Anonym bruker Skrevet 23. januar 2016 #1 Skrevet 23. januar 2016 Tok ut piercingen i navlen for vel 6-7 år siden. Har født barn og ellers endret magestørrelsen opp og ned pga vektendring, og nå som magen begynner å bli stor igjen oppdager jeg plutselig at jeg har vondt rundt navlen. Ser at det er helt rødt rundt hullene og er veldig vondt når minste lener seg inntil når hun er på fanget. Forsøkte å Google det men det står kun ang infeksjoner mens man har piercing. Noen som vet? Anonymous poster hash: 9b783...e36
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2016 #2 Skrevet 23. januar 2016 Det burde du tenkt på før du fikk piercing Anonymous poster hash: e45de...032
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2016 #3 Skrevet 23. januar 2016 Det burde du tenkt på før du fikk piercing Anonymous poster hash: e45de...032 For et idiotisk svar! Anonymous poster hash: e68ba...b79
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2016 #4 Skrevet 23. januar 2016 Selvfølgelig kan man få betennelse i det selv det har vært ubrukt i mange år. Dusjsåpe og andre ting kan ha kommet nedi og det ikne har blitt skylt bra nok vekk i dusjen. Skjedde med meg. "Bunnhullet" var grodd igjen slik at det holdt på såpe da jeg dusja litt fort og gale. Pressa igjennom en piercing og rensa godt i flere dager. Gjorde pissvondt første døgnet. Men ble fort bra. Anonymous poster hash: 5ee2a...4ee
klg,2 boys now:) Skrevet 23. januar 2016 #5 Skrevet 23. januar 2016 Er det åpent hullet enda?til meg er det 11 år siden jeg tok ut smykke,men hullet er der enda.du kan evt prøve og rense der om du ser og når?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå