Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #1 Skrevet 26. januar 2016 11 åringen hadde fått et brev i posten idag om årsoppgave hvor det stod beløp underholdningsbidrag som var betalt for 2015. Litt merkelig at dette blir sendt i barnets navn? Anonymous poster hash: b323c...589
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #2 Skrevet 26. januar 2016 Lurte svært på hva vi hadde fått i posten i dag selv... hehe. Aldri fått tidligere Anonymous poster hash: e7832...560
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #3 Skrevet 26. januar 2016 Har også fått de årsoppgavene, ett for hvert barn. Før sto det samlet på selvangivelsen. Anonymous poster hash: 887ba...cb9
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #4 Skrevet 26. januar 2016 Har jeg og fått er vel nytt fra dette året da (eller 2015 som det gjelder) Men jeg har kun fått på det ene barnetog halve sumen, skal jo ha på andre barnet også Anonymous poster hash: ae9c7...81f
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #5 Skrevet 26. januar 2016 Hehe, fikk det jeg også! Anonymous poster hash: 25bc8...696
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #6 Skrevet 26. januar 2016 Det heter underholdsbidrag. Det er ikke penger til underholdning det er snakk om, vel? Anonymous poster hash: ce6d4...b6f
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #7 Skrevet 26. januar 2016 Det heter underholdsbidrag. Det er ikke penger til underholdning det er snakk om, vel? Anonymous poster hash: ce6d4...b6f Du har rett. Beklager så meget. H.i Anonymous poster hash: b323c...589
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #8 Skrevet 26. januar 2016 Jeg reagerte også på at det kom i barnas navn. De lurte jo veldig på hva slags brev de hadde fått. Det er mulig det er gode grunner for at det gjøres sånn (jeg vet ikke), men jeg synes dette var unødvendig. Barna mine er så store at brev som er adressert til dem selv er interessant, men de trenger ikke detaljert informasjon om bidragsbeløp altså... Håper det blir diskutert i media. Det blir interessant å se hvorfor det gjøres sånn i år. Anonymous poster hash: 3cd07...3db
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #9 Skrevet 26. januar 2016 Jeg reagerte også på at det kom i barnas navn. De lurte jo veldig på hva slags brev de hadde fått. Det er mulig det er gode grunner for at det gjøres sånn (jeg vet ikke), men jeg synes dette var unødvendig. Barna mine er så store at brev som er adressert til dem selv er interessant, men de trenger ikke detaljert informasjon om bidragsbeløp altså... Håper det blir diskutert i media. Det blir interessant å se hvorfor det gjøres sånn i år. Anonymous poster hash: 3cd07...3db Ja enig med deg. Mitt barn åpnet brevet da hun henter posten hver dag og er alene hjemme til vi kommer hjem fra jobb. Men hun skjønte ikke hva det betydde. Uansett synes jeg det er rart at de sender ut brev om hvor mye bidrag som er utbetalt i barnets navn. Men tydelig at dette er noe nytt som flere her har opplevd. H.i Anonymous poster hash: b323c...589
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #10 Skrevet 26. januar 2016 Fikk også dette igår. Jobber på 7.trinn og hørte er et par jenter diskutere disse brevene idag og hvor mye "de" fikk. Merkelig måte å gjøre det på. Anonymous poster hash: cca51...2d1
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #11 Skrevet 26. januar 2016 Hva er dette? Vi har ikke fått noe sånt, er det de som har bidrag trekt via NAV? Anonymous poster hash: 1dea3...13c
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #12 Skrevet 26. januar 2016 Hva er dette? Vi har ikke fått noe sånt, er det de som har bidrag trekt via NAV? Anonymous poster hash: 1dea3...13c Vi har bidrag gjennom nav. Dvs far til mitt barn betaler inn barnebidrag til nav og de betaler videre til meg. Jeg fikk også et brev fra nav (årsoppgave) men det var kun barnetrygden. Mens barnet mitt fikk årsoppgaven for barnebidraget til far. H.i Anonymous poster hash: b323c...589
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå