Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #1 Skrevet 26. januar 2016 Av og til får jeg "groper" i neglen. Akkurat nå har jeg en tommel som ikke ser ut. Det er humper og riller nedover, alle er på tvers. Det er ikke sopp, det er bare formen på neglen som er så rar. Har det litt slik på den andre tommelen også, men ikke fullt så ille som på den ene. Noen som vet hva dette kan komme av? Er det slik at jeg burde dra til lege med det? Det er jo stygt, men ellers ikke plagsomt. Jeg har også brune striper i neglene. Det kommer og går litt, men bruker å dukke opp på de fleste neglene til og fra. Det er korte, bittesmå striper som går på langs. Jeg har prøvd å google, men finner ingenting som beskriver mine negler. Dette er jo også stygt.. Og det kommer jo av en grunn vil jeg tro. Noen som har peiling? Kan prøve å legge inn bilde litt senere om ingen skjønner hva jeg mener. Anonymous poster hash: 90ad9...73b
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #2 Skrevet 26. januar 2016 Mangel på b12. Anonymous poster hash: ef4d7...de6
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #3 Skrevet 26. januar 2016 Kanskje du finner noen svar her: http://www.klikk.no/kvinneguiden/helse/article835548.ece? Anonymous poster hash: c7e97...6b3
TPK Skrevet 26. januar 2016 #4 Skrevet 26. januar 2016 Sånne tverrgående riller er visst noe som ofte kommer med alderen... Jeg har det samme, mest på tomlene. Filer de bort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå