Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #26 Skrevet 25. januar 2016 Høy heldigvis. Hater hypokondere. Anonymous poster hash: 45f1a...90f
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #27 Skrevet 25. januar 2016 Ganske høy! Men nøler ikke med å ringe for å spørre om råd hvis det gjelder barna. Nå har vi 1, 5 time å kjøre til legevakten, så det sier seg selv at vi ikke kjører for småtterier. Anonymous poster hash: 23a2e...ed6
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #28 Skrevet 25. januar 2016 Middels vil jeg si. Mamma er sykepleier, så vi ringer gjerne henne i tillegg til å Google (ja, vet det er risikabelt ). Har vært på legevakten en haug ganger selv i svangerskap (hyperemesis som typisk blir verre i helga når fastlegen har stengt), ellers noen ganger med barna pga ørebetennelse og omgangssyken (ble innlagt på sykehuset en gang). Å ringe dem for å spørre om noe har jeg ingen problemer med. Det er jo derfor de er der. Det må være sånn passe alvorlig da, som jeg ikke finner ut av selv. I ditt tilfelle ville jeg nok tatt en telefon og spurt hva de tenker. Hjertet skal man ta alvorlig. Bra du kom deg til legen og fikk en skikkelig sjekk Anonymous poster hash: 96824...554
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #29 Skrevet 25. januar 2016 Så bra at du kom deg til legen og at alt var fint Legen syntes nok ikke du tok opp tiden hans, i så fall hadde han ikke vært noe tess som lege. Slike symptomer skal tas på alvor. Selv har jeg middels/lav terskel for å kontakte legevakt. Jeg kjenner flere, og kjenner til enda flere som ventet til det var for sent med å kontakte medisinsk hjelp. Senest min bestemor som hadde gått med symptomer på hjerteproblemer i to dager før hun døde. Hun ville ikke "plage" legen, så hun gikk dessverre ikke.. Jeg har ikke vært på legevakt i voksen alder, men om det skulle være noe, kommer jeg ikke til å nøle med å i det minste ringe legevakten. Det kan ikke sies for ofte, det REDDER LIV å kontakte medisinsk hjelp . Anonymous poster hash: 636bb...309
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå