Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #1 Skrevet 26. januar 2016 Noen som har dette? Blir det brukt, eller bare ser det stilig ut? Anonymous poster hash: 9c97d...11f
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #2 Skrevet 26. januar 2016 Ser det stilig ut? Hahahahaha... Takk for dagens. Anonymous poster hash: 6899d...6db
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #3 Skrevet 26. januar 2016 Dobbeldo er dritkult! Anonymous poster hash: 3dc26...ce5
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #4 Skrevet 26. januar 2016 Haha tenkte du mente såpen dobbeldusj..ser stilig ut ja :-D Anonymous poster hash: 756e9...76a
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #5 Skrevet 26. januar 2016 Hadde ikke hatt på samme bad. Anonymous poster hash: b0254...130
Pobie Skrevet 26. januar 2016 #6 Skrevet 26. januar 2016 Vi har dobbeldusj på det ene badet (var slik da vi flyttet inn). Det ser bra ut, men den brukes aldri.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #7 Skrevet 26. januar 2016 Noen flere som vil svare (skikkelig)? Siden det tydeligvis var vanskelig å forstå (eller ville forstå) så er det altså snakk o to dusjer ved siden av hverandre på samme bad. Anonymous poster hash: 9c97d...11f
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #8 Skrevet 26. januar 2016 Noen flere som vil svare (skikkelig)? Siden det tydeligvis var vanskelig å forstå (eller ville forstå) så er det altså snakk o to dusjer ved siden av hverandre på samme bad. Anonymous poster hash: 9c97d...11f Synes det er upraktisk. Begge vil bli oftere brukt når de er i hvert sitt rom. Anonymous poster hash: b0254...130
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #9 Skrevet 26. januar 2016 Noen flere som vil svare (skikkelig)? Siden det tydeligvis var vanskelig å forstå (eller ville forstå) så er det altså snakk o to dusjer ved siden av hverandre på samme bad. Anonymous poster hash: 9c97d...11f Du trenger da virkelig ikke å bli muggen, HI - det var IKKE selvsagt at du mente to dusjer ved siden av hverandre når dobbeldusj samtidig er en kjent merkevare de færreste synes ser stilig ut Unn oss en liten latter! Anonymous poster hash: 896a6...165
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #10 Skrevet 26. januar 2016 Ja, vi ønsker oss det. Mye lettere å ha sex i dusjen da 😄 Anonymous poster hash: 349df...cc2
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #11 Skrevet 26. januar 2016 Vi har det, og den blir MYE brukt. Mannen og jeg dusjer stort sett sammen, og da er det deilig å slippe og vente på å få skylt ut håret osv Anonymous poster hash: 817f9...0bc
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #12 Skrevet 26. januar 2016 Noen flere som vil svare (skikkelig)? Siden det tydeligvis var vanskelig å forstå (eller ville forstå) så er det altså snakk o to dusjer ved siden av hverandre på samme bad.Anonymous poster hash: 9c97d...11f Du trenger da virkelig ikke å bli muggen, HI - det var IKKE selvsagt at du mente to dusjer ved siden av hverandre når dobbeldusj samtidig er en kjent merkevare de færreste synes ser stilig ut :PUnn oss en liten latter! Anonymous poster hash: 896a6...165 Merket staves vel annerledes. Dobbeldusch mener jeg(?). Og ingen mener vel at det er stilig. Og hadde vært temmelig rart om jeg jeg skrev et innlegg pga det. Da hadde jeg bare kjøpt en flaske og testet ut. Når flertallet bare tuller seg blir det litt kjedelig. Anonymous poster hash: 9c97d...11f
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #13 Skrevet 26. januar 2016 Ja, vi ønsker oss det. Mye lettere å ha sex i dusjen da Anonymous poster hash: 349df...cc2 Det er en av grunnene. Når foreldrene mine lurer på hvorfor jeg vil ha det, er det litt vanskelig å forklare Anonymous poster hash: 9c97d...11f
Serepta Skrevet 26. januar 2016 #14 Skrevet 26. januar 2016 Ville ikke hatt det. Når jeg dusjer og er på badet vil jeg være alene. Men dette er sikkert hver sin smak.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #15 Skrevet 26. januar 2016 Vi hadde det da vi bodde utenlands en stund. Supert for barna, enkelt for meg å dusje dem alle på en gang. De to eldste under hver sin dusj, den yngste i midten i balje😊 Romantisk for de voksne... Men vet ikke om jeg ville hatt det hjemme i Norge, uten hushjelp. Blir en stor dusj å vaske på hver uke, og sannsynligvis ikke mye brukt i det daglige... Anonymous poster hash: 79fa7...11e
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #16 Skrevet 26. januar 2016 Noen flere som vil svare (skikkelig)? Siden det tydeligvis var vanskelig å forstå (eller ville forstå) så er det altså snakk o to dusjer ved siden av hverandre på samme bad.Anonymous poster hash: 9c97d...11f Du trenger da virkelig ikke å bli muggen, HI - det var IKKE selvsagt at du mente to dusjer ved siden av hverandre når dobbeldusj samtidig er en kjent merkevare de færreste synes ser stilig ut :PUnn oss en liten latter! Anonymous poster hash: 896a6...165 Merket staves vel annerledes. Dobbeldusch mener jeg(?). Og ingen mener vel at det er stilig. Og hadde vært temmelig rart om jeg jeg skrev et innlegg pga det. Da hadde jeg bare kjøpt en flaske og testet ut. Når flertallet bare tuller seg blir det litt kjedelig. Anonymous poster hash: 9c97d...11f Unnskyld meg, men om du hadde skrevet et innlegg om dobbeldusch så hadde vel det være et av de mindre rare innleggene her inne Anonymous poster hash: db8ee...eee
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #17 Skrevet 26. januar 2016 Noen flere som vil svare (skikkelig)? Siden det tydeligvis var vanskelig å forstå (eller ville forstå) så er det altså snakk o to dusjer ved siden av hverandre på samme bad.Anonymous poster hash: 9c97d...11f Du trenger da virkelig ikke å bli muggen, HI - det var IKKE selvsagt at du mente to dusjer ved siden av hverandre når dobbeldusj samtidig er en kjent merkevare de færreste synes ser stilig ut :PUnn oss en liten latter! Anonymous poster hash: 896a6...165 Merket staves vel annerledes. Dobbeldusch mener jeg(?). Og ingen mener vel at det er stilig. Og hadde vært temmelig rart om jeg jeg skrev et innlegg pga det. Da hadde jeg bare kjøpt en flaske og testet ut. Når flertallet bare tuller seg blir det litt kjedelig.Anonymous poster hash: 9c97d...11f Unnskyld meg, men om du hadde skrevet et innlegg om dobbeldusch så hadde vel det være et av de mindre rare innleggene her inne Anonymous poster hash: db8ee...eee :-p Anonymous poster hash: 9c97d...11f
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #18 Skrevet 26. januar 2016 Noen flere som vil svare (skikkelig)? Siden det tydeligvis var vanskelig å forstå (eller ville forstå) så er det altså snakk o to dusjer ved siden av hverandre på samme bad.Anonymous poster hash: 9c97d...11f Du trenger da virkelig ikke å bli muggen, HI - det var IKKE selvsagt at du mente to dusjer ved siden av hverandre når dobbeldusj samtidig er en kjent merkevare de færreste synes ser stilig ut :PUnn oss en liten latter! Anonymous poster hash: 896a6...165 Merket staves vel annerledes. Dobbeldusch mener jeg(?). Og ingen mener vel at det er stilig. Og hadde vært temmelig rart om jeg jeg skrev et innlegg pga det. Da hadde jeg bare kjøpt en flaske og testet ut. Når flertallet bare tuller seg blir det litt kjedelig. Anonymous poster hash: 9c97d...11f Unnskyld meg, men om du hadde skrevet et innlegg om dobbeldusch så hadde vel det være et av de mindre rare innleggene her inne Anonymous poster hash: db8ee...eee Hahaha... Definitivt dette. 😂 Når det gjelder den type dobbeldusj som du mener, stemmer jeg nei kjenner jeg. Synes verken det er stilig eller praktisk. Men det er jo min private mening selvsagt. Anonymous poster hash: 6899d...6db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå