Miamimom Skrevet 24. januar 2016 #26 Skrevet 24. januar 2016 Ja, vi har flere gjesterom, et med eget bad, kjøkken og stue. Skjønner at det ikke er noe alle har da. Det er jo overhode ikke nødvendig. Men det er veldig praktisk med gjesterom, vi har også familie som bor så langt unna at de kommer med fly, og da blir de gjerne noen dager.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2016 #27 Skrevet 24. januar 2016 Ja vi har "gjesterom" som brukes kanskje to ganger i året. Jeg vil gjerne gjøre det om til et garderoberom siden jeg kun har fem kurver til å ha klær i. Rimelig dumt når vi har et helt soverom som står tomt. Men samboer vil beholde rommet som "gjesterom" tilfelle han vil ha barn en gang en fremtiden. Dvs vi har tre soverom. Ett til 11 åringen og ett til oss og det tredje som står tomt. Anonymous poster hash: 09d8b...6d4 Hvis dere får et barn til så kan man jo gjøre det om igjen til soverom. Det er jo dumt å la et rom stå ubrukt, når man har behov for det. Anonymous poster hash: 10cbf...c36
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2016 #28 Skrevet 24. januar 2016 Ja vi har "gjesterom" som brukes kanskje to ganger i året. Jeg vil gjerne gjøre det om til et garderoberom siden jeg kun har fem kurver til å ha klær i. Rimelig dumt når vi har et helt soverom som står tomt. Men samboer vil beholde rommet som "gjesterom" tilfelle han vil ha barn en gang en fremtiden. Dvs vi har tre soverom. Ett til 11 åringen og ett til oss og det tredje som står tomt. Anonymous poster hash: 09d8b...6d4 Hvis dere får et barn til så kan man jo gjøre det om igjen til soverom. Det er jo dumt å la et rom stå ubrukt, når man har behov for det. Anonymous poster hash: 10cbf...c36 Helt enig med deg. Er samboer som nekter å la meg sette inn garderobeskap der. Nå har vi bodd her i snart tre år uten skap. Veldig frustrende. Jeg som så for meg walk inn closet for meg og barnet. Samboer har sine kurver han er fornøyd med. Barnet mitt har to skap rommet sitt men de spiser jo mye plass der. Synd å ha et helt rom stående ubrukt Anonymous poster hash: 09d8b...6d4
Liljekonvall<3 Skrevet 24. januar 2016 #29 Skrevet 24. januar 2016 Vi har, men det mister vi nå som barn nr 3 kommer. 😉 Da får gjestene sove på loftstua, det går nok helt fint det også. 👍
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2016 #30 Skrevet 24. januar 2016 Nei vi har 2 soverom, ett til oss og ett til sønnen vår. Men han har dobbelseng, og om vi får overnattingsgjester får de rommet hans, så sover han i sengen vår. Er de flere har vi plass til 2 på sofaen også. Har veldig god sofa da. Anonymous poster hash: dd2d2...950
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå