Anonym bruker Skrevet 24. januar 2016 #1 Skrevet 24. januar 2016 Og kan anbefale dette? Tenker på å reise dit i juli, er det varmt der da? kanskje til badebyen Sitges som liogger rett syd for Barcelona. Men det er sikkert masse fine steder rundt omkring der. Anonymous poster hash: 5a1f9...4ce
Mamma&skatt Skrevet 24. januar 2016 #2 Skrevet 24. januar 2016 Barcelona er flott, god kombinasjon av storby og strandliv. Akvariet er bra og det finnes masse aktiviteter i byen som også passer for barn. Sitges er flott, kun en halvtimes togtur til Barcelona. Masse flotte gater og fine strender. Har også hørt at salu(usikker på skrivemåten) er bra. Personlig vil jeg virkelig anbefale Tossa De Mar! Nydelig by med en gammel borg og masse trange shoppinggater. To flotte strender, grønt og frodig. Har dere leiebil kan dere ta dagstur til Barcelona.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2016 #3 Skrevet 24. januar 2016 Barcelona er flott, god kombinasjon av storby og strandliv. Akvariet er bra og det finnes masse aktiviteter i byen som også passer for barn. Sitges er flott, kun en halvtimes togtur til Barcelona. Masse flotte gater og fine strender. Har også hørt at salu(usikker på skrivemåten) er bra. Personlig vil jeg virkelig anbefale Tossa De Mar! Nydelig by med en gammel borg og masse trange shoppinggater. To flotte strender, grønt og frodig. Har dere leiebil kan dere ta dagstur til Barcelona. Skriver under på Tossa de mar! Flott plass Anonymous poster hash: 0ea73...949
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2016 #4 Skrevet 24. januar 2016 Vi var i Salou i fjor. Verdens beste ferie og masse aktiviteter for barn, badeland, stor fornøyelsespark, klatrepark, gokart osv. Nydelige strender med krystallklart vann, og ikke stappfulle strender, den med hotellet hadde vi nesten for oss selv. Passe stor by, og traff ikke en eneste nordmann. Vi kombinerte det med noen dager i byen, men i år blir det nok 14 dager i Salou og heller ta dagturer til Barcelona. Vi har vært på endel ferier og dette er den desidert flotteste, og det syntes barna og. Vi skal tilbake i juni/juli tenker jeg, leiebil er rimelig og utrolig lettvint. Anonymous poster hash: 02edb...80b
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2016 #5 Skrevet 30. januar 2016 Barcelona er flott, god kombinasjon av storby og strandliv. Akvariet er bra og det finnes masse aktiviteter i byen som også passer for barn. Sitges er flott, kun en halvtimes togtur til Barcelona. Masse flotte gater og fine strender. Har også hørt at salu(usikker på skrivemåten) er bra. Personlig vil jeg virkelig anbefale Tossa De Mar! Nydelig by med en gammel borg og masse trange shoppinggater. To flotte strender, grønt og frodig. Har dere leiebil kan dere ta dagstur til Barcelona. Er Tossa del Mar et sted vi kan bo hele ferien, rundt ti dager. Stort nok til at vi ikke blir lei, og barnevennlig? Tusen takk for svar oppdaget først nå at noen hadde svart meg.. Anonymous poster hash: 5a1f9...4ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå