Gå til innhold

Har alle gjesterom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av tråden ang gjestefasiliteter.

Vi har ikke gjesterom i det hele tatt, har alle dette? Med tre barn har vi bruk for alle soverommene selv. Har ikke gjester på overnatting så ofte da. Eller ungene har iblant selvfølgelig, men se har seng som kan gjøres om til dobbelseng.

Anonymous poster hash: dc6eb...1d6

Fortsetter under...

Skrevet

Ikke et gjesterom som kun er gjesterom, men et rom der vi har en del bøker ("bibliotek") og som også fungerer som gjesterom med seng som kan gjøres om til dobbeltseng. Vi har familie som bor langt unna så behov for gjesteseng for når de kommer på besøk

Anonymous poster hash: f975d...2d6

Skrevet

Nope. To barn og tre soverom.

Skrevet

Ja, to gjesterom og et gjestebad. Stort hus da. Vi har 8 soverom. 4 til barna, et til oss, et som mannen bruker som kontor og 2 gjesterom. De to gjesterommene var et digert rom som vi har gjort om til 2 soverom. Vi har familie i USA og godt med bra plass for når de er her blir de jo en stund.

Skrevet

Har flere ekstra rom, men de bærer ikke tittelen gjesterom. Roterom,tørkerom,klesrom,barnerom og syrom er beskrivende. Når vi venter gjester må vi rydde og ordne.... :Nikke:

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nei. Vi har bare 4 soverom så de bruker vi selv

Annonse

Skrevet

Har sovesofaer i kjellerstua.

Anonymous poster hash: d53e4...3d8
Skrevet

Ja, har ett gjesterom, med to store senger og en barneseng. Men der er og en del bøker og en skrivepult så hvis noen har behov for en rolig stund, kan vi trekke oss tilbake og sitte der og lese, skrive, høre musikk etc.

Skrevet

Det var jeg som opprettet den andre tråden. Vi har eget gjesterom nå ja. Vi er bare oss to og datteren vår, og har fire soverom nå. Hun er så liten at hun ved behov kan sove hos oss også, så hvis det virkelig kniper kan vi innkvartere folk på tre rom. 😊👍

Men jeg har vokst opp med at vi ikke hadde det, og det er vel strengt tatt mest vanlig vil jeg tro. Da løste vi et slikt behov ved at jeg og søsteren min, og evt barn gjestene hadde med delte ett av barnerommene, og de voksne gjestene fikk det andre barnerommet. 😊👍

Anonymous poster hash: 973f0...20b

Skrevet

Vi har 4 barn og 7 soverom, men ingen gjesterom. Et brukes som kontor og et som garderoberom, 4 barnerom og et foreldresoverom.

Men har stor kjellersttue og der står det en dobbeltseng, den brukes til gjester

Anonymous poster hash: 40a44...46c

Skrevet

Vi har fem soverom, så et fungerer som bibliotek/gjesterom.

Anonymous poster hash: 2c7f2...f73

Skrevet

Vi har en ekstra seng på det største rommet. Den er mest brukt av meg når jeg rømmer fra mannens snorking.

Annonse

Skrevet

Vi har kombinert leikerom og gjesterom, i mangel av loft- eller kjellarstove.  Der er ein sovesofa, som og vert brukt når ein spelar Wii, eller når far vil ha ein liten strekk i fred og ro.  No har vi og innreda garasjeloftet med sovesofa og plass til madrasser på golvet.  Vi har familie som har lyst å komme på besøk i blandt.

Anonymous poster hash: 26c7c...ba1
Skrevet

Vi har ikke gjesterom, men vi har mye overnattingsbesøk. Vi legger bare madrasser på gulvet.

Anonymous poster hash: b5ed3...b89

Skrevet

Vi har ikke gjesterom.

Anonymous poster hash: 187de...c1c

Skrevet

Ja, vi har gjesterom med dobbeltseng. I tillegg har vi kjellerstue hvor vi har tenkt å sette inn en sovesofa.

Skrevet

Vi har gjesterom med dobbeltseng og muligheter til å legge inn madrasser.

Anonymous poster hash: dbce7...da6

Skrevet

har sove sofa på stua og sovesofa på mini sitt rom, da får vi plass til svigers + tante og onkel når de tar turen fra sverige ca en gang i mnd. ofte brukt men nesten aldri mer enn 2 netter om gangen. helt nødvendig for oss å ha senge plass til dem selv om vi bare bor i leilighet, ellers hadde vi ikke sett dem like ofte.

Anonymous poster hash: 68774...0a5
Skrevet

To gjesterom. Et med dobbeltseng, barneseng og eget bad og et annet med kun en dobbeltseng. Jeg må ha et sted jeg kan rømme til når mannen snorker!

Skrevet

Nei. Har tre soverom og det er bare nok til oss. Har heller ikke kjellerstue eller noe slikt. Ved besøk må et av barna gi fra seg rom og overnatte på madrass hos det andre barnet.

Anonymous poster hash: 1805e...56d

Skrevet

Får gjesterom/kontor når vi flyttar til sommaren. Men vi har det meste av familie i nærleiken så det er ikkje akkurat essensielt.

Skrevet

Vi har ikke gjesterom. Men vi har en dobbelseng på kontoret som blir brukt en sjelden gang når broren min kommer på besøk. Han bor 3 timer unna, men han sover stort sett hos mamma og pappa når han er her. Når barna har overnatting drar vi ut senga deres til dobbelseng :)

Anonymous poster hash: fddf3...25c

Skrevet

Nei. Har tre soverom og det er bare nok til oss. Har heller ikke kjellerstue eller noe slikt. Ved besøk må et av barna gi fra seg rom og overnatte på madrass hos det andre barnet.

Anonymous poster hash: 1805e...56d

Ja, vi har gjesterom, og er veldig fornøyd med det.

Kjøpt oss hus med mange rom. Har ofte overnattingsgjester.

Anonymous poster hash: fbd20...1a9

Skrevet

Ja vi har "gjesterom" som brukes kanskje to ganger i året. Jeg vil gjerne gjøre det om til et garderoberom siden jeg kun har fem kurver til å ha klær i. Rimelig dumt når vi har et helt soverom som står tomt. Men samboer vil beholde rommet som "gjesterom" tilfelle han vil ha barn en gang en fremtiden.

Dvs vi har tre soverom. Ett til 11 åringen og ett til oss og det tredje som står tomt.

Anonymous poster hash: 09d8b...6d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...