Gå til innhold

barn nr 3.. med far nr 3?

Anbefalte innlegg

Trenger litt råd, godt å være anonym å lette litt på tankene! Jeg er 29 år gammel, har to vakre barn fra tidligere.. og nettopp funnet ut at en ny liten spire er i magen. problemet er; det er far nr 3! Far nr 1 ble det slutt med for 7 år siden,da vår felles sønn var 3 år. Har god kontakt med han idag. Far til snuppelure på 5 døde for 2 år siden og har etter det vært alene. Hvordan ser samfunnet idag på ei med 3 barn med ulike fedre? Han er en veldig god venn av min søster jeg møtte på fest- og ja, havna i seng med da det resulterte i dette. Med andre ord kjenner jeg han ikke nei. Har sagt til han at jeg er gravid, og han sier han vil støtte meg og hjelpe til/ være her for oss alle, både meg, spiren vår og mine barn. Men jeg er så usikker! Råd/ hjelpende ord på veien? 

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144257957-barn-nr-3-med-far-nr-3/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det gjør ingenting. Nå er samfunnet fullt av forskjellige stjernefamilier. Det er mine, dine og våres barn. Det fine er at de som vokser opp i dag er så godt vant med nye kombinasjoner at det ikke er noe tema engang. Gratulerer med familieforøkelse. Koselig for det barnet som en gang mistet pappaen sin og få en ny bror/søster. Det er vi som har litt rare forestillinger om den perfekte familie. I tillegg har du støtte av barnefaren. Det er jo helt topp! Noen utfordringer kommer helt sikkert. Men livet er ikke for pyser, vi skal alle gjennom noen turns. Du har jo allerede hatt det tøft med tap av din forrige kjære, du greier denne utfordringen i tillegg. Kos deg du, og blåss i andres forestillinger på det perfekte liv. Viktigst er å bli en god foreldrer og gode omsorgsgivere/forbilder for barna. Til lykke med en lillesøster/bror!

Anonymous poster hash: 389b0...f10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...