Gå til innhold

Babyborn dukke HJEEELP

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er ventilen på ryggen til? Har prøvd å Google, men finner ingenting!!

Har kastet bruksannvisningen..

Anonymous poster hash: c3ce0...4f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skrevet

Håper du tuller nå.

Anonymous poster hash: cc9b9...eb8

Skrevet

Håper du tuller nå.

Anonymous poster hash: cc9b9...eb8

Nei, hvorfor skulle jeg tulle om det?

Skrevet

Det lurer jeg på og.

Anonymous poster hash: 74a46...6e9

Skrevet

Den skal være igjen. Hvis dukken bader og blir dukket under/blir liggende lenge i vann kan det hende vannet lekker inn i dukken. Da kan du åpne ventilen og riste alt vannet ut :)

Skrevet

Den skal være igjen. Hvis dukken bader og blir dukket under/blir liggende lenge i vann kan det hende vannet lekker inn i dukken. Da kan du åpne ventilen og riste alt vannet ut :)

Takk:) men den er igjen uansett hvordan jeg vrir og vender på den. Må jeg dra den med makt ut?

Skrevet

Vil den ikkje "tisse" det ut då? (babyborndokka her i huset går berre under namnet "tissedokka")

Anonymous poster hash: 44ae2...4e2

Skrevet

Takk:) men den er igjen uansett hvordan jeg vrir og vender på den. Må jeg dra den med makt ut?

Du må bruke skrujern o.l :-)

Skrevet

Vil den ikkje "tisse" det ut då? (babyborndokka her i huset går berre under namnet "tissedokka")

Anonymous poster hash: 44ae2...4e2

Jo, men blir det for mye vann så bør man tømme den fortest mulig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...