Gå til innhold

Hvor vanlig er det at damer mellom 40 og 50 år har sex egentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

HI: dette spørsmålet kommer du til å le godt av når du blir 40 selv 😊

Fortsetter under...

Skrevet

Det er jo da man virkelig har tid til sex. Mye sex og god sex og uskikkelig sex! Sex som man aldri som 20-åring trodde man sku ha!😅✌🏼️

Anonymous poster hash: 9f5a4...bad

Mtp at mange har barn i tenårene når de er mellom 40 og 50, så er jeg redd for at det blir enda mindre sjans til spontan sex da. Med ungdommer som kommer og går helt vilkårlig uavhengig av leggetider og helg eller ukedag blir det virkelig stille under-dyna-sex. For ikke å snakke om at man aldri kan springe naken mellom bad og soverom. Da er det 100 % sikkert at man møter på noen i gangen.

Beklager om jeg tar fra deg livsløgnen din.

Anonymous poster hash: 0ed95...4f9

Vi har barn mellom 1 og 16 år og har INGEN problemer med å ha et aktivt sexliv. Vi har til og med sex ofte, helt uten å løpe naken mellom bad og soverom (en aktivitet vi aldri har drevet med..)

Anonymous poster hash: 2c30a...c56

Jeg sa da ingenting om at man ikke kan ha et aktivt sexliv? Det virket bare som hun trodde at det er fritt frem for sex i taklampa så snart ungene vokser til. Det var bare forsøk på et lite humoristisk innspill, ikke noe å ta på vei for.

Og det med å gå naken fra badet til soverommet var for å hente klær etter dusjen og ikke noe med sex.

Gud bedre...

Skrevet

Er det mest vanlig å være aktiv, eller ikke egentlig?

Anonymous poster hash: 3cc64...2e3

Jeg er 44 og klasker og klasker til for her skal barn nr 6 til.

Anonymous poster hash: 04cb3...434

Ikke for å kuppe tråden, men jeg har litt lyst til å spør litt om det😊jeg er 45 og har så lyst på barn nr 5, men er redd for at det er for sent. Ikke mtp helse og aktivitetsnivå, jeg har en aktiv toåring som holder meg i ånde, men er faktisk litt bekymret over hva folk kommer til å si. Tåpelig, det vet jeg, men jeg har likevel disse tankene.

Hva tenker du om folks mening om dette?

Skrevet

Hvor gammel er du HI?

Anonymous poster hash: 0f635...4ac
Skrevet

Ikke for å kuppe tråden, men jeg har litt lyst til å spør litt om det😊jeg er 45 og har så lyst på barn nr 5, men er redd for at det er for sent. Ikke mtp helse og aktivitetsnivå, jeg har en aktiv toåring som holder meg i ånde, men er faktisk litt bekymret over hva folk kommer til å si. Tåpelig, det vet jeg, men jeg har likevel disse tankene.

Hva med din manns mening, da?

Anonymous poster hash: 7d465...4c2

Skrevet

Det er jo da man virkelig har tid til sex. Mye sex og god sex og uskikkelig sex! Sex som man aldri som 20-åring trodde man sku ha!😅✌🏼️

Mtp at mange har barn i tenårene når de er mellom 40 og 50, så er jeg redd for at det blir enda mindre sjans til spontan sex da. Med ungdommer som kommer og går helt vilkårlig uavhengig av leggetider og helg eller ukedag blir det virkelig stille under-dyna-sex. For ikke å snakke om at man aldri kan springe naken mellom bad og soverom. Da er det 100 % sikkert at man møter på noen i gangen.

Vi har barn mellom 1 og 16 år og har INGEN problemer med å ha et aktivt sexliv. Vi har til og med sex ofte, helt uten å løpe naken mellom bad og soverom (en aktivitet vi aldri har drevet med..)

Jeg sa da ingenting om at man ikke kan ha et aktivt sexliv? Det virket bare som hun trodde at det er fritt frem for sex i taklampa så snart ungene vokser til. Det var bare forsøk på et lite humoristisk innspill, ikke noe å ta på vei for.

Og det med å gå naken fra badet til soverommet var for å hente klær etter dusjen og ikke noe med sex.

Gud bedre...

Hahaha!! Vær litt mindre humørløs!

