Gå til innhold

Eg trur eg mistet nå for det om gynekologen såg hjerte aktivitet igår!!

Anbefalte innlegg

Eg er sliten og mister fullstendig håpet..

Eg hadde kreft for 2år siden og burde bli følgt litt opp. Også har eg ett høgt risiko svangerskap.. men eg føler eg hsr fått en rød lapp på meg som står.. ikke hjelp henne!!!!!

Fortsetter under...

Skal man ikke utredes etter tre aborter? Prøve å finne ut hvorfor det skjer? Må være veldig frustrerende å ikke bli tatt på alvor. Kan du ikke ringe legesenteret å høre om en annen lege en din faste har tid å snakke med deg?

Håper det ordner seg og at du blir gravid og beholder snart❤

http://nhi.no/graviditetsoraklet/svangerskap-og-fodsel/sykdommer/spontan-abort-2654.html?page=5 Du har pasient rettigheter, kan du ikke som Lillesmula sier kontakte en annen lege. Det er virkelig trist og uforståelig at du skal oppleve så dårlig håndtering/behandling - prøv et siste forsøk selv om du er uten krefter. Evt kan du kontakte jordmor i din kommune. Hun bistår deg sikkert! Alt godt til deg💕

Hei...

Eg er plutselig blitt veldig glad igjen!!

Men litt usikker..

Ringte til jordmor i min kommune. Verdens herligste dame..

Tenkte ho kunne hjelpe meg.

Vi pratet sammen i nesten 40 min på telefon.

Ho mente eg ikke hadde hatt en spontanabort..

Men ho kunne ikke sei det for 100%.

Ho ville prøve å ringe til sykehuset for meg. For når du blør friskt blod og har mage smerter så har du rett på å komme inn på ultralyd på sykehuset..

Ho synest det var dårlig av min lege og ikke ta imot meg og ta hcg og sende meg videre til sykehuset..

Eg ble møtt med forståelse og noen som hadde tid å prate med meg!!!!!

Eg måtte gi tilbakemelding om hvordan det går.

Annonse

Kan jeg spørre hvilket legesenter du tilhører for dette høres helt grusomt ut ! Du bør sende en klage til fylkeslegen. Selv jobber jeg på et legesenter i kr.sand og vi ville tatt deg inn for hcg prøve uten å nøle og samtidig sendt deg enten til ultralyd på sak eller en gynekolog som driver i byen. Uten tvil !!! Slik som dette skal det ikke være .

Anonymous poster hash: 261ad...312

• 2 uker senere...

Annonse

Hei...

Etter at de fant ut at fosteret var dødt og 3 ganger med cytotec som ska trekke livmoren seg sammen og støte ut fosteret.. virket ikke..

Måtte tilslutt ha utskrapning...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...