Gå til innhold

Flere her som ikke vil vite kjønnet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi ventet til fødselen med forrige, og det var veldig spennende:) Skikkelig spesielt når pappaen fikk sjekke kjønnet etter fødselen. Er gravid med nummer 2 nå, men veldig usikker på om jeg klarer å vente en gang til. Er så spent på om det blir samme kjønn eller om vi får en av hver. Får tenke meg godt om de siste ukene før UL, pappaen har hatt lyst å vite begge gangene. Så kanskje han må få bestemme denne gangen..

Anonymous poster hash: a3507...436

Åh, tror ikke jeg hadde overlevd nysgjerrigheta! Vi har ingenting av utstyr siden det er 6 år siden sist, og jeg liker å være forberedt, så tenker det er greit å vite hva farge utstyr og klær jeg skal handle inn og om jeg skal strikke kjoler eller tøffe drakter. Også er det jo så gøy å tenke ut navn, noe må man jo gjøre mens man venter!

• 2 uker senere...

Jeg venter nr 5.

Med de to første ville vi ikke vite...

Med nr 3 var jeg så sikker på at det var gutt, og ville ha det bekreftet.

Med nr 4 var sikker på jente, og det ble bekreftet.

Denne gang ønsker jeg igjen og vite for jeg synes det har våre så praktisk. Mannen min vil IKKE vite denne gang heller. Så jeg skal få det på en lapp, og tie som sist. Og alt som kjøpes og viser hva det er må holdes borte fra han. Jeg føler at det er en gutt, og vil vite, for da må det shoppes mere gutteklær.

Anonymous poster hash: 53e58...d05

Jeg vil ikke vite,men mannen min vil.

Jeg har to gutter fra før,å han har ikke barn fra før.

Han vil kjøpe ting,male å ordne,så han skal få vite det å jeg skal ikke vite noe.

Anonymous poster hash: a7863...290

• 1 måned senere...

Dette er mitt og vårt første barn, og vi vil ikke vite kjønnet. Når det er sagt så så det veeldig ut som en gutt på ultralydbildet. Blir spennende å se om det stemmer. :D

Grunnen til at vi ikke vil vite det er fordi det rett og slett ikke har noe å si. Babyen som er inni magen er uansett det vi får:)

Og så vil vi ikke ha kjønnsspesifikke klær og farger. Her er alle regnbuens farger velkomne, rosa og blått:) Om noen strikker kjole og det blir en gutt så skal vi kanskje heller revurdere å ikke bruke det:P

Men igjen.. en kan aldri være sikker. Kanskje er det en liten transkjønnet inni der og..

Anonymous poster hash: 304e2...62b

Annonse

Venter nummer 3 og har aldri visst hva det blir. Syntes det blir en selvfølgelighet at alle andre bare skal vite hvilket kjønn du har i magen! Alle spørr jo! Hva er det da!?

Nei, ingen har noe med det, og syntes det er så kult å vente til fødsel!

Kjønnet spiller ingen rolle for vår del:))

Anonymous poster hash: 8738a...279

• 2 måneder senere...

Vi venter vår andre nå og skal ikke vite kjønnet denne gangen. Vi var sikre på gutt med vår første og ettersom min mann ønsket å vite, mens jeg var 50/50 på å ville vite kjønn, fikk mannen min det som han ville den gangen :) Denne gangen skal vi ikke vite, men det kommer til å bli vanskelig å stagnere nyskjerrigheten når vi skal på ultralyd. Må vel bare starte samtalen med den som utfører ultralyden med å si at vi ikke vil vite kjønnet, så går det vel greit tenker jeg :) er såååå spennende å ikke skulle vite!

Vi venter vår 3.nå og gynekologen forsnakket seg litt når jeg var på ul i uke 13, kunne selvfølgelig ikke si det med sikkerhet, men var ganske sikker på at det var en gutt.

Vel der tok han feil for på oul i forrige uke viste deg seg å være ei jente:) tenkte at det var like greit å få vite det "sikkert" når den første gynekologen bare plompa ut med gutt. Så ble rimelig overrasket, selvom jeg vet at de ikke kan si det sikkert så tidlig som uke 13, men han var sikker...jaja..

Med de to første visste vi ikke, ville ikke vite heller. Litt greit å vite det nå mtp de to andre.

Anonymous poster hash: 939d7...4d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...