Annonse

Skrevet

Det er jo da man virkelig har tid til sex. Mye sex og god sex og uskikkelig sex! Sex som man aldri som 20-åring trodde man sku ha!✌

Kan jo nevne at jeg har en 16 åring i hus :D Funker med sex for det serru.

Skrevet

Er det mest vanlig å være aktiv, eller ikke egentlig?Anonymous poster hash: 3cc64...2e3

Jeg er 44 og klasker og klasker til for her skal barn nr 6 til.Anonymous poster hash: 04cb3...434
Ikke for å kuppe tråden, men jeg har litt lyst til å spør litt om detjeg er 45 og har så lyst på barn nr 5, men er redd for at det er for sent. Ikke mtp helse og aktivitetsnivå, jeg har en aktiv toåring som holder meg i ånde, men er faktisk litt bekymret over hva folk kommer til å si. Tåpelig, det vet jeg, men jeg har likevel disse tankene.

Hva tenker du om folks mening om dette?Anonymous poster hash: 0ed95...4f9

Ja, hva med den?

Hva med din manns mening, da? Anonymous poster hash: 7d465...4c2

Skrevet

Er 35 år sjølv så veit ikkje kva damer mellom 40 og 50 åt gjer. Men eg lurer oppriktig på kor gammal du er du som spør dette spørsmålet og kvifor du lurer på om damer i denne alderen har sex? No prøvar eg ganske hardt å ikkje vere spydig her, er berre veldig nysgjerrig;-) Kjenner du ingen damer i den aldrende eller er det noko med damer i den alderen som tilseier at dei ikkje har sex? (Eg går no då altså ut frå at alle (iallefall dei fleste) som har ein partner og har sex med denne partneren.

Anonymous poster hash: a6c6b...20c

Joda, klart jeg kjenner damer i førtiårene:) men det som slår meg er at de er så himla praktiske. Må ordne alt først liksom. Har de fri så må de stelle i magen, kokkelere, trene og gjøre alt før de til sist prioriterer kvalitetstid med mannen.. Og så kler de seg så praktisk. Kort hår og hipstertruse i bomull liksom. Hva er galt med litt snasent blondeundertøy? For veldig mange av disse damene har knallbra kropper, de er bare dårlig på å fremheve det!

HI

Gjest Antarctica
Skrevet

Er 35 år sjølv så veit ikkje kva damer mellom 40 og 50 åt gjer. Men eg lurer oppriktig på kor gammal du er du som spør dette spørsmålet og kvifor du lurer på om damer i denne alderen har sex? No prøvar eg ganske hardt å ikkje vere spydig her, er berre veldig nysgjerrig;-) Kjenner du ingen damer i den aldrende eller er det noko med damer i den alderen som tilseier at dei ikkje har sex? (Eg går no då altså ut frå at alle (iallefall dei fleste) som har ein partner og har sex med denne partneren.

Joda, klart jeg kjenner damer i førtiårene:) men det som slår meg er at de er så himla praktiske. Må ordne alt først liksom. Har de fri så må de stelle i magen, kokkelere, trene og gjøre alt før de til sist prioriterer kvalitetstid med mannen.. Og så kler de seg så praktisk. Kort hår og hipstertruse i bomull liksom. Hva er galt med litt snasent blondeundertøy? For veldig mange av disse damene har knallbra kropper, de er bare dårlig på å fremheve det!

HI

Gjetter på at de har sex uten klær.

Da tipper jeg mannen syns de fremhever den tilstrekkelig.

Skrevet

HI

Hva er galt med kort hår og hipstertruse i bomull da?

Anonymous poster hash: 6e806...7c4

Skrevet

Oii... her kjente jeg meg ikke igjen og rister på mitt lange blonde manke mens jeg retter på skjørtet mitt. Truse? Nei slikt bruker jeg ikke på den lørdag :P -les ironi. Men kan vel legge til at mannebeinet her i heimen gir lang masj i trusene mine, siden det er det som er innenfor han er intr i.

Og btw.... småfet er jeg også. Tenke seg det, at en mann har lyst på ei dundre :D

Skrevet

Damer i førtiåra?

a) De er stygge, feite og kjedelige og ingen ønsker å ha sex med dem. 

b. De har endelig blitt så modne at de tør å si ifra om at det styret der orker de ikke. 

c) De har ikke fysikk til sex, de nærmer seg graven og vil gå i stykker hvis de sitter øverst i hvert fall. 

d) De er endelig ferdige med småbarn, og har tid til mannen sin. 

e) De er endelig så modne at de kjenner sin egen kropp, vet hva de liker og tør å be om det. 

Annonse

Skrevet (endret)

HI

Blir 40 i år og har ikke tenkt å slutte med sex av den grunn. 

For å sitere mannen min: Hva er vitsen med å bruke så mye penger på undertøy som ikke er komfortabelt? Trusa skal da av uansett, er interessert i deg - ikke undertøyet ;)

Sist jeg brukte en blondestring var på slutten av 90-tallet :P

Endret av frk Nilsen
Skrevet

HI

Hva er galt med kort hår og hipstertruse i bomull da?

Anonymous poster hash: 6e806...7c4

...det lurer jeg og på :P

Skrevet

Høna funker fint den selv om ikke eggene er ferske ;)

Anonymous poster hash: fecd9...227

Skrevet

Ikke for å kuppe tråden, men jeg har litt lyst til å spør litt om detjeg er 45 og har så lyst på barn nr 5, men er redd for at det er for sent. Ikke mtp helse og aktivitetsnivå, jeg har en aktiv toåring som holder meg i ånde, men er faktisk litt bekymret over hva folk kommer til å si. Tåpelig, det vet jeg, men jeg har likevel disse tankene.

Kva andre meiner driter jeg i. Er det dei som skal styre kva vi gjør.

Skrevet

Jeg er snart 40 og har aldri vært så poppis hos menn som nå..

Anonymous poster hash: c92dc...cd4

Skrevet

Er snart 50 år aldri hatt bedre sex enn nå , minst 20 dager i mnd , trenger littsøvn også :)

GLED dere damer.

Skrevet

Er straks 30 og synes bomull truser er best jeg da 😊

Skrevet

Hmm, jeg bruker hipstere i bomull, jeg er 15 kg for tung, jeg har heng over keisersnittarr og begynner bli temmelig grå i håret... Men mannen er vill etter meg likevel, aldri en eneste gang har han avvist meg, og stadig er han etter meg og tar initiativ selv. Kanskje det er fordi jeg har langt hår 😉

Jeg fungerer ihvertfall utmerket, har oftere orgasme nå enn jeg hadde i 20-årene. Mye mer avslappet, tryggere på meg selv, gir mer faen i små skavanker osv

Så selv om jeg bruker hipstere og er veldig praktisk har jeg altså sex 😀

Anonymous poster hash: 34753...d7b

Skrevet

Jeg leser til stadighet at kvinner i 40-årene har bedre sex og mer sex og alt det der, men det stemmer altså ikke for alle.

Jeg hadde sex omtrent hver dag med de første kjærestene jeg hadde og videre. Husker vi bodde omtrent på soverommene. Slik holdt det på til jeg fikk barn i 30-årene. Med 3 unger, full jobb og 1000 andre ting man har ansvar for, så er behovet for å tilfredstille en mann lite tilsted.

Alene kan jeg få orgasme på under 5 minutter. Å holde på med mannen tar for lang tid, er for kjedelig og han er rett og slett skikkelig dårlig i senga. Men - vi er gift og har tre barn så jeg bryr meg ikke så mye. Jeg kan som sagt helt uten problemer tilfredstille meg selv... 

Anonymous poster hash: b2003...505
Gjest Antarctica
Skrevet

Oii... her kjente jeg meg ikke igjen og rister på mitt lange blonde manke mens jeg retter på skjørtet mitt. Truse? Nei slikt bruker jeg ikke på den lørdag :P -les ironi. Men kan vel legge til at mannebeinet her i heimen gir lang masj i trusene mine, siden det er det som er innenfor han er intr i.

Og btw.... småfet er jeg også. Tenke seg det, at en mann har lyst på ei dundre :D

Menn er heldigvis enkle vesener!

Skrevet

Menn er heldigvis enkle vesener!

Har ikke påstått noe annet. Er kun her inne hvor vi kvinner skal se ut som en sirkusartist i senga og svinge oss i poolestanga for å få pikken til gubben opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...