Gå til innhold

Aria eller Eira?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

101 kvinner og 48 menn heter Aria i Norge. Jeg er ikke så glad i unisex-navn, men Aria har jeg ikke tenkt på at er et guttenavn. Ser for meg at mennene med dette navnet ikke har norsk bakgrunn. Men vet jo ikke.

Uansett: synes Aria er kjempefint! Eira er ikke helt noen favoritt her.

Anonymous poster hash: 49615...920

Annonse

stygg begge 2

Anonymous poster hash: c1962...fa5

Dette ville jeg tatt positivt! :) En som ikke en gang orker å skrive "to".. Jeg ville vært glad for å ha en annen smak. ;)

Ellers synes jeg "stygt" er litt voldsomt å bruke, og kan i alle fall ikke forstå det om disse navnene. Men når man spør om meninger, så må man vel nesten tåle alle svar.

Anonymous poster hash: 49615...920

Annonse

Aria er vel et guttenavn?Anonymous poster hash: f2b76...c37

Å? Kan være. Jeg har aldri hørt det brukt om gutter, bare Ari og Arian. Da er det vel et unisexnavn da.

Anonymous poster hash: cff14...588

Kjenner to menn som heter Aria, og ingen jenter ;) Men ja, da er det vel unisex. Uansett - Eira er et nydelig navn, gå for det ;)

Anonymous poster hash: f2b76...c37

Aria er vel et guttenavn?Anonymous poster hash: f2b76...c37

Å? Kan være. Jeg har aldri hørt det brukt om gutter, bare Ari og Arian. Da er det vel et unisexnavn da.

tenkte dette selv, er to stk på skolen til dattra mi som heter, begge gutter. 

Uttaler du Aria som Ari-a (omtrent som en arie) Eller som Arja?Anonymous poster hash: 117a7...1f8

Som arie. Med trykk på første a. Derfor er skrivemåten Arja uaktuell siden det blir en annen uttalelse som jeg ikke liker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...