Gå til innhold

Noen her som har tatt bukplastikk?

Anbefalte innlegg

Jeg har store komplekser for magen min. Den er slapp og full av strekkmerker. Har ikke heng når jeg står, men når jeg sitter. Navlen ser ikke ut. Nå vurderer jeg bukplastikk for å få sen strammet inn. Kan noen dele erfaring med meg? Hvordan gikk operasjonen? Ble resultatet bra? Var du borte lenge fra jobb? Det er en stor operasjon, men jeg klarer ikke å godta denne magen mer.

Anonymous poster hash: 77639...277

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144257445-noen-her-som-har-tatt-bukplastikk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette kunne det likegodt vært jeg som hadde skrevet. Jeg har ikke heng, men myk og skrukkete hud, navlen er ødelagt. Jeg er godt trent og har lav fettprosent, så magen er flat, men der hjelper ikke, for huden er ødelagt. Hvis jeg strekker huden oppover så ser magen min smashing ut, og sånn vil jeg ha. Så jeg skal operere. Tar gjerne imot erfaringer.

Anonymous poster hash: 6da04...9ab

Unnskyld, men jeg skjønner jeg må få meg et nytt kompleks: Ødelagt navle. Altså, kroppen har vel produsert ett eller flere barn eller gått ned i vekt, hvorfor er det negativt at den har endra seg?

Anonymous poster hash: e04fc...667

Jeg har tatt bukplastikk. Jeg er fornøyd men har på ingen måte fin mage. Men den er flat og jeg slipper det henget jeg hadde før. Arrret går fra hofte til hofte, navelen er flyttet og hele magen er litt skeiv. Jeg synes ikke det gjør noe.

Annonse

Jeg har tatt bukplastikk, og sydd magemuskler. Har et stort arr, navlen er litt skeiv, og har nesten sånne små ører på sidene der arret er sydd på hver sin ende. Så resultatet er ikke perfekt. Men det ser mye bedre ut nå, enn før.

Anonymous poster hash: c3910...38e

Hei.kan fortelle min historie... trodde jeg var ferdig med barn.hadde masse strekkmerker og heng når jeg satt.når jeg stod hadde jeg ikke heng men litt utstående mage.burde vært mye flinkere til å trene.jeg hadde ofte utslett nederst på magen pga mye løs hud så jeg fikk dekket opr.tomm bjerke ved colluseeum klinikken majorstuen.er kjempeflink.har sett tesultatet fra andre som har opr på blandt annet oslo plastikk kirurgi osv..så ikke pent ut..etter opr hadde jeg mye smerter og klarte ikke gå oppreist på mange uker pga smerter og stram mage.fikk sånne greier på sidene jeg også.men de fjernet de ved lokal bedøvelse etterkant.opr arret ble ikke fint helt nederst på midten.dette ble korrigert.resultatet så veldig bra ut.arret var lilla lenge etterpå.kanskje to år.men blir dekket av høy bikinitruse.hårfeste der nede er også lenger opp nå enn før.jeg trodde jeg var ferdig med barn.men har hatt to svangerskap etter dette og kg har nå kommet tilbake.men magen er ikke lenger like slafsete som før.når jeg får slanket bort det overflødige nå etter siste svangerskap tror jeg magen vil se grei ut igjen.svangerskap til tross for bukplastikk har gått bra men de anbefaler det ikke.magemusklene mine har nå delt seg så må fikse på dette på egen regning.magen har vært både før og etter svangerskaplitt hard nederst pga arrvev der.arret er lenger inn og har mistet følelsen rundt.men det plager meg ikke voldsomt.konklusjonen min er om jeg hadde fått tatt avgjørelsen igjen ville jeg ikke gjort det.hadde jeg forsøkt mye lenger med trening først.men kan sikkert være en fin løsning for de som sliter veeeldig med masse overflødig.lykke til: )

Anonymous poster hash: fec56...463

Jeg har tatt bukplastikk, og sydd magemuskler. Har et stort arr, navlen er litt skeiv, og har nesten sånne små ører på sidene der arret er sydd på hver sin ende. Så resultatet er ikke perfekt. Men det ser mye bedre ut nå, enn før. Anonymous poster hash: c3910...38e

De ørene fikser kirurgen for deg med lokalbedøvelse. Og du skal ikke betale for det ;) Det er bare å ringe klinikken og få time. Det er lurt å vente et år etter operasjonen.

Anonymous poster hash: 9df5e...94b

Tusen takk for at dere deler erfaring💐

Hele magen ser ut som en stor rosin. Jeg går hver dag og er redd for at genseren skal gli opp og at magen vises. Jeg har t.o.m mareritt om det noen ganger😳 Og slik orker jeg ikke ha det mer:(

Anonymous poster hash: 77639...277

ikke gjør det om du ikke er sikker på om du er ferdig med barn da sånn som meg; ) Er jævlig vondt lenge etterpå og ryggen kommer til å ta omtrent knekken på deg av å gå bøyd..men det går fort over..jeg var fin etter 5 uker... på de fem ukene kunne jeg ikke løfte noenting og var støl i magen på en måte lenger enn fem uker..men det er sikkert forskjell fra person til person. og velg en flink lege..ei veninne tok på oslo plastikk kirurgi..magen hennes er helt skjeiv og rar. etter oprasjon får du innlagt dren som du må tømme selv. : )

Anonymous poster hash: fec56...463

Unnskyld, men jeg skjønner jeg må få meg et nytt kompleks: Ødelagt navle. Altså, kroppen har vel produsert ett eller flere barn eller gått ned i vekt, hvorfor er det negativt at den har endra seg?

Prøv utsprengt navel på størrelse med en plomme med tilhørende brokk slik at du verken kan gå i bukser eller høye truser. Det gjør også djevelsk vondt når du har spist, for da blir tarmen presset ut og det er bare hud over der.

Anonymous poster hash: 43f86...114

Fordi vi ikke vil se sånn ut, vel? Fordi det plager oss?

Må alle være like og ha samme preferanser som deg?

Mange ville nok vært overlykkelig for å se ut som meg, men jeg hater magen min. Den plager meg hver dag, og det til tross for at den er både flat og sterk. Jeg jobber hardt for magen, men kan aldri gjøre den pen på egenhånd. Hud kan ikke trenes fin.

Anonymous poster hash: 6da04...9ab

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...