Gå til innhold

Gravid etter hormonspiral

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tok ut 10 sep. Fikk mensen dagen etterpå.

Prøver enda.. er i 5 pp.

Har barn, ble gravid raskt med dem.. så jeg skylder på hormonspiralen

Anonymous poster hash: 0ef6b...c1b

Nesten samme her, er i 6pp nå. Begge de to første satt på første forsøk, jeg brukte ikke hormonspiral før vi prøvde på dem.. Så vet ikke om det er alder (har gått nesten seks år siden vi var prøvere sist) eller hormonspiralen som gjør at det tar tid denne gangen. Fastlegen sa det kunne ta tid å bli gravid etter fjerning av hormonspiral, men jeg gikk inn i vanlig syklus omtrent umiddelbart etter at spiralen ble fjernet... Så jeg vet ikke. 

Jeg er i pp 5 etter hormonspiral nå. Sist ble jeg gravid i pp 6, da hadde jeg også hormonspiral. De to første satt på første forsøk, men om det er spiralen eller alderen, det sies ikke :-)

Annonse

Tok ut spiralen 6 mai 14, fikk bortfallsblødning umiddelbart. Prøvde ikke. Fikk mensen 17 Juni, og testet positivt 12 Juli :D

Må si at den spira gikk til grunne da, men det har jo ikke noe med spiralen å gjøre ;) Ble gravid igjen i Desember og fødte i sep 15 :)

Straks prøver igjen ;)

Tok ut spiralen i slutten av mai og ble gravid i begynnelsen av juli. Det virket som syklusen var litt ustabil(det gikk lang tid før første ordentlige mens), men ble raskt gravid.

Jeg har hørt at spiral ikke skal påvirke fruktbarheten når den er tatt.

Anonymous poster hash: b2a66...97d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...