Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #1 Skrevet 21. januar 2016 Skal ta mammografi for første gang og er litt nervøs for selve undersøkelsen. Hvor lang tid tar det sånn ca? Er det veldig vondt? Det virker så vondt... Og en annen problemstilling..jeg har små bryster (A cup), klarer liksom ikke å se for meg at det skal gå å få tatt bilder i en slik maskin med små bryster..er liksom så lite å "skvise sammen"😉 Anonymous poster hash: e6042...afd
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #2 Skrevet 21. januar 2016 Har gjort dette for første gang for ikke så lenge siden, synes ikke det var vondt i det hele tatt. Har heller ikke så store bryster. Anonymous poster hash: f7a96...d0d
MarianeA Skrevet 21. januar 2016 #3 Skrevet 21. januar 2016 Jeg var også nervøs fordi jeg hadde hørt historier om smerter og flatklemte bryster. Jeg regner med personalet har sett alle typer pupper og kan gjennomføre undersøkelsen enten puppene er små eller store. Jeg synes ikke det var vondt, ikke ubehagelig en gang. Det jeg synes var ekkelt var at sykepleieren håndterte puppene som om det var en brøddeig og dyttet de rundt for å få dem i riktig posisjon. Puppene har man liksom et eieforhold til, og for meg er det unaturlig at andre håndterer dem på en slik måte.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #4 Skrevet 21. januar 2016 Har også små pupper og veldig tynn i overkroppen. De må jo presse og dra litt ekstra, men de fikk til slutt bilder. Jeg fikk vondt i brystbenet, og litt ubehag ved at puppen klemmes flat, men ikke så fælt at jeg hadde gruet meg om jeg måtte gjøre det igjen. Anonymous poster hash: 9763d...71f
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #5 Skrevet 21. januar 2016 For meg var det så vondt at jeg holdt nesten på å svime av den ene gangen, men det var fordi jeg hadde masse vanncyster i brystene som var utrolig ømme. De andre gangene, så var det vondt (hadde vanncyster da og) men helt overkommelig. Har og små bryster, så jeg synes det var litt ubehagelig når sykepleieren halte i puppene for å få dem mellom platene. Anonymous poster hash: accd4...abf
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #6 Skrevet 21. januar 2016 Jeg har også vært med mine små pupper, det hele var så nedrig og komisk og flaut på en gang at jeg bare humret og lo! De dro meg nærmest etter puppen bort til maskinen, klemte så flatt at jeg trodde puppen skulle sprekke, dro meg etter det andre brystet til en ny klemming, opp med armen, sidebilder swopp swisj hit og dit.. De hadde det veeeeeldig travel! Og jeg fniste og fniste og klarte ikke stoppe å le! Det hele tok 5 min før de kostet meg ut igjen! Anonymous poster hash: bafa6...cdd
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 21. januar 2016 #7 Skrevet 21. januar 2016 Eneste gangen jeg syns det var vondt var den gangen jeg gjorde det 3 dager etter en fødsel. Melkespruten sto ut i rommet 😂
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2016 #8 Skrevet 21. januar 2016 Jeg hadde en stor infeksjonskul så syntes det var sinnsykt vondt. På en annen side var jeg der inne toppen 5 min, samt det mest vonde varte i max 5 sek med hvert bilde (to bilder). Anonymous poster hash: a2166...244
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå