Gå til innhold

Hva har du på pizzaen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har funnet mitt favoritt fyll.

En blanding av hakkede hermetiske tomater og tomatpuré, ost, karrikylling , hvitløk, rødløk,ananas og pinjekjerner i den rekkefølgen. Ruccula salat og rømme ved siden av.

Er veldig glad i pizza så del gjerne din favoritt 😊

Anonymous poster hash: 0a87a...75c

Fortsetter under...

Skrevet

Tomatsaus, diverse ost og gjerne litt spekemat.

Skrevet

I dag lagde ungene pizza selv etter eget ønske. Da ble det pizzasaus av merket Peppes, resten av tacokjøttdeigen fra i går, ost og pepperoni. Ingenting annet.

5 barn rundt bordet, og de spiste godt 😉

Anonymous poster hash: c18b3...5a5

Skrevet

Tomatsaus, mozarella, parmesan, chorizo, blåmuggost og oliven. ca 7000 kcal per bit... Men OMG, så SYKT GODT! (tynn, grov bunn med 150 g hvetemel, 150 g sammalt fin rug og 100 g grov spelt, fordelt på to langpanner)

Anonymous poster hash: 7f4d9...ad3
Skrevet

Hjemmelaget pizzasaus, mozzarella og chevre, løk, paprika, cherrytomat og min spesielle kylling marinert i en marinade med kayennepepper, sitron, olje, salt, pepper, paprikapulver og chilikrydder. 😊

Anonymous poster hash: 28cbe...547

Skrevet

Til mann og barn, karbonadedeig med hjemmelaget saus, pølsebiter, bacon, makaroni, ananas og mais til de som vil og ost.

Til meg, ostesaus, litt ketchup, karbonadedeig, ost. Har gjerne noe dressing til.

Annonse

Skrevet

Tomatpuré, ost, skinke, ananas. Eller tomatpuré, ost, kjøttdeig, løk og eventuelt paprika og sopp. Og alltid hjemmelaga pizzadeig.

Anonymous poster hash: 3b4ce...421

Skrevet

Pizzasaus, mais, røkte pølser og ost. Både mann og barn elsker min hjemmelagde pizza. 😊

Anonymous poster hash: bc70a...149

Skrevet

Pizzasaus laget av rømme og krydder. Har på bacon (eller på lønningsdag: spekeskinke) og blåmuggost.

Og selvfølgelig ost på topp.

Anonymous poster hash: c745a...7dc

Skrevet

Favoritten her er taco pizza.

Fullkornsbunn, Karbonade deig, mais, paprika, ost og nacho chips

Anonymous poster hash: 386a8...fba

Skrevet

Til meg: Pizzasaus, ost, strandaskinke i biter og pinjekjerner.

Anonymous poster hash: e65d9...cad
Skrevet

Min hjemmelagede tomatsaus og ost, noen klatter Crème Fraiche og pinjekjerner. Når pizzaen er ferdigstekt toppes den med strimler av salmalaks marinert med olivenolje, pepper og sitron + ruccolasalat og tomater, revet parmesan og nykvernet pepper :)

Skrevet

Hvit pizzasaus, gulost, mozzarella, parmaskinke, avokado, ruccola! 😁

Anonymous poster hash: 1abfb...957

Annonse

Skrevet

Ketchup, pesto og ost i ovnen, etterpå har jeg over strandaskinke, ruccola, parmesan og pinjekjerner - magisk!

Skrevet

Hvit pizzasaus (creme fraiche, hvitløk, pepper og friske urter), ridderost, chevre, mozzarella, blåmuggost, strandaskinke og pinjekjerner. Serveres med ruccola og søte cherrytomater.

Skrevet

Min hjemmelagede tomatsaus og ost, noen klatter Crème Fraiche og pinjekjerner. Når pizzaen er ferdigstekt toppes den med strimler av salmalaks marinert med olivenolje, pepper og sitron + ruccolasalat og tomater, revet parmesan og nykvernet pepper :)

Åh...det hørtes fantastisk godt ut!!

Anonymous poster hash: 56938...74b

Skrevet

Eller peanøttsaus, blanding av jarlsberg og norvegia, paprika, ananas, peanøtter og marinert kylling. Toppes med limesaft og frisk koriander etter steking, og veldig godt med hvitløksdressing til. Inspirert av "Thai chicken" på Peppes - minst like god hjemme.

Skrevet

Pizzasaus: hermetiske tomater, løk, hvitløk, chii, gulrot, tomatpure, salt, sukker, olivenolje, basilikum og oregano

Skinke, bacon, sopp og paprika. Revet ost.

Hjemmelaget hvitløksdressing og salat.

Skrevet

Åh...det hørtes fantastisk godt ut!!

Anonymous poster hash: 56938...74b

Den nye favoritten i huset. Fant oppskrift på nett. Vi har også testet med avocado i tillegg - fantastisk :D
Skrevet

Sikkert den minst inspirerende pizzaen ever men vi liker den😂😂

Peppes originale ferdig pizzadeige, kjøttdeig blandet med Toro pizzasaus med tomat og løk, revet Synnøve ost fra blokk på toppen. Alltid rømme og ruccola,tomat og fetaost til!

Skrevet

Creme fraiche, krydder over, serranoskinke, ananas og ost. Ruccola over når den er ferdig.

Anonymous poster hash: bff75...d4d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...