Gå til innhold

Crinone og blødning ?

notabella

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har blødd mens de har brukt crinone i svangerskapet når og hvordan var blødningen ?

crinonen var brun i går kveld, vi hadde sex på kvelden og i dag har jeg hatt friskt blod hver gang jeg er på do :/ har ikke smerter og tappen er høy, lukket og flat. Blør lett av albyl-e og mye ( hadde helt syk mens når jeg brukte det i desember og blødde i baken når jeg hadde hard mage) vet ikke om det er crinonen og alby-e som gjør at jeg blør (har vært sårt i skjeden etter jeg startet med crinone) eller om det er en begynnende sa :/. Står små blødninger som bivirkning. 

Vi er i spania i 3 mnd så får ikke gjort så mye for sjekke, tenker å ta en ukeindikator test om 2-3 dager for å se om den har økt til 2-3 uker men det sier jo ikke så mye. 

Skal hjem en tur i 5 dager neste uke så jeg har sikret med en ul på torsdagen  kan forhåpentligvis se om det er rett str, kanskje hjertelyd eller om det er en sa.  

Skrevet

Hei! Æ blødde helt til æ slutta med crinone, altså hele 1. Trimester. Vanlig bivirkning!

Skrevet

Det va nok desverre enda en SA med meg :(,fikk negativ test 2 dager etter blødningen startet. Men takk for svar :) greit å vite om det siden jeg skal bruke det neste gang også. blødde du mye eller var det spotting ?

Skrevet

Småblødde og spotta frem t uke 12, da styrtblødde æ.. Va sikker på at det gikk galt.. Men va morkaka som lå foran åpninga.. Blødde og spotta nesten helt frem t termin.,,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...