Gå til innhold

Hvor lang tid før graviditetstestene blir negative etter at man har mistet?

Anbefalte innlegg

Hei, 
jeg har testet positivt i en uke nå. I dag og rett før helga viste cb med ukesindikator at jeg er gravid, og at det er 2-3 uker siden unnfangelsen.
Ut fra testene har jeg da hatt mensen like etter unnfangelsen, pluss at den kom tilbake nå i helga. Helt normal blødning, og ingen smerter. 

Jeg tør ikke håpe på noe, da jeg regner med at tante rød på besøk er et dårlig tegn. Lever selvsagt som om jeg skulle vært gravid uansett, men skulle så gjerne visst om jeg faktisk er gravid eller ikke. 

Så da lurer jeg på om dere har noen erfaringer med dette, hvor lenge må jeg vente på å teste igjen, for å kunne få et klart svar? Burde CB med ukesindikatoren begynne å gå ned til 1-2 etter hvert? 

Har snakket med legekontoret, som ikke ville gi meg time før i midten av mars, med begrunnelsen "viser testen at du er gravid, er du gravid". Så der var det like hjelp å hente :) 

Håper på svar og erfaringer!

Anonymous poster hash: 2ccfa...526

Fortsetter under...

Hei,

jeg har testet positivt i en uke nå. I dag og rett før helga viste cb med ukesindikator at jeg er gravid, og at det er 2-3 uker siden unnfangelsen.

Ut fra testene har jeg da hatt mensen like etter unnfangelsen, pluss at den kom tilbake nå i helga. Helt normal blødning, og ingen smerter.

Jeg tør ikke håpe på noe, da jeg regner med at tante rød på besøk er et dårlig tegn. Lever selvsagt som om jeg skulle vært gravid uansett, men skulle så gjerne visst om jeg faktisk er gravid eller ikke.

Så da lurer jeg på om dere har noen erfaringer med dette, hvor lenge må jeg vente på å teste igjen, for å kunne få et klart svar? Burde CB med ukesindikatoren begynne å gå ned til 1-2 etter hvert?

Har snakket med legekontoret, som ikke ville gi meg time før i midten av mars, med begrunnelsen "viser testen at du er gravid, er du gravid". Så der var det like hjelp å hente :)

Håper på svar og erfaringer!

Anonymous poster hash: 2ccfa...526

Har du fortalt at ukes viste 1-2 da ber du om detta svaret av legekontor. Du må lyge til legekontor skal du få hjelp. Da hadde dei teke blodprøve og videresendt deg til ul og fått sjekka om alt var ok.

Uviss er noe dritt og det er ikkje likt fra kropp til kropp. Noen kvitter seg fort med hcg andre går det trekt. Det kan vere fra 3 til 7 uker.

Anonymous poster hash: 04618...3b0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...