Gå til innhold

barnevogn, fly, syden

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Om dere reiser med er reiseselskap, så får det som regel an å leige trille som står klar på stedet. Ville tatt med en ordentlig vogn til minstemann :)

Kan ta med hvilken som helst vogn ja, men bør pakkes i prampack.

Men kan man ha med vognen inn på flyet? (City mini)

Anonymous poster hash: 0154f...b7a

Du får med deg yoyo babyzen inn på flyet. Genial liten vogn, med full liggestilling

http://www.jollyroom.no/produkter/babyzen-yoyo-svart-rød1?gclid=Cj0KEQiArJe1BRDe_uz1uu-QjvYBEiQACUj6otmTmltW8afB3fIwkuXtth6NPRZDmBevsF76nPQoCJgaAhVS8P8HAQ

Anonymous poster hash: d574f...47d

Annonse

Vi har tatt med vogn og sendt den i gul pose man får (kjøpt?) på flyplassen. Reisetrille. Sist reiste vi med ving og da var det vogn til utlån på hotellet. Null stress å ha med vogn da. Vi har også sendt med bleier i vogna siden bleier er ganske dyrt i syden (og tar stor plass i kofferten..)

Vi har tatt med vogn og sendt den i gul pose man får (kjøpt?) på flyplassen. Reisetrille. Sist reiste vi med ving og da var det vogn til utlån på hotellet. Null stress å ha med vogn da. Vi har også sendt med bleier i vogna siden bleier er ganske dyrt i syden (og tar stor plass i kofferten..)

Og det blir ikke regnes som smugling? Når du gjemmer det i vogna mener jeg.

Tro jeg må låne eller kjøpe en pram pack og tar med city minien. Det er visst vogn til utlån på hotellet, men jeg vil sikre meg en god vogn med stor nok kalesje for babyen. Baby jogger city mini passer i pram pack?

Og det blir ikke regnes som smugling? Når du gjemmer det i vogna mener jeg.

Tro jeg må låne eller kjøpe en pram pack og tar med city minien. Det er visst vogn til utlån på hotellet, men jeg vil sikre meg en god vogn med stor nok kalesje for babyen. Baby jogger city mini passer i pram pack?

Smugling??? 😱😳

Nei, det er aldri noen som har sagt noe på det. Det er jo fullt lovlig å ta med bleier og det tar ikke noe mer plass at man sender en pakke eller to i vogna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...