Gå til innhold

Blod.. Blir ikke klok..

Anbefalte innlegg

Skrivet her pga eg har begynt å blø litt lyse rosa og mer rødt rødt..

Har litt mer mensmurringer idag oxo.

Er redd for å miste..

Blir dette en sa??

Begynner eg å blø mer.. Hva skjer??

Det kan Være såre slimhinner men da hadde eg ikke blødd så mye som no. At eg trenger bind!!

Vi får se!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144257625-blod-blir-ikke-klok/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Nei sist gang var eg 11 uker på vei når eg begynte å blø.. var mørke blod klumper i do.

Da hadde eg hatt masse gravid symtomer.

No har eg hatt lite gravid symtomer.. og sliter mye med stoffskifte som fører til sa.

Eg har vondt imagen. Det stikker og har skikkelige magesmerter.. kom litt blod I bindet I natt...

Skjønner godt du er redd jeg. Kanskje du skal oppsøke en akupunktør? Da kan man sette noen harmoniserende nåler og kanskje justere litt på årsaken til blødningene. I hvertfall kan du få noen beroligende nåler så stress og angst ikke går i loop. Masse lykke til og krysser fingre for at det går fint for deg!

Takk for svar.. 😃😃

Eg får vel sei det at eg har hatt mensmurringer I hele dag.. Eg blør ganske mye frisk rødt blod og det har tidvis kommet ut en del rosa slim. Ingen klumper men bare masse blod. Så eg trur nok eg holder på å gå igjennom en sa..

Ikke noe greit.. 😧😢

Annonse

Takk for svar.. 😃😃

Eg får vel sei det at eg har hatt mensmurringer I hele dag.. Eg blør ganske mye frisk rødt blod og det har tidvis kommet ut en del rosa slim. Ingen klumper men bare masse blod. Så eg trur nok eg holder på å gå igjennom en sa..

Ikke noe greit.. 😧😢

Så trist😟😢. God klem til deg, håper spiren bare er litt urokråke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...