spist middag først. Vi serverte risgrøt i en høstbursdag, 6 år, stor suksess. Men hadde noen pølser og bagetter i bakhånd i tilfelle. Anonymous poster hash: 3f778...834
Superdolly Skrevet 27. januar 2016 #13 Skrevet 27. januar 2016 Serverer alltid varm mat, og hos oss er det bursdagsbarnet som bestemmer menyen. Det blir i ni av ti bursdager pølser. I den tiende pizza . Velger du å la være å servere mat, skriv det for all del i innbydelsen. Barna kommer alltid sultne i bursdag, så maten serveres ganske kjapt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå