Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gratulerer til alle gravide! På bildet var det hvertfall ingen tvil! :D Gratulerer! 

Her er jeg 6dpo og spotting, det er vel for tidlig til å være noe som helst? 

Skal på jobbseminar på onsdag og da får jeg prøve å drikke alkoholfritt i smug? (Skjønner ikke hvorfor det er flyter med alkohol på slike tilstelninger?) 

Fortsetter under...

I tillegg til i dag er det 5 dager til ikm! Negativ test kl 16 på en liten dert urin jeg fikk presset ut 😂 ..

Er det fortsatt håp? :)

Fortsetter å teste hver dag jeg 😊

Masse lykke til dere andre

Og gratulerer til alle med positive tester! Tenk atbi oktober har dere de små nurkene i armene deres ❤️🎈💋

Ja klart det fortsatt er håp! Du er jo ikke ved IKM engang, og så finnes det jo dem som ikke tester positivt før en stund etter IKM. Ikke mist troen ;-)

Hehe. Neida 😂 Takk for det. Blir jo plutselig litt negativ når man så gjerne vil se en liten liten strek men så er det ikke antydning en gang 😩😝 .. Men,men. I dag glemte jeg p teste faktisk! 😝 Så lurer på om jeg skal være sterk å vente til i morgen tidlig 🎈🎈😀

Gratulerer til alle gravide! På bildet var det hvertfall ingen tvil! :D Gratulerer!

Skal på jobbseminar på onsdag og da får jeg prøve å drikke alkoholfritt i smug? (Skjønner ikke hvorfor det er flyter med alkohol på slike tilstelninger?)

Slitsomt med alko NPR man er i vår situasjon 😝 Kanskje du kan får deg noe som ligner da, cola (og si du drikker rom og cola) eller sprite med sitron (så har du en gin tonic) 😝

Spotting er kanskje festeblødning?! 😀 Spennende!

Slitsomt med alko NPR man er i vår situasjon Kanskje du kan får deg noe som ligner da, cola (og si du drikker rom og cola) eller sprite med sitron (så har du en gin tonic)

Spotting er kanskje festeblødning?! Spennende!

Gode tips! :) Takk! 

Er det ikke litt tidlig for festeblødning? 

(Skal nevnes at jeg vanligvis er en spotter, hver eneste syklus rundt EL og like før TR. Men nå har jeg IKKE spottet rundt EL. Og er helt sikker på når EL var da jeg tester og temper. ) 

Skulle ønske uka gikk fort til IKM!!! 

Gratulerer til dere som er gravide... 😀

Her kjenner jeg menssymptomene komme, så selv om IKM er om noen dager, så regner jeg meg selv som over på pp9. Da blir det henvisning til gynekolog for min del for å finne ut om vi kan få noe "drahjelp" 😀

Lykke til til dere som skal teste de neste dagene.. 😊

Sånn var det for meg sist. Kjente menssymptomer. Og tenkte, det er jo uansett ikke vits å teste,men, så bare for gøy så gjorde jeg det med en jeg hadde liggende i skapet. Og den ble svaaaaaakt positiv 😊 Så, inntil mensen er et faktum, er det fortsatt håp ❤️❤️

Takk for oppmuntrende ord.. 😊 vi får se hva som skjer til fredag, men har ikke trua siden menssymptomene er her 😀

Så kjedelig Lammeskanken.. 🙁 Men håper dere finner ut av noe nå, så dere kan komme i mål!! 👍😊

Har du tester i dag ?!? 😊
Ja.. Med billigtester sånn i 12 tiden.. Ikke antydning.. 🙁 Skjønner ikke noe..skulle vel blitt noe utslag nå hvis det var noe?! Fikk positivt på eggløsningstest da, måtte bare teste for gøy..men blir jo ikke klokere akkurat.. Hadde kommet frem til at jeg var 12 dpo, men mulig jeg har blingsa helt..

Annonse

Jeg har vært småkvalm og veldig trøtt siden før helga.. En del øm/vondt i korsryggen og. Tok test i dag, men den var kritthvit. Er ikke mer enn 9 dpo tror jeg. Men dersom man har symptomer, og det skulle være graviditet, burde ikke testen være positiv nå da? Eller kan man ha symptomer ei stund før hcgnivået øker og det vises på tester?

Sikkert fryktelig dumt spørsmål!🙈

Endret av Solan85

Hei! Hvordan går det med dere? Tok en test i dag, negativ som forventet siden jeg bare er dpo 8.

Mine symptomer er:

Hetetokter

Små ømme bryst

Mye hvit utflod

Litt ør/sår på venstre side av livmor/eggstokk

😁

Anonymous poster hash: a6df1...59c

IKM var egentlig på søndag, men med litt ustabile sykluser er IKM bare veiledende. Er enda en dag igjen hvis neste syklus blir like lang som den forrige (34 dager). Ingen egentlige symptomer ellers - i alle fall ikke noe som like gjerne kan bety at tanta er på vei. Dette er egentlig 7pp, hvis jeg teller med første syklus rett etter at bortfallsblødningen etter at spiralen ble fjernet (noe jeg vel egentlig bør gjøre, men ikke har gjort før nå...), og begynner å miste håpet. :/ Så forventningene er lave. 

Annonse

Jeg har IKM i morgen 10feb, men testet positivt i dag ! :D

Grattis!!!! 😄😄

Jeg testet i dag også.. Helt hvit, ikke antydning... Så nå er det bare å vente på tanta.. 💀💀🙁 Arg.. Får mest sannsynlig ikke prøvd neste periode, mannen er nyoperert i magen, stor operasjon..så spørs om han får til noe som helst..stakkars.. 😬

Jeg har IKM i morgen 10feb, men testet positivt i dag ! :D

Grattis!!!!

Jeg testet i dag også.. Helt hvit, ikke antydning... Så nå er det bare å vente på tanta.. Arg.. Får mest sannsynlig ikke prøvd neste periode, mannen er nyoperert i magen, stor operasjon..så spørs om han får til noe som helst..stakkars..

Takk :D Det var pp 5, så ble veldig glad :) Så kjedelig, lykke til videre med prøvingen og god bedring til mannen din :blomst:

Gratulerer til alle dere som har testet positivt! 😁👶👪

Og god bedring til mannen din. 😊

Jeg er dpo 9 i dag, merket litt strekk og ømhet på venstre side men utenom har det ikke vært mye unormalt for og si det slik.

Tenkte og teste igjen i morgen tidlig! 😣🙅

Anonymous poster hash: a6df1...59c

Har begynt å få ømme bryster...det er typisk mensen tegn for meg.. 🙁🙁 Hva skjer m denne syklusen?! Blødning 5dpo og murringer og mensensmerter helt til nå.. Er jo helt fucked dette her.. Går det an å bli mer lurt!! 😬😆

😡😡😡 arg!! For noe bullshit!! Kroppene våre are playin' with us 😂

Hadde ikm 8 februar, og har enda ikke fått noe tegn til mensen. Men sykt mange rare symptomer. Blant annet så har jeg hatt sykt vondt i den ene rumpeballen og litt nedover i låret. Har hatt mensmurringer i over 1 uke nå + sykt vondt nede i ryggen. Humøret er veldig opp og ned. Var så irritabel og grinete på mandag så var 100% sikker på at mensen skulle komme, men den har enda ikke kommet. Også har jeg hatt tett nese i over en uke, halsbrann hadde jeg mye i forrige uke, mye luft i magen og gått mte på do, men ikke diaré eller forstoppelse, helt vanlig, men har aldri gått så mye på do Før. Også er luktesansen mye bedre. Kunne i går lukte noen boller som lå sinnssykt langt vekke, så typen min kunne ikke skjønne at jeg klarte å lukte det. Og jeg elsker å drikke energidrikker, men nå er det ikke førstevalget mitt lengre. Håper dette er virkelige symptomer og ikke bare psyken som slår inn, er i pp8 og begynner å bli veldig lei av å mislykkes. Spurte legen min omgå få en time til gynekolog for å sjekke meg, men han ville ikke Gjøre det Før det hadde gått 1 år. Så nå krysser jeg fingrene for at det går denne måneden 😊

Slenger meg med her.. Ikm 12. februar..

takket være temping så fant jeg el på dag 49 i syklusen..(lang syklus pga SA)

har ingen symptomer, ikke snev engang..

Bortsett fra en natt jeg våknet av en skikkelig strekk i eggstokkområdet.

håper på flere postive tester denne uken.

Slenger meg med her.. Ikm 12. februar..

takket være temping så fant jeg el på dag 49 i syklusen..(lang syklus pga SA)

har ingen symptomer, ikke snev engang..

Bortsett fra en natt jeg våknet av en skikkelig strekk i eggstokkområdet.

håper på flere postive tester denne uken.

Noen som forresten vet om eggene blir "dårligere/råtne" når de kommer så sent i syklusen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...