Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Sliter så med tankene mine nå. Jeg er gravid 7+2 i dag men har ikke sovet særlig i natt. Får ikke drømmen ut av hodet.

Jeg skal på tidlig ul til torsdag siden vi egentlig skulle bli gravide via ivf. Jeg ble operert for endometriose i november og skulle starte på hormonbehandling den 7 januar, men fant ut at jeg var gravid samme dag.

Så til drømmen

Jeg er på tidlig ul og får beskjed om at jeg allerede var gravid når de fjernet endometriose i november men da fjernet fosteret også slik som jeg tolket legen, legen vil da ikke si om de satte fosteret tilbake eller om det var to foster og de ikke oppdaget det andre, for jeg hadde jo blødning i desember som var så rar. Jeg ønsker at legen skal si noe om hvor langt jeg er på vei, og at alt er bra og den lever.

Da våker jeg før legen får sakt noe mer. Såååå er jo mer engstelig nå :-( hvordan tolker jeg denne drømmen??

Andre som drømmer slik?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144257840-dr%C3%B8mmer-og-tyding/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Drømmer er ofte surrealistiske gjenspeilinger av følelser hos oss. Jeg tenker det kanskje kan være slik med deg, at du har tenkt mye på både operasjonen, den rare blødningen og nå den uventede graviditeten, og går med bekymringer rundt dette? Og kanskje du i virkeligheten er litt usikker på helsevesenet? Det med to fostre kan kanskje være noe du har tenkt på i forbindelse med ivf, som igjen dukker opp i drømmen din nå? Håper det går bra for deg. Gratulerer med positiv test!! :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...