Gå til innhold

Hvordan løser dere d m aktiviteter til søsken fem år og liten baby??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er alene i hverdagen og idag er d allidrett for 5åringen i gymsal og baby på 2mnd pleier å ville ha mye pupp i fem seks tiden når allidrett skal være.

Det skal være hinderløype og foreldre må hjelpe til.

Hvordan løser jeg dette uten barnevakt ??

Anonymous poster hash: f44be...945

Skrevet

Gjer avtale med nokon av dei andre foreldra. 
Evt: Ta med babyen og gjer det du kan. Dei andre SER jo at du har ein baby. Foreldre hjelper kvarandre!

Skrevet

Foreldre MÅ hjelpe til? Høres merkelig ut. Ta med baby i bæresele, hjelp med det du kan, og amm med god samvittighet! Min erfaring er at det alltid er for mange foreldre på sånt uansett.

Skrevet

Må alle foreldre hjelpe til? Eller bare noen?

De andre ser jo hvorfor du ikke hjelper.

Anonymous poster hash: 8c035...941

Skrevet

Da foklarer du femåringen din at du muligens må mate babyen akkurat når det er trening og det er ikke sikkert at du kan hjelpe til sånn som noen av de andre foreldrene.

Så, når du kommer på treningen så vil selvsagt de andre foreldrene trå til om det er nødvendig med hjelp. ;)

Skrevet

Hadde 6 åring og baby jeg da, men cirka samme. Det meste gikk greit med bæresele/sjal og en stellebag som inneholdt litt av hvert. Lillesøster har blitt drasset med på alt fra bursdager, halloweenfest på sfo, aquapark, dyrepark, badestrender, skogsturer og fotballkamper fra hun ble født. Stort sett gått veldig greit. Hun ble vant til å henge med og sove der vi er osv.

Skrevet

Jeg er trener på allidretten til min 5-åring og der vi sier at vi trenger hjelp av foreldrene sier vi også ifra at de som ikke får til å hjelpe sitt barn må si ifra til oss. Syns kanskje det er litt rart med hjelp fra andre foreldre under hinderløype, men vi bruker å trenge hjelp når det gjelder bla skøyter.

Gi beskjed til en trener om at du må amme baby så går det sikkert bra.

Anonymous poster hash: f4261...5dc

Skrevet

Alle foreldre må hjelpe til? Hjelpe sitt eget barn da, eller hjelpe med å sette opp løype?

Kan du spørre noen av de andre foreldrene om litt hjelp akkurat mens du må amme? De fleste har vel forståelse for det når de ser babyen.

Anonymous poster hash: ca314...2aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...