februarprins2013 Skrevet 24. januar 2016 #26 Skrevet 24. januar 2016 synes da ikke 400 er mye,hvis det er ei nær venninne
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2016 #27 Skrevet 24. januar 2016 Jeg syns 400 kr er mye. Alle 10 er helt sikkert ikke nære venner. Synd at dyre gaver og spleising kanskje gjør til at noen velger å ikke komme. Syns ikke bilstol er en lur ide. Mye mer koselig å ha flere pakker. Hadde vært noe annet om det hadde vært en vippestol til 1000 kr som skulle spleises på. Da kunne man kjøpt noe fint ved siden av. Kunne forslått noe sånt da 😊 Hvis ikke hun allerede har vippestol... Babybjørn sin er verdt alle kronene og vel så det 👍🏻 Skjønner deg veldig godt ihvertfall. Bilsete til 4000?!?! Rett og slett en dårlig ide! Anonymous poster hash: 68313...a98
Lillababy Skrevet 24. januar 2016 #28 Skrevet 24. januar 2016 Ein anna ting: når ein kjøper ei fin gåve til ca 3-400 til babyshower; kva gjer ein når babyen er fødd då?
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2016 #29 Skrevet 24. januar 2016 Ein anna ting: når ein kjøper ei fin gåve til ca 3-400 til babyshower; kva gjer ein når babyen er fødd då? Jeg fikk gave når baby ble født i tillegg av samtlige som var i babyshoweren min. Forventet det ikke, men var selvfølgelig koselig Anonymous poster hash: bfe44...080
Iiiiik Skrevet 24. januar 2016 #30 Skrevet 24. januar 2016 Noen ganger er det en glede å være litt eldre enn helt ung. Mine venninner var stort sett ferdige med babyproduksjon innen babyshowers ble en vanlig begivenhet. De som var sist ute, hadde heldigvis ingen geskjeftige venninner som tok initiativ til dette. Jeg synes kanskje ikke 400 kroner er mye til en gave, men jeg synes det er en uting at noen tror de kan bestemme hva alle andre skal bruke penger på. Det er helt greit å si at man allerede har bestemt seg for hva en vil kjøpe.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2016 #31 Skrevet 24. januar 2016 Når vi arrangerer gjør vi det slik at alle kan gi så mye de vil. De nærmeste gir ofte mer enn de som kanskje ikke er så nære. Min bestevenninne fikk f.eks mer enn en annen venninne som ikke er bestevenninne. Vi gjør det sånn at alle overfører til en konto det de ønsker, og så tar et par stykker som kjenner den som skal få babyshoweren best en tur og handler for pengene. Hvis noen ønsker å gi egen gave er det også greit. Men det er aldri sånn at noen påtvinges å betale en viss sum! Det syns jeg var rart... Og mye hyggeligere med mange små gaver! En stor er litt kjedelig. Ikke det jeg ser for meg som en babyshower! Anonymous poster hash: 45613...475
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå