Gå til innhold

swaddler? svøp.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en baby som liker å bli svøpt, dessverre. Jeg hater det. Men sånn var storesøskenet og (ville bli svøpt til 5 mnd alder). Min baby er 2 mnd og problemet er igrunn at svøpet går opp stadig vekk. Gjør ikke noe det, bortsett fra at hun får det over huet tidvis og jeg er på vakt HELE tiden, tom midt på natten. Hadde ikke det problemet med eldste heldigvis. Bruker sikkert feil type teppe, men jeg ønsker svar på: er swaddler bedre enn vanlig teppe? Erfaring med den? Håper noen har prøvd den og kan svare.

Anonymous poster hash: f9c24...08b

Skrevet

Ja! Hadde ergobaby swaddler og var helt avhengig av å bruke det. Alt annet brøt bare babyen seg ut av. Brukte swaddler ved søvn til h*n var over 4 mnd gammel

Anonymous poster hash: 21459...393

Skrevet

Ja! Hadde ergobaby swaddler og var helt avhengig av å bruke det. Alt annet brøt bare babyen seg ut av. Brukte swaddler ved søvn til h*n var over 4 mnd gammel

Anonymous poster hash: 21459...393

Ok, høres bra ut.

Skrevet

Kjøpte swaddleme på Ebay. Genialt :)

Anonymous poster hash: cf8a8...2cf

Skrevet

Swadlet minstemann. Han var veldig urolig på kveldene. Ble rolig med en gang:) Gull verdt! Bestilte på en eller annen norsk nettside, men husker ikke hvilken.

Anonymous poster hash: b06dd...7fb

Skrevet

Swadlet minstemann. Han var veldig urolig på kveldene. Ble rolig med en gang:) Gull verdt! Bestilte på en eller annen norsk nettside, men husker ikke hvilken.Anonymous poster hash: b06dd...7fb

jeg fant det på lotusbarn

Skrevet

Får opp svøpet så det var 500kr rett i dass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...