Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #1 Skrevet 25. januar 2016 Nå i uke 17 har det begynt å bli veldig ubehagelig og innimellom vondt å ligge på magen. Vet dette er normalt, men kom så brått på 🙈 Når sluttet dere å ligge på magen? 😊 Har ikke spesielt babykul enda, men stor nok til å synes når jeg ligger på ryggen ☺ Anonymous poster hash: daa81...d5a
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #2 Skrevet 25. januar 2016 Må legge til: grunnen til at jeg klager på dette er fordi jeg ALLTID sover på magen om natta Dette blir jo nå helt umulig Anonymous poster hash: daa81...d5a
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #3 Skrevet 25. januar 2016 Jeg klarer ikke å ligge på magen i det hele tatt mens jeg er gravid, fra testen blir positiv. Er sikkert mest psykisk i starten da😉 bare synes det er så ubehagelig... Anonymous poster hash: 762fd...600
TPK Skrevet 26. januar 2016 #4 Skrevet 26. januar 2016 Samme her, det blir ubehagelig veldig tidlig. Kanskje fordi man er oppblåst også. Men jeg sover vanligvis kun på mage og rygg, så jeg sover elendig i graviditeten når jeg bare må ligge på siden.
sommerjinta Skrevet 2. februar 2016 #5 Skrevet 2. februar 2016 Jeg er i uke 23 og sover fortsatt(delvis) på magen, gruer meg til det blir for vanskelig. Hva med å prøve å ligge litt sånn halvveis fra mage til siden, eller dytte en pute inn ved magen?
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2016 #6 Skrevet 2. februar 2016 Jeg liker best å sove på ryggen, men er nå i 16. uke, og vet at jeg snart må gå over til å bare sove på siden. Anonymous poster hash: 9e2f2...880
mamma til lillingen Skrevet 5. februar 2016 #7 Skrevet 5. februar 2016 Sover som regel på siden. Sist svangerskap lå babyen på venstresida i magen så kunne ikke ligge den veien, det var bare sånn jeg fikk sove. Så måtte fylle senga med puter for å støtte opp magen og for å klare å sovne pp "feil" side, stakkars sambo fikk nesten ikke plass i senga. Håper denne babyen er mer medgjørlig og lar mamman sin sove i fred ☺
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå