Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nesten ingen symptomer her, enda ihvertfall. Ikm er 14 feb. Hadde som vanlig en del el smerte, som veldig ømme brystvorter, smerter i nedre del av megen på den siden egget slippes. Lmme brystvorter pleier å forsvinne 3 dager etter el, men denne gangen har de vart lengere, og fra igår har brystene vært ømme og ikke bare brystvortene ( kjennes ut som jeg er solbrent). Pleier ikke å ha ømme bryster før TR. Men har som regel en del smerter/stilninger i magen ca en uke før TR. Denne gangen er det kun så murringer så langt. Aksjer ble lagt inn 4 dager før el, å sent på kvelden el dagen, så har egentlig ingen forventninger denne pp. Men spennende er det uansett 😊

Opplevde forresten å få veldig mye luft i magen å bli oppblåst å fikk treg mage 2-3 dager etter el, men det kan jo ha andre årsaker.

Fortsetter under...

Fikk et par tester i posten i dag! Ca kl 17 testet jeg! Ingen antydning til strek. Men, er vel litt tidlig!! Er vel ca 7-8 Dpo. Tester nok i morgen tidlig og 😝 Hahah. Når jeg først har testene klarer jeg ikke lavære!!

Spennende tid vi går i møte nå de neste dagene ❤️

Krysser alt for deg tøysetulla06! Og Gratulerer med dagen om noen timer 🎈🎈💋

Tusen takk!! 😘

Gru/gleder meg til å teste igjen.. Føler så sterkt at det er noe på gang, så kommer til å bli veldig skuffa hvis jeg kan ta så feil.. 😬

Har fremdeles stikkinger, murringer i magen..

Brystene er ikke ømme, men ubehagelig å gå m bh, selv om jeg ikke kan se de har blitt større.. Følsomme brystvorter fra i dag

Halsbrann i kveld..

He, he.. Symptomjakt de luxe!! 😂😂

Glemte å skrive at jeg fra i går begynte å få vondt i korsryggen, det husker jeg fra første gang at jeg fikk før jeg visste at jeg var gravid.. Men har hatt plager m korsryggen utenom gravid også, men ikke de siste to årene..

Endret av Tøysetulla06

Herregud, kan nesten ikke tro det.. Fikk skyggestrek på test i dag😬😬😍

Har IKM 10 februar..

Men er det bare meg eller ser dere og streken? 😃

Hilsen kommende ICSI mamma 😍

Anonymous poster hash: 71bef...709

post-42-0-01823200-1454836898_thumb.jpeg

Herregud, kan nesten ikke tro det.. Fikk skyggestrek på test i dag😬😬😍

Har IKM 10 februar..

Men er det bare meg eller ser dere og streken? 😃

Hilsen kommende ICSI mamma 😍

Ser ikke bildet. Bruk tinypic 😊

Anonymous poster hash: f3b2c...f56

Annonse

image.jpeg

Viser den no?

Hilsen kommende ICSI mamma😃

Nei.. Beste er å bruke tinypic. Det er veldig enkelt. Kopier den som er for "messageboards" og lim den inn i feltet her👍

Anonymous poster hash: f3b2c...f56

Dpo? Er ikke så god på disse forkortelsene

Fikk satt inn et 5 dager gammelt "egg" på mandag, og har test dato på onsdag, men fikk da denne testen i dag

Har ikke så mye tegn, litt dårlig smak i munnen og oppblåst om kvelden..

Annonse

I tillegg til i dag er det 5 dager til ikm! Negativ test kl 16 på en liten dert urin jeg fikk presset ut 😂 ..

Er det fortsatt håp? :)

Fortsetter å teste hver dag jeg 😊

Masse lykke til dere andre

Og gratulerer til alle med positive tester! Tenk atbi oktober har dere de små nurkene i armene deres ❤️🎈💋

I tillegg til i dag er det 5 dager til ikm! Negativ test kl 16 på en liten dert urin jeg fikk presset ut 😂 ..

Er det fortsatt håp? :)

Fortsetter å teste hver dag jeg 😊

Masse lykke til dere andre

Og gratulerer til alle med positive tester! Tenk atbi oktober har dere de små nurkene i armene deres ❤️🎈💋

Ja klart det fortsatt er håp! Du er jo ikke ved IKM engang, og så finnes det jo dem som ikke tester positivt før en stund etter IKM. Ikke mist troen ;-)

Får ikke sove.. Ligger og kjenner på murringene som er verst når jeg er i ro.. Vært utrolig kvalm i dag, holdt på å brekke meg flere ganger..

I morra håper jeg testene kommer, blir gal av å ikke vite!! Men jeg skjønner virkelig ikke noe hvis det skulle bli negativt nå også.. 😬

Gratulerer til dere som er gravide... 😀

Her kjenner jeg menssymptomene komme, så selv om IKM er om noen dager, så regner jeg meg selv som over på pp9. Da blir det henvisning til gynekolog for min del for å finne ut om vi kan få noe "drahjelp" 😀

Lykke til til dere som skal teste de neste dagene.. 😊

Endret av Lammeskanken

Gratulerer til dere som er gravide... 😀

Her kjenner jeg menssymptomene komme, så selv om IKM er om noen dager, så regner jeg meg selv som over på pp9. Da blir det henvisning til gynekolog for min del for å finne ut om vi kan få noe "drahjelp" 😀

Lykke til til dere som skal teste de neste dagene.. 😊

Sånn var det for meg sist. Kjente menssymptomer. Og tenkte, det er jo uansett ikke vits å teste,men, så bare for gøy så gjorde jeg det med en jeg hadde liggende i skapet. Og den ble svaaaaaakt positiv 😊 Så, inntil mensen er et faktum, er det fortsatt håp ❤️❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...