Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #1 Skrevet 27. januar 2016 Kan jeg lage vafler med natron? Jeg er tom for bakepulver... Anonymous poster hash: dd410...acb
MarianeA Skrevet 27. januar 2016 #2 Skrevet 27. januar 2016 Ja, eller du kan droppe både natron og bakepulver. Jeg bruker ikke bakepulver. En klype gjær kan også brukes.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #3 Skrevet 27. januar 2016 Jeg ville nok puttet oppi litt egg, mel, sukker, melk osv også. Bare natron tviler jeg på at blir så godt Anonymous poster hash: 45aaf...3f1
LivetErEnLek Skrevet 27. januar 2016 #4 Skrevet 27. januar 2016 Jeg ville nok puttet oppi litt egg, mel, sukker, melk osv også. Bare natron tviler jeg på at blir så godt Anonymous poster hash: 45aaf...3f1 Hehe, kanskje lurt 😉. Har du noe surmelk, rømme eller lignende, så bruk det sammen med natron. Ett eller annet som gjør at natron hever best sammen med syrnede melkeprodukter.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #5 Skrevet 27. januar 2016 Ble pannekaker istedet! men da vet jeg hva jeg gjør neste gang jeg skal lage vafler og ikke har bakepulver! Anonymous poster hash: dd410...acb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå