Gå til innhold

Hvor vanlig er det å klare å spise en stor plate sjokolade alene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt umulig. Blir kvalm før jeg er halvveis men disse forklarer jo hvorfor så mange har 10-20 kilo++ for mye da...

Anonymous poster hash: d75c7...e0f

Skrevet

Jeg klarer det ikke. Jeg blir kvalm om jeg spiser mer enn to-tre rader. Men, jeg kan overspise på middag da, og det er vel heller ikke det lureste.. Ekstremt glad i mat! 😊

Skrevet

Har ikkje prøvd fordi eg veit eg hadde klart det med glans! Hadde ikkje teke meg ein heil kveld ein gong. ..Så passar nøye på å ikkje vere åleine med ei heil stor sjololadeplate😉 Sikkert mange som kan ete sånt uten at det gjer noko. Men eg blir tjukk med ein gong. Også greier eg ikkje å la vere å ete sjokolade dagen etter heller.

Skrevet

Æh, blir kvalm bare ved tanken....maks to biter sjokolade så melder kvalmen seg hos meg. Men spør du meg om jeg klarer å trykke i meg en stooor pose potetgull på en kveld , så er svaret et ubetinget ja.

Skrevet

Null stress! Men jeg prøver å stoppe før det..

Skrevet

Jeg kan ikke tenke meg annet enn at de fleste vanlige friske mennesker enkelt hadde klart det. De fleste klarer imidlertid, heldig vis, å ikke gjøre det hver kveld. Hadde ikke vært noe problem for meg. (En hel stor pose potetgull derimot ville jeg slitt litt med, men hadde fint klart det også)

Anonymous poster hash: 2bf3a...f6b
Skrevet

Wow! Hadde ikke hatt sjans. ...og virkelig? Er virkelig de siste bitene så gode at det er verd det?

Anonymous poster hash: 7c897...568
Skrevet

Helt umulig. Blir kvalm før jeg er halvveis men disse forklarer jo hvorfor så mange har 10-20 kilo++ for mye da...

Har igrunn bare 2-3 kg for mye 😉

Skrevet

Lett  :spise:  Skulle virkelig ønske jeg ble kvalm...

Anonymous poster hash: 824a7...2c8
Skrevet

Har ikkje prøvd 200g, men skulle nok klart det, ja..

Skrevet

Ikke noe problem. hvis jeg og samboer kjøper en 200 grams på deling skjer det fort at jeg spiser minst 150 av dem. hadde ikke hatt noe problem med å ta hele.

Så det har vi slutta med å kjøpe. Jeg trener mye og er slank, men klarer ikke stoppe når det kommer til sjokolade. Helt manisk, plutselig er den vekk! Ikke antydning til å bli kvalm heller.

Anonymous poster hash: 91d40...0e8
Skrevet

Umulig for meg. 2 biter, så er det stopp. Bruker ca 2-3 uker på en 200 g sjokolade.

Anonymous poster hash: 3a449...65b

Skrevet

Wow! Hadde ikke hatt sjans. ...og virkelig? Er virkelig de siste bitene så gode at det er verd det?

Spørsmålet var om vi klarte det, ikke om vi pleide å gjøre det.

Anonymous poster hash: 2bf3a...f6b

Skrevet

Det går helt fint. Bring it on ;)

Anonymous poster hash: 85a9e...b01
Skrevet (endret)

Det er ikke pga. sjokolade jeg har for mange kilo. Kiloene skyldes at jeg spiser mye i hverdagen, men maten er i alle fall sunn. 

Endret av Elsker livet
Skrevet

Kjøper sjelden 200 gram, men har null problem med å spise 150-gramsplater alene, så ville sikkert klart 50 gram til også.

Er altfor glad i godteri.

Anonymous poster hash: 82270...2be

Skrevet

Helt uproblematisk sånn praktisk sett, det kan jeg gjøre på ti minutter.

Skrevet

Helt klart 😄

Anonymous poster hash: 918c2...477

Skrevet

Kjøper sjelden 200 gram, men har null problem med å spise 150-gramsplater alene, så ville sikkert klart 50 gram til også.

Hvor får man kjøpt 150 gramsplater? :) Det har jeg ikke sett før tror jeg

Anonymous poster hash: fabea...abb

Skrevet

Hvor får man kjøpt 150 gramsplater? :) Det har jeg ikke sett før tror jeg

Anonymous poster hash: fabea...abb

Alle Nidar-sjokoladene er vel 150g? Mulig jeg tar feil altså...

Anonymous poster hash: 0a03d...e11

Skrevet

Nei en stor plate sjokolade har jeg i minimum en uke og jeg er glad i sjokolade, men blir fort kvalm.

Skrevet

Helt umulig. Blir kvalm før jeg er halvveis men disse forklarer jo hvorfor så mange har 10-20 kilo++ for mye da...Anonymous poster hash: d75c7...e0f

Jeg hadde helt klart fint det og nei, jeg har ikke 10-20 kilo ekstra!! Er nok mer hva man spiser ellers og aktivitetsnivået.

Skrevet

Null problem! Men jeg gjør det ikke, da.

Anonymous poster hash: daaa4...78d

Skrevet

Bare én? Hadde fint greid to jeg! Kanskje tre til og med.

Med en BMI på under 20 synes ikke jeg at jeg er feit, men mulig jeg tar feil altså...

Anonymous poster hash: d9c0f...978

Skrevet

Ikke sjanse for at jeg hadde klart det :P 

Er ofte snopesyk og har alltid sjokolade hjemme, ellers er det krise! Jeg klarer meg vanligvis med en rad, til nød klarer jeg to, men da risikerer jeg å bli kvalm :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...