H3lis Skrevet 26. januar 2016 #1 Del Skrevet 26. januar 2016 Hei Jeg har hamstret inn med sensitive graviditetstester/strimler som sier man kan teste tidligere enn vanlige g-tester. Testet mandag morgen og jeg syntes jeg så en svak, svak strek. Senere på dagen var jeg hos legen for å få resept på antibiotika, men han ville jeg skulle testes der også for å ikke begynne på antibiotika hvis jeg er gravid. Dette var en vanlig test, men den var negativ.. Også testet jeg i kveld og den var også negativ. Har ikke hatt peiling på El denne måneden for har ikke orket stresset med å teste osv, så har som sagt ikke peiling på når jeg har eller har hatt El, og har null kontroll på syklusen min. Av og til går det 2 uker mellom mens, og av og til 1 måned.. Så det er veldig frustrerende. Men altså, spørsmålet mitt er om hvor tidlig man kan teste med de sensitive graviditetstestene, og om noen har opplevd å fått positiv den ene dagen også plutselig negativ uten at det er SA? 😊 håper på svar, er i pp8 og begynner å bli temmelig lei og stressa av alle de negative testene. Blir redd det er noe galt, har tidligere tatt veldig mange angrepiller, og sykt redd det kan Være årsaken til at det ikke klaffer (hørt rykter om at det kan ødelegge graviditet) men nå er jeg snart 20, så angrepiller tok jeg for 6 år siden, men det er snakk om 11 angrepiller, noe som er alt for mye 😕 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144258379-noen-som-har-erfaring-med-tidlig-sensitive-graviditetstester/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #2 Del Skrevet 27. januar 2016 Hei Jeg har hamstret inn med sensitive graviditetstester/strimler som sier man kan teste tidligere enn vanlige g-tester. Testet mandag morgen og jeg syntes jeg så en svak, svak strek. Senere på dagen var jeg hos legen for å få resept på antibiotika, men han ville jeg skulle testes der også for å ikke begynne på antibiotika hvis jeg er gravid. Dette var en vanlig test, men den var negativ.. Også testet jeg i kveld og den var også negativ. Har ikke hatt peiling på El denne måneden for har ikke orket stresset med å teste osv, så har som sagt ikke peiling på når jeg har eller har hatt El, og har null kontroll på syklusen min. Av og til går det 2 uker mellom mens, og av og til 1 måned.. Så det er veldig frustrerende. Men altså, spørsmålet mitt er om hvor tidlig man kan teste med de sensitive graviditetstestene, og om noen har opplevd å fått positiv den ene dagen også plutselig negativ uten at det er SA? 😊 håper på svar, er i pp8 og begynner å bli temmelig lei og stressa av alle de negative testene. Blir redd det er noe galt, har tidligere tatt veldig mange angrepiller, og sykt redd det kan Være årsaken til at det ikke klaffer (hørt rykter om at det kan ødelegge graviditet) men nå er jeg snart 20, så angrepiller tok jeg for 6 år siden, men det er snakk om 11 angrepiller, noe som er alt for mye 😕 Er det 10 el 25 mlu testen er på ? Er det 10 mlu så kan du få med deg det normale kroppen berer på av hcg. Kjemisk får du med deg på dei og er ikkje og anbefale. Anonymous poster hash: 28745...04f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144258379-noen-som-har-erfaring-med-tidlig-sensitive-graviditetstester/#findComment-147693760 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå