Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #51 Skrevet 25. januar 2016 "Akademisk" kvarter synes jeg er greit i sosiale sammenhenger. Å komme 30 min før til selskaper er jo håpløst, men synes likevel det er verre med 30 min for seint, særlig hvis det serveres mat. Ift jobbavtaler derimot synes jeg alt annet en +/- noen få minutter er uakseptabelt og vitner om mangel på respekt (har daglig mange møter med ulike brukere/samarbeidspartnere). Anonymous poster hash: 3704f...fa2
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #52 Skrevet 25. januar 2016 Jeg er typen som kommer for tidlig. Gjerne 45 minutter før. De andre er veldig takknemlig for dette for jeg hjelper da til med rydding,dekking av bord, ser til barna etc mens de får bedre tid til å gjøre seg selv klar. Har opplevd ved flere anledninger at middagsgjester blir skrubbsultne mens de venter på min søster for eksempel som gjerne er 30 min forsinket hver bidige gang. Det å komme for tidlig går ikke ut over noen. Forsentkomming har mer konsekvenser. Anonymous poster hash: f4873...57c Hva er vitsen med å komme 45 minutter for tidlig, det er respetløst det? Du hadde stresset meg noe inni hampen,og hadde vært mitt værste mareritt Anonymous poster hash: 1420a...000
Pobie Skrevet 25. januar 2016 #53 Skrevet 25. januar 2016 Like irriterende begge deler, hvis det er snakk om mer enn 10 minutter. 10 minutter eller mindre for tidlig eller for sent spiller ingen rolle.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #54 Skrevet 25. januar 2016 5 minutter for sent er helt innafor. Det samme er 5 minutter for tidlig. Det skal godt gjøres å komme AKKURAT på klokkeslettet! Ellers blir jeg absolutt mest stressa av de som kommer veldig mye før tiden! å komme 45 minutter før som en annen her skisserte, hadde vært skrekken her! Anonymous poster hash: 50b77...5df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå