Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Auau! Jeg satt på do og plutselig kjentes det som livmorbåndene plutselig strakk seg. Knivskarp smerte i flere sekunder før det gikk over. Ikm er på mandag og sist svangerskap hadde jeg negativ test på denne tiden. Men jeg håper så inderlig nå.

Anonymous poster hash: c8d16...8cc

Fortsetter under...

Jeg hadde tenkt å teste på lørdag, jeg har bursdag da.. 😄 Men så er det snakk om å finne på noe i morgen med noen venninner, og da pleier det å være noen glass vin involvert..så da burde jeg teste før det.. Det er jo litt tidlig, for IKM er tidligst tirsdag.. Tester jeg negativt vil jeg igrunn da uansett ikke drikke noe alkohol, og da vil de skjønne det med en gang.. Dilemma.. 😬😆

Annonse

Gratulerer, Kammy! Juhu! Hvilken pp var dette? Krysser fingrene for at spira sitter helt til mål :)

Elisun, så herlig at du er så optimistisk! :D håper virkelig at magefølelsen din stemmer og at du og mannen kan glede dere over et nytt lite liv :)

Jeg er i kategorien som får innbilt svangerskap når jeg er i prøvemodus, kjenner på en hel masse symptomer hver måned :P ingen så langt denne måneden da, kanskje det er et bra tegn ;) IKM på mandag, skal virkelig prøve å ikke teste før tidligst tirsdag. Orker ikke flere negative tester enn nødvendig.

Hei, melder meg inn her med IKM 14. PP5. 

Kan melde om at jeg vanligvis har EL-spotting, og spotting før TR. Har ikke fått den vanlige EL-spottinga denne mnd! 

Temper og bruker FF. Er 3dpo nå. 

Har egentlig ikke trua denne mnd, da sambo var i utlandet på jobb i begynnelsen av uka, og vi sendte inn soldater to dager før EL. Men vi får se! 

Æsj.. Tok en CB digital i dag morges, "ikke gravid".. Vet det er litt tidlig, men så skuffa.. 🙁 Greide ikke holde meg, så demonterte den for å se stripsene.. Var 3 streker, to på den ene og en på den andre.. Ble jo kjempeglad..men så leste jeg at det kunne det være uansett..så da er jeg like langt.. 😆 Bestilt nye tester på nett, stod at de skulle sendes i dag.. Så da er de vel her mandag-tirsdag ihvertfall..

Æsj.. Tok en CB digital i dag morges, "ikke gravid".. Vet det er litt tidlig, men så skuffa.. Greide ikke holde meg, så demonterte den for å se stripsene.. Var 3 streker, to på den ene og en på den andre.. Ble jo kjempeglad..men så leste jeg at det kunne det være uansett..så da er jeg like langt.. Bestilt nye tester på nett, stod at de skulle sendes i dag.. Så da er de vel her mandag-tirsdag ihvertfall..

Fortsatt tidlig da, krysser fingrene for deg! 

Æsj.. Tok en CB digital i dag morges, "ikke gravid".. Vet det er litt tidlig, men så skuffa.. Greide ikke holde meg, så demonterte den for å se stripsene.. Var 3 streker, to på den ene og en på den andre.. Ble jo kjempeglad..men så leste jeg at det kunne det være uansett..så da er jeg like langt.. Bestilt nye tester på nett, stod at de skulle sendes i dag.. Så da er de vel her mandag-tirsdag ihvertfall..

Fortsatt tidlig da, krysser fingrene for deg!

Takk!! 😘

Annonse

Ikm uke 6

8. SpirenMin, H3lis pp8, Lykketroll13,

9. Tøysetulla06

10.Ragna Rekkverk, Anonym

11. ♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥ pp5, Elisun pp1,

12. Lammeskanken pp 8, Kammy pp2, Solan85 pp18

13. Anonym pp1 etter SA,

14. Oline82 pp2, Prøvedokka pp5,

Jeg satte meg opp på liste her, men har nok beregnet veldig feil. Jeg har nemlig fått to tydelige positive tester i dag :D

Lykke til med testing alle sammen!! :)

Gratulerer 😀 har du tatt en test med ukeindikator nå kanskje?

Endret av Lammeskanken

Ikm uke 6

8. SpirenMin, H3lis pp8, Lykketroll13,

9. Tøysetulla06

10.Ragna Rekkverk, Anonym

11. ♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥ pp5, Elisun pp1,

12. Lammeskanken pp 8, Kammy pp2, Solan85 pp18

13. Lille*Frue* pp1 etter SA,

14. Oline82 pp2, Prøvedokka pp5,           

Hei! Melder meg inn med ikm på mandag. Tok en test i natt, som var negativ. Men i dag tidlig var det en lys, men tydelig strek. Nå håper jeg bare at den kommer igjen litt raskere til uka. ❤️

Wææææ 😍😍👍🏻👍🏻 så gøy❤️ Drister meg til et gratulerer 🎈🎈🎈💋

Fikk et par tester i posten i dag! Ca kl 17 testet jeg! Ingen antydning til strek. Men, er vel litt tidlig!! Er vel ca 7-8 Dpo. Tester nok i morgen tidlig og 😝 Hahah. Når jeg først har testene klarer jeg ikke lavære!!

Spennende tid vi går i møte nå de neste dagene ❤️

Krysser alt for deg tøysetulla06! Og Gratulerer med dagen om noen timer 🎈🎈💋

Jeg har egentlig IKM på søndag, uke 5, men det er litt kjipt å ha IKM på søndag, for folk som har IKM tidlig i uka forlater tråden. :P Så er det greit om jeg henger litt her hos dere? Null symptomer. Føles som om tanta er på vei. Null forhåpninger, dette er 6.pp. 7pp om jeg teller med bortfallsblødningen rett etter at spiralen ble fjernet... *sukk*

Jeg har egentlig IKM på søndag, uke 5, men det er litt kjipt å ha IKM på søndag, for folk som har IKM tidlig i uka forlater tråden. :P Så er det greit om jeg henger litt her hos dere? Null symptomer. Føles som om tanta er på vei. Null forhåpninger, dette er 6.pp. 7pp om jeg teller med bortfallsblødningen rett etter at spiralen ble fjernet... *sukk*

Velkommen er du ❤️ Og lykke til 🎈😊

Fikk et par tester i posten i dag! Ca kl 17 testet jeg! Ingen antydning til strek. Men, er vel litt tidlig!! Er vel ca 7-8 Dpo. Tester nok i morgen tidlig og 😝 Hahah. Når jeg først har testene klarer jeg ikke lavære!!

Jeg har IKM samme dag som deg :-) Innbiller meg alle mulige positive symptomer på at jeg er gravid, men testen i dagtidig var i allefall negativ, ikke antydning til strek om jeg la til godvilja en gang ;-) Vel, det blir garantert ny test i morgen, 10 dpo :-)

Krysser fingrene for oss!

Her er en tabell som viser når man kan begynne å teste. Er på tysk, men med litt skoletysk tror jeg den skal være forståelig. Hvis ikke, spørr i vei.

http://imageserve.babycenter.com/12/000/127/RzxySCA4NouAYHQOeFrQT6F56568NcGX_med.jpg

ES står for Eisprung- eggeløsning

Jeg har IKM samme dag som deg :-) Innbiller meg alle mulige positive symptomer på at jeg er gravid, men testen i dagtidig var i allefall negativ, ikke antydning til strek om jeg la til godvilja en gang ;-) Vel, det blir garantert ny test i morgen, 10 dpo :-)

Krysser fingrene for oss!

Blendahvit her og i dag 😩 Men det er vel gjerne fortsatt tidlig eller!?! Føler at jeg er gravid 😂😂 skal avklart teste igjen imorgen tidlig. Tar nok en test hver morgen fremover 😊😊 dette er så spennende!! Masse lykke til til deg også 💕

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...