Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #1 Skrevet 25. januar 2016 Betaler bruden forloverens kjole? Hvilken prisklasse bør man legge seg i? Anonymous poster hash: 80a20...565
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #2 Skrevet 25. januar 2016 Jeg ga et gavekort på spa til min forlover. Hadde tenkt å spandere frisør, men hun kunne ikke komme dit før jeg var klar til å dra til kirka. Anonymous poster hash: ebede...004
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #3 Skrevet 25. januar 2016 Jeg ga et par ørdobber til min forlover i tillegg til at jeg betalte for hår og sminke for henne på den store dagen. Anonymous poster hash: 248cf...e1a
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #4 Skrevet 25. januar 2016 Jeg betalte frisør for mene forlovere. resten sto de for selv. Anonymous poster hash: e23bd...667
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #5 Skrevet 25. januar 2016 Vurderer å betale for hår og sminke for henne, men det er rundt 200kr da. Anonymous poster hash: 80a20...565
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #6 Skrevet 25. januar 2016 Vurderer å betale for hår og sminke for henne, men det er rundt 200kr da. Anonymous poster hash: 80a20...565 2500 kr skulle det stå Anonymous poster hash: 80a20...565
Superdolly Skrevet 25. januar 2016 #7 Skrevet 25. januar 2016 Oi... Da jeg var forlover for min venninne (den ene gangen jeg har vært forlover) kjøpte jeg kjole selv, og betalte frisøren selv. Sminket meg selv. Jeg fikk ikke noen gave, nei, og tenkte aldri over at det var noe jeg skulle ha. Da jeg selv giftet meg, ble min forlover utsatt for samme grad av neglisjering. Hun kjøpte sin egen kjole, fikset hår og sminke selv. Fikk ingen gave. Når jeg tenker meg om er jeg glad for at jeg giftet meg før internett og diskusjonsforum var noe dagligdags. Så deilig det var å leve lykkelig uvitende om alle slike krav og potensielle tabber.
TPK Skrevet 25. januar 2016 #8 Skrevet 25. januar 2016 Jeg fikk ikke gave da ieg var forlover, og forventet det heller ikke. Men har hørt i ettertid at det er ganske vanlig med enten smykker eller at man dekker kjolen.
Ronaa Skrevet 25. januar 2016 #9 Skrevet 25. januar 2016 Dette var jeg ikke klar over. Min forlover fikk heller ingen gave av meg og dekket kjole, frisør og sminke selv. Er det virkelig vanlig? Hadde aldri forventet det selv om jeg kommer en gang til bli forlover.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #10 Skrevet 25. januar 2016 Oi... Da jeg var forlover for min venninne (den ene gangen jeg har vært forlover) kjøpte jeg kjole selv, og betalte frisøren selv. Sminket meg selv. Jeg fikk ikke noen gave, nei, og tenkte aldri over at det var noe jeg skulle ha. Da jeg selv giftet meg, ble min forlover utsatt for samme grad av neglisjering. Hun kjøpte sin egen kjole, fikset hår og sminke selv. Fikk ingen gave. Når jeg tenker meg om er jeg glad for at jeg giftet meg før internett og diskusjonsforum var noe dagligdags. Så deilig det var å leve lykkelig uvitende om alle slike krav og potensielle tabber. Samme her. Har både hatt og vært forlover. I begge tilfeller betalte forlover for sine egne klær, og ordnet sminke og hår selv. Anonymous poster hash: 0d3c1...7ae
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #11 Skrevet 25. januar 2016 Oi... Da jeg var forlover for min venninne (den ene gangen jeg har vært forlover) kjøpte jeg kjole selv, og betalte frisøren selv. Sminket meg selv. Jeg fikk ikke noen gave, nei, og tenkte aldri over at det var noe jeg skulle ha. Da jeg selv giftet meg, ble min forlover utsatt for samme grad av neglisjering. Hun kjøpte sin egen kjole, fikset hår og sminke selv. Fikk ingen gave. Når jeg tenker meg om er jeg glad for at jeg giftet meg før internett og diskusjonsforum var noe dagligdags. Så deilig det var å leve lykkelig uvitende om alle slike krav og potensielle tabber. Samme her. Har både hatt og vært forlover. I begge tilfeller betalte forlover for sine egne klær, og ordnet sminke og hår selv. Anonymous poster hash: 0d3c1...7ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå