Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #51 Skrevet 22. januar 2016 Jeg k Svale og Pil er mine døtre. Tror nok dere skjønner det. Jeg har selv ett naturnavn, og det har søskenene mine og. Heller mot Eir, men redd det er litt oppbrukt.. Erle er også oppbrukt. Takker for forslag Anonymous poster hash: 12969...61d Nei, jeg skjønte faktisk ikke at de var jenter. Jeg kjente en gang en gutt som het Phil (og familien uttalte det som Pil.) Svale er heller ikke tydelig jentete. Anonymous poster hash: 904bf...51c Jeg kjenner en gutt som heter Svale. Dattera mi går i klasse med en gutt som heter Eir Anonymous poster hash: 239bb...1dc Frigg og Frøy har jeg også møtt på "motsatt" kjønn (Frigg på gutt, Frøy på jente. For meg blir det helt omvendt.) Anonymous poster hash: 904bf...51c
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2016 #52 Skrevet 23. januar 2016 Eira Lilly Lilja Vårin Anonymous poster hash: baa7d...8d2
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2016 #53 Skrevet 23. januar 2016 Lærke Anonymous poster hash: 41584...ebb
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2016 #54 Skrevet 23. januar 2016 Svale, Pil og Vannpipe Svale, Pil og Aroma Svale, Pil og Takiri Anonymous poster hash: f1120...b86
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2016 #55 Skrevet 23. januar 2016 Datteren min heter Eir. Helt klart verdens vakreste navn Ellers er Lykke også fint, synes jeg! Men litt for "glatt" for min del. Kanskje passer det til dere? Og så synes jeg Siv er undervurdert! Anonymous poster hash: 62e07...b08
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2016 #56 Skrevet 23. januar 2016 Svale, Pil og Bue, naturligvis! Anonymous poster hash: c3d4a...e4e
Ophiophagus Hannah Skrevet 23. januar 2016 #57 Skrevet 23. januar 2016 Dette var ikke min stil - men jeg synes ikke at navnene var så veldig rare, som mange her skal ha det til. Etter min mening er det mange naturnavn som er veldig fine. Jeg liker Steinar Ove Kolbjørn Ask Vårin Liv Juni Tora Lilje Veslemøy
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2016 #58 Skrevet 23. januar 2016 Sol, Stein, Lerke, Luna, Rose, Tiril, Lilje, Ask, Elg, Bjørn, Bjørk. Anonymous poster hash: bb93a...2f4
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2016 #59 Skrevet 23. januar 2016 Svale, Pil og Eplemost Svale, Pil og Rosenkål Beklager. Dette blir for weird for meg. Rosenkål blir weird, med eplemost var ganske fint! Takk, noterer meg det. Anonymous poster hash: 9e158...ca0
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2016 #60 Skrevet 23. januar 2016 Står mellom Vårin Snø Lerke Er en pike som kommer 😊 Guttenavn hadde vært veldig enkelt, for det har jeg hatt klart i ti år. Verre med jente.. Står litt fast.. Hi Anonymous poster hash: 12969...61d
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2016 #61 Skrevet 23. januar 2016 Kråke? Anonymous poster hash: c47ad...09b
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2016 #62 Skrevet 23. januar 2016 Står mellom Vårin Snø Lerke Er en pike som kommer 😊 Guttenavn hadde vært veldig enkelt, for det har jeg hatt klart i ti år. Verre med jente.. Står litt fast.. Hi Anonymous poster hash: 12969...61d Synes Snø var litt kult. De andre var også fine. Anonymous poster hash: 431d5...538
Salomine Skrevet 23. januar 2016 #64 Skrevet 23. januar 2016 Syns Lerke er finest av navnene du tenker på. Vårin,blir for meg, veldig oppbrukt. Ellers synes jeg jentene dine har veldig fine navn. Kjenner voksne med begge disse navnene, så jeg ser ikke det uvanlige/komiske med dem, som det ser ut til at noen andre her inne gjør.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2016 #65 Skrevet 23. januar 2016 Syns Lerke er finest av navnene du tenker på. Vårin,blir for meg, veldig oppbrukt. Ellers synes jeg jentene dine har veldig fine navn. Kjenner voksne med begge disse navnene, så jeg ser ikke det uvanlige/komiske med dem, som det ser ut til at noen andre her inne gjør. Takk for fint svar 😊 Bryr meg ikke nevneverdig mye om hva disse mener om navnene. Vi får ofte høre at "Å, det var nytt/spesielt/spennende" osv. Men her er alle vant til disse navna. Hele familien består av naturnavn som Siv, May, Storm, Ravn, Varg, Iris mf. Jeg satt akkurat å tenkte at jeg tror vi må gå for Vår.. Og om det mot formodning blir en gutt, så blir det Hauk. Skulle egentlig bare fått 3 til på rappen, så fikk jeg brukt alle disse fine navnene 😄 Anonymous poster hash: 12969...61d
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2016 #66 Skrevet 23. januar 2016 Syns Lerke er finest av navnene du tenker på. Vårin,blir for meg, veldig oppbrukt. Ellers synes jeg jentene dine har veldig fine navn. Kjenner voksne med begge disse navnene, så jeg ser ikke det uvanlige/komiske med dem, som det ser ut til at noen andre her inne gjør. Takk for fint svar 😊 Bryr meg ikke nevneverdig mye om hva disse mener om navnene. Vi får ofte høre at "Å, det var nytt/spesielt/spennende" osv. Men her er alle vant til disse navna. Hele familien består av naturnavn som Siv, May, Storm, Ravn, Varg, Iris mf. Jeg satt akkurat å tenkte at jeg tror vi må gå for Vår.. Og om det mot formodning blir en gutt, så blir det Hauk. Skulle egentlig bare fått 3 til på rappen, så fikk jeg brukt alle disse fine navnene 😄 Anonymous poster hash: 12969...61d ...eller Mus. Hva med MUS? Anonymous poster hash: 4b485...a0f
Mor di! Skrevet 23. januar 2016 #69 Skrevet 23. januar 2016 Lerke, Vibe, Sol, Eira og Linde. Flotte navn!
Gjest Antarctica Skrevet 23. januar 2016 #70 Skrevet 23. januar 2016 Står mellom Vårin Snø Lerke Er en pike som kommer 😊 Guttenavn hadde vært veldig enkelt, for det har jeg hatt klart i ti år. Verre med jente.. Står litt fast.. Hi Anonymous poster hash: 12969...61d I så fall Vårin. Lerke blir litt likt på Svale?
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2016 #71 Skrevet 23. januar 2016 Gneis? Så har du både dyre-, plante- og mineralriket og kan være med i 20 spørsmål? Haha! Nå fikk jeg bilde av Donaldfiguren i hodet https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ0JQPZ6kFEHwfhLuFeEBuVHqJXHxAWCsVANjOgLUQNtC4JLEex Anonymous poster hash: 58cc0...ec3
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2016 #72 Skrevet 23. januar 2016 Jeg har selv valgt så spesielle navn til barna mine at jeg ikke vil skrive dem her. Vil ikke at andre skal kopiere dem Må så si at jeg syntes det var utrolig morsomt å lese kommentarene til de som prøver å være morsomme - skjønner jo hvor de kommer fra ... Synes navnene du har valgt til døtrene dine er nydelige. Ville ikke gått for Vårin - for vanlig og dermed litt kjedelig. Kan dessverre ikke skrive de navnene jeg vil foreslå, for de sparer jeg til mine barn en gang får barn. Kanskje de trenger navnehjelp og da har jeg et lite hemmelig lager å ta av :) Men - lykke til med jakten Anonymous poster hash: 9ac0b...349
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2016 #73 Skrevet 23. januar 2016 Sne Sol Luna Nova Stjerne? Sval Lilje Linnea Lys? Flora Styrke? Eng? Ange? Spire? Lerke Selje? Nord? Aurora Usikker på om de med spørsmålstegn er godkjente jentenavn, men tipper de ville passert Anonymous poster hash: 8d556...e80
sug lut Skrevet 23. januar 2016 #74 Skrevet 23. januar 2016 Gneis? Så har du både dyre-, plante- og mineralriket og kan være med i 20 spørsmål? Haha! Nå fikk jeg bilde av Donaldfiguren i hodet https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ0JQPZ6kFEHwfhLuFeEBuVHqJXHxAWCsVANjOgLUQNtC4JLEex Anonymous poster hash: 58cc0...ec3 Hah, ser man det, og jeg som så for meg at Gneis var gutt - men her var jaggu prinsessa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